Prelude Type S технически данни
|
|
ggushterov | Дата: Четвъртък, 13.06.2013, 09:36:24 | Message # 1 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Prelude TypeS технически данни Общиданни
Prelude Type S e автомобил в който Honda вкара много усилия за да направи спортен, но в същото време елегантен. Type S изкарва невероятните 100кс/литър – двигателя е с 220кс от 2.2 литра използващ VTEC технологията. Prelude Type S идва с оборудваната вече в Prelude SH система ATTS както и с активен ABS контрол който подобрява спирането в завои.
Prelude е кола която се шофира много гладко. Това е отличителният и знак като специална кола в линията на Хонда, доказвайки го като се класира в топ 10 на списание “Car & Driver”. Страхотното управление е съчетано със също толкова добър двигател, който доставя достатъчно мощност и в същото време реагира бързо и равномерно. С плавният си въртящ момент, по-малкото си съпротивление на интейка, по-висока компресия и вторични балансьори на двигателя Honda успява да създаде шедьовър.
Технически спецификации За да изкара повече мощност от атмосферен двигател, който е вече доста мощен, Honda разбират, че трябва да подобрят неща като съпротивлението в интейка и разсейването на топлината. Двигателите H22A получават още една доза от състезателните технологии на Honda както и малко специални подобрения. Макар и не толкова известен факт е, че двигателите Type S, също като двигателите Type R, се портват и полират от Honda.
Двигател За да подобрят вече и без това много високата си компресия от 10.6 на 11.0 Honda създават нови бутала. По този начин се получава по-добро изгаряне, разсейва се топлината и се подобрява въртящият момент в целият диапазон на мощността. Таймингът, повдигането и продължителността на VTEC клапанът също са коригирани. Повдигането на клапана при интейка стига до 12.2мм докато в края на изпускателя достига 11.2мм. Що се отнася до производствените двигатели, това са доста големи цифри.
Интейк
Honda усещат, че ще трябва да подобрят интейка за да подпомогнат увеличената мощност. Кутията на интейка е направена с формата на фуния която позволява да се оползотворят така наречените от Honda „Dynamic chambers” (динамични камери). Дроселът също е увеличен от 60мм на 62мм. Дориматериалът от който се изработва интейка е сменен с друг за да го направи по-гладък. Наклонът на клапаните е коригиран от 60 на 45 градуса. Накрая главата и интейка се полират ръчно от техниците на Honda. Хонда прави тези двигатели все едно са за пистата.
Изпускателна с-ма След като намалява съпротивата на интейка и прави така, че двигателя да изгаря горивото много по-ефективно и за да довършат работата си по настроиките от Honda се заемат с отвеждането на изгорелите газове. Изпускателният колектор получава по-големи отвори запазвайки външният си диаметър. Дизайнът на двойната тръба която следва е направена напълно цилиндрична (вместо овална) и стената е дебела 15мм за да се намалят смущенията в изгорелите газове. Катализаторът също е уголемен, тръбите на изпускателната с-ма са увеличени от 50.8мм на 57мм. Ефективността на заглушителя е увеличена от 97литра/секунда на 113литра/секунда. С това приключват направените подобрения по въздушните пътища на Prelude Type S.
Май 1999 Превод от Японски на Английски Kaz Mori, Temple of VTEC Asia Юни 2013 Превод от Английски на Български Георги Гущеров preludebg.com Information Source : Honda Japan's homepage (original japanese article nolonger available) http://asia.vtec.net/beystock/honda/preludes/
Редактирано от ggushterov - Четвъртък, 13.06.2013, 09:41:34 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 13.06.2013, 09:51:12 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Браво за труда,хубава и надъхваща статия
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
dominiko | Дата: Четвъртък, 13.06.2013, 17:26:36 | Message # 3 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Това е следващата част от проекта ми, даже мога да кажа че си мечтая за глава с бутала от този двигател. Може и от а7 . Браво за превода!
Редактирано от dominiko - Четвъртък, 13.06.2013, 17:26:58 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 13.06.2013, 22:13:39 | Message # 4 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
dominiko | Дата: Събота, 15.06.2013, 20:04:28 | Message # 5 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Имаше някакви спорове относно а7 и а8 , но не запомних в какво точно се изразяваха разликите и релано не съм запонат с а8, но щом няма разлики, и на него бих му се радвал .
Редактирано от dominiko - Събота, 15.06.2013, 20:06:11 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 23.08.2014, 18:42:23 | Message # 6 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
bardyzi | Дата: Неделя, 24.08.2014, 17:49:44 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Available to users only
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
donvini | Дата: Понеделник, 25.08.2014, 09:03:06 | Message # 8 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 250
Статус: Офлайн
| Брата кара такава Бяла Японка доста рядко изпълнение всичко е с йероглифи при него
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 02.03.2015, 18:46:43 | Message # 9 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Понеделник, 02.03.2015, 22:00:22 | Message # 10 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Мощността компенсира по-дългите предавки
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 14.11.2015, 23:40:58 | Message # 11 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |