Смяна на основни и биелни лагери
|
|
shamana | Дата: Неделя, 18.11.2012, 21:38:52 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 48
Статус: Офлайн
| Моля за малко помощ относно Х23А1, трябват ми размерите на шийките на коляновия вал в стоков вид. Защото ми казаха в завода където ми го шлайфаха че, основните били на втори ремонт а биелните на първи което ме съмнява.И не знам какви лагери да си поръчам. Благодаря предварително. След шлайфа основни - 49.25 биелни - 47.50
|
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 18.11.2012, 22:28:11 | Message # 2 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Основни: Шиики 1 и 2 - 49.976 Шиика 3 - 49,972 Шиики 4 и 5 - 49,984
Биелни 47,976
Service limit не се предвижда нито за основните нито за биелните (сещаш се защо).
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 18.11.2012, 22:32:56 | Message # 3 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Шийките на лагерите са означени на коляновия вал или на блока индивидуално за всеки двигател. Надявам се това да ти помогне.
Редактирано от nightfighter - Неделя, 18.11.2012, 23:51:04 |
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 18.11.2012, 22:45:08 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| nightfighter, ще объркаш човека Размерът на биелните шиики, които си посочил е за Ф20
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 18.11.2012, 23:07:52 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Възможно е аз или автора на фаила да греши но това фаилче което съм снимал е само за 2,2 и 2,3 няма ф20 или поне не пише Ще разгледам по-подробно и ако е нужно ще се поправя.
ето това е заглавната страница:
Редактирано от nightfighter - Неделя, 18.11.2012, 23:12:09 |
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 18.11.2012, 23:23:00 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз ги гледам от ръководството
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 18.11.2012, 23:49:47 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Извинявам се, явно има някаква грешка в файла който бях показал ! Прав си alexandro наистина в оригиналното ръководство размерите на биелните шийки са от 47,979 - 49,000
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 00:05:57 | Message # 8 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (shamana) Защото ми казаха в завода където ми го шлайфаха че, основните били на втори ремонт а биелните на първи което ме съмнява.И не знам какви лагери да си поръчам
Няма ремонтни лагери за коляновия вал на Хонда,ако е износен се сменя!Явно хората в завода си мислят че това е Лада Според мен само си си дал парите напразно за шлаиф,не виждам какви оригинални лагери ще сложиш,освен нещо да се приспособява
п.с. И какво стана , задраха лагерите или че си шлаифал вала?
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 19.11.2012, 00:25:14 |
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 06:24:09 | Message # 9 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Според една програма която имам качена на телефона има по 7 вида основни и биелни лагери в зависимост според цвета им
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 13:35:13 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Така е лагерите се определят по цветове,и размерите са им различни,виж 2 снимка която съм качил,на вала има набити означения какви са лагерите.Тук е малко като при буталата Но толеранса в размерите на лагерите е много малък,няма да поемат шлаиф , затова и не можем да кажем че са ремонтни.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 16:04:00 | Message # 11 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Хлъц... Това за цветовете не го знаех. Аз просто си поръчах лагери и нямаха оцветено нищо. Дали не съм се прецакал?
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 18:39:35 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Ами напълно възможно е ако не излезнат по някакъв късмет твоите старите да са същите ,ама 1 към 7 си е голям късмет да уцелиш точните
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
shamana | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 19:58:23 | Message # 13 |
Сандан (3)
Град/Държава: Khaskovo/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 48
Статус: Офлайн
| Благодаря ви много за информацията беше ми от полза. Но явно има ремонтни размери защото ние направихме шлайф от 0.20 а мотора преди това си работеше добре, е преди да го прецакам аз от не достатъчно мазане защото махнах балансиращите валове. И не запуших маслените магистрали.От Америка си намерих лагери но незнам дали предлагат по-голям размер от +0.50 защото както стана ясно на основните лагери ми трябва +0.75 и сам писал имейл но нямам все още отговор. А ако нямат съм решил да си сваля сегашния вал и да шлайфам него и да си поръчам лагери +0.25 за да знам че всичко е както трябва защото искам да и сложа турбо. Ако имате вие някакви идеи моля споделете ги. Благодаря.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:13:53 | Message # 14 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега,това да не би да става въпрос за двигателя който купи от мен H23A1 от Пловдив?? Ще извиняваш за любопитството не ти знам ника,но няма много такива двигатели в България.На колегата който беше с теб и после ми донесе много изгодно преден капак случайно спомена че искаш да махаш валовете и аз му бях казал да ти предаде в никакъв случай да не го правиш без да сложиш тапи от кита който се продава в USA,не те ли предупреди??? Ако наистина става въпрос за теб много съжалявам че така се е получило и че лично не ти се обадих по телефона понеже си много готин човек от който имам много добри впечатления.Истински Хонда фен!
Quote (shamana) А ако нямат съм решил да си сваля сегашния вал и да шлайфам него и да си поръчам лагери +0.25 за да знам че всичко е както трябва защото искам да и сложа турбо.
Моля те не прави това,ще съсипеш вала!!!По никакъв начин поне в нашите условия не можеш да възтановиш заводската циментация на шийките!Ако искаш да сменяш лагери виждаш какво е написано на коляновия вал и си поръчваш оригинални лагери по цветове съгласно кода набит на вала!
п.с.Като казах че няма ремонтен размер имах предвид фабрични лагери,с шлайфане може да си намериш лагери по размер но не препоръчвам да правиш това!Ще се набълбукаш с доста пари а резултата е доста съмнителен ,особено пък за турбо ! Разберете, един вал се изчислява с изключително сложен софтуер описващ математически функции за изчисляване на силите на огъване и усукване и съответно на хармониците им възникващи при въртенето, колкото е по високо натоварен двигателя толкова повече от съставните хармоници трябва да се вземат под внимание!Уверявам ви това не е никак проста работа!
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 21:19:56 | Message # 15 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Да, това е твоя мотор, то доста човека му казахме да не си прави експерименти с него, ама Краси не ни послуша и ефекта е на лице Що се отнася до шлайфането, шлайфани са до сега доста валове на Хонди специално и си държат без проблем и то на доста над заводски оограничените обороти
пп... в завода където ги шлайфат имат хиляди машини и мат и машина за измерване твърдостта на материала. След като шлайфахме разпределителните валове(когато копирахме Скънковете) хората си казаха: -В това състояние тея валове няма да карат и за това ги носихме на допълнително закаляване но коляновите валове държат и след шлайф
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Понеделник, 19.11.2012, 21:21:45 |
|
| |