H22a8 с ECU от ACCORD CL-1 EURO R RED TOP H22A ?
|
|
Staykov6150 | Дата: Вторник, 09.04.2013, 20:56:28 | Message # 1 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| Моят двигател Н22А8 е с оригиналнен ком. и с ODB2A ACCORD CL-1 EURO R е с OBD2B. Купувам този комп. http://www.ebay.co.uk/itm/370790834931?_trksid=p5197.c0.m619 един преход OBD2B to ODB2A Jumper Harness :: http://passwordjdm.com/Zerg-In....45.aspx и съм 20 коня + Как мислите, ще стане ли?
Редактирано от Staykov6150 - Вторник, 09.04.2013, 20:57:37 |
|
| |
rollin | Дата: Вторник, 09.04.2013, 21:27:03 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| 20 коня само от софт? Ъпсурт според мене
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Staykov6150 | Дата: Вторник, 09.04.2013, 21:56:19 | Message # 3 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| http://www.preludepower.com/forums/archive/index.php/t-254300.html ето един Н22А8 със сменен комп АЕМ 220коня http://www.preludepower.com/forums/showthread.php?t=304957
Редактирано от Staykov6150 - Вторник, 09.04.2013, 21:59:09 |
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 09.04.2013, 22:14:10 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Вероятно няма да ти е от полза този линк http://preludebg.com/forum/12-153-2 но все пак виж поста на @persssi, ако разбира се не си на ясно с всичко написано там
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 09.04.2013, 22:53:14 | Message # 5 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Според информацията, която намерих в Интернет и мненията, които съм чел и според приликите или направо идентичността (механично) на двигателите, би трябвало само това да е разликата :).
Ще е супер, ако някой реши да провери този 'мит', защото каквото и да ти напишем, на дали някой е направил лично такъв суап в България. И да не забравиш да постнеш резултата от диното :).
Успех!!!
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 10.04.2013, 00:47:28 | Message # 6 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Би трябвало да стане!По това което съм чел,и аз смятам че H22A8 е, софтуерно дефорсиран.Естествено, не мога да го твърдя със сигурност! Това което, не ми харесва в твоята идея,е че нещата са доста скъпи,но ако си наготвил парите,действай и кажи какво се е получило. Успех!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.04.2013, 01:09:00 | Message # 7 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) че H22A8 е, софтуерно дефорсиран. А малко повече кубици на инжекторите няма ли?Просто предполагам...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
dominiko | Дата: Сряда, 10.04.2013, 07:45:26 | Message # 8 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Силно се съмнявам. Х22а7 е с 290цц а х22а2 е с 320 или 330цц (не мога да си спомня точно) и не мога да разбера защо по- мощен мотор е с по -малки дюзи .
|
|
| |
Staykov6150 | Дата: Сряда, 10.04.2013, 08:13:02 | Message # 9 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| Honda Prelude двигател за H22A8, тунинг с компютър сменен от P13 на P28 + IAB и избор на карти за контрол на запалване и гориво. Фабричната мощност е 190к.с. и 203Nm. След настройка мощността е увеличена до 209HP и 223Nm . http://www.merfiebay.com/fotka-wykresy.php?f=1&i=2&wa=1 http://www.merfiebay.com/index.php?m=13&w=1 Ето ви ги 20 коня + само от софт.
Абе нещата са доста евтини, както ги мисля. То това е цената на два-три динотеста. Компа от японската версия е 150 долара, преходника и той е 150 долара, тоест за 300 долара си готов.
Редактирано от Staykov6150 - Сряда, 10.04.2013, 08:16:50 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.04.2013, 08:43:52 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Staykov6150) и избор на карти за контрол на запалване и гориво. Нали се сещаш,че това е пълна глупост ако не караш на писта С п.командера тези 209кс няма да са там където ти трябват доста често.В някои диапазони дори ще си по зле от нетунингована каляска
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Staykov6150 | Дата: Сряда, 10.04.2013, 08:47:33 | Message # 11 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| Колега, виж дино графиките........
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.04.2013, 08:48:38 | Message # 12 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Колега,ела да ме видиш като карам Няма как да стане с различни карти колата ти да е на макс в целия диапазон.Те за това са картите,настройки за различни трасета....с бързи прави,бавни завои,бързи...Физически е невъзможно Диноманиаци....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 10.04.2013, 09:22:35 |
|
| |