Познати проблеми
|
|
mom4i74 | Дата: Понеделник, 03.10.2011, 23:30:37 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Доста често срещан проблемен детайл е автоматичната скоростна кутия (типтроник) при Прелюд 5 серия и по-специално при Прелюдите с H-серия двигатели. Заради мощния двигател кутиите се товарят повече и се повереждат по-бързо. Най-често срещания проблем е, че се самоизключва от скорост. Възможен е суап и да се сложи ръчна кутия както избрах аз за моята . При суапа трябва да се смени и компа на двигателя, който вьрви неразделно с имобилайзера и ключа. Всеки комп си разпознава само неговия си имобилайзер.
Частите, които не пасват от автоматика на ръчните са: 1. Както казах компа на двигателя в комплект с имобилайзера. 2. Стартера също е различен при автоматик и ръчни скорости. 3. Вьтрешната част на лявата полуоска (пръта с шлиците, който излиза от скоростите в комлект с опорния лагер) не стават. Останала част от полуоската с вътрешното и външно каре са еднакви. 4. Правят се малки промени и по ел инсталацията за да може да запали колата и за да се вьрже и автопилота за педала за съединителя. 5. Имаше и разлика доколкото помня в стойката на тампона на скоростите. Тази стойка на тампона е под акумулатора . Ако се вземе от Прелюд с рьчни скорости си пасва без преправяне.[u]
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 03.10.2011, 23:32:34 |
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 04.11.2011, 23:42:25 | Message # 2 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Проблем: Скърцане/щракане при преминаване през легнал полицай
Възможна причина: Тампони/втулки на амортисьорите Решение 1: Подмяна с нови Решение 2: Безплатно и най-лесно е да отвъртите гайката на амортисьора (колата да е "стъпила" на земята, без крикове и подемници!), да извадите тампона, който е откъм купето и да подложите някаква гумена "шайба". Ако износването е по-голямо, няма да има нужния ефект и следва по-трудния начин: да свалите всичко и да изпилите втулката 1-2 мм. Допълнително описание: При преминаване на неравности (тип легнал полицай) може да чуете прискръцвания, дори прищраквания отзад/отгоре, а често и отпред. В същото време при преглед в сервиз цялата ходова част изглежда абсолютно здрава. Тези звуци идват от тампоните и втулките на амортисьорите, което може да се установи дори и при запазен екземпляр. В началото тези шумове се появяват при по–студено време, а при топло тотално отсъстват, просто защото материалите се разширяват и луфтовете изчезват. Частите не са скъпи, сменят се, само че разглобяването е доста.
Парт номера: 51631-SS0-004 предни тампони $12.08 х 4 52725-SS0-004 задни тампони $5.87 х 4 51728-SB0-003 предни втулки $0.58 х 2 52728-SB2-004 задни втулки $0.34 х 2
Редактирано от NSBOP - Петък, 04.11.2011, 23:43:21 |
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 24.01.2012, 02:53:38 | Message # 3 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Проблем : Вода в багажника
Причина : Стари уплътнения на стоповете , запушени отводнителни тръби на люка. Решение 1 : Нови уплътнения 2броя- цена 45лв за брой от вносителя за страната а отпушването на тръбите може да стане по всякакъв удобен начин (например струна от китара) и няма нужда от нови Решение 2 : За стоповете- санитарен силикон за няколко лева, махане на стоповете и разделяне на уплътненето от стопа за да изчистим всичко от боклуци (части от листенца , прахоляци и кал- там винаги е влажно заради стичащата се вода), след което намазване със силикон обратно по същият ред и монтиране на автомобила. След като сме завили болтовете на стопа може още малко да се допълни със силикон ако е нужно м/у уплътнението и стопа. Минуса на цялата операция е, че ако трябва да се свали стопа, не се знае дали този измислен дунапрен ще оцелее, но това ни решава проблема завинаги от водата през стоповете. Дано съм бил полезен
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 24.01.2012, 03:03:00 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 13.05.2013, 22:42:48 | Message # 4 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Проблем : Не пали след удар или силно сътресение
Причина : Задействана защита- спиране на горивоподаването Решение : Включва се отново, посредством бутон (inertia switch), намиращ се под таблото, вляво от волана. Може да се види и без разглобяване през процепа от ляво, който остава между пластмасовите панели под волана и таблото.
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |