4WS Ремонт
|
|
ggushterov | Дата: Понеделник, 24.06.2013, 08:36:23 | Message # 1 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote Един от най-известните проблеми на 4WS-a е с пропукани спойки на силовите елементи по платката на управлението - от греене (след това изстиване) се пропукват. Вади се платката и се оглежда, при необходимост се презапояват с качествен припой и добър поялник. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=40379
Може ли някой да ми каже кои са тея спойки щото моето управление няма нищо общо с това което е по снимките из нета. Ако може някой да даде някаква информация щото вече смених всички датчици и всеки път след като сменя датчик ми дава нова грешка. След като оправих грешкa Quote 11 Sub Steering Angle Sensor Rear 29,17 CU, RSSAS, HC и грешка Quote 17 Sub Steering Angle Sensor Rear 29,17,28 CU, RSSAS, HC
сега ми излезе грешка Quote 20 Main Steering Angle Sensor Front 8,15 CU, FSSAS, FMSAS, HC
ето снимки на управлението. Ако имате някакви идеи от какво може да е цялата работа казвайте щото радиуса на завой не е малък И също така къде се намира тоя Quote Main Steering Angle Sensor Front
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 27.06.2013, 01:36:34 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| На колегата няма ли кой да му отговори? Толкова полезни теми написа вьв форума! Някой който разбира от електроника и може да запоява ще може да му помогне.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
bladesux | Дата: Четвъртък, 27.06.2013, 08:47:15 | Message # 3 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
| тук спойките са по финни и са използвани други елементи, така на снимка не мога да го разбера , ако си от София или минаваш от тук го донеси и ще го оправим.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 03.07.2013, 11:01:38 | Message # 4 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Сега в Събота и Неделя ще съм в София ако ти е удобно дай някакъв телефон за връзка да ти звънна като дойда
|
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 03.07.2013, 16:39:17 | Message # 5 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Main steering angle sensor се намира под волана,монтиран е на плочката на която са ти ръчките за мигачи,чистачки. Изглежда като на снимката,само че този е от 4 ген и съм го снимал централно отгоре така че не се вижда много ясно.
front sub steering angle sensor се намира на кормилната рейка и изглежда така( пак за 4 ген, но мисля че няма разлика с 5ген.)
Има и rear sub steering angle sensor който е на актуатора на системата 4 WS и изглежда по подобен начин.
|
|
| |
eldesa | Дата: Събота, 13.07.2013, 23:09:05 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Може и да не трябва да презапояваш .Пробвай това което е за 5 генерация http://preludebg.com/forum/6-142-1#838 А може да изчакаш новата ти придобивка от Италия и да сложеш нейния модул ако работи.Така поне ще знаеш дали ти работи или не този М/у другото на клипа ти в другата тема 4WS не ти свети .Оправил ли си го или махна крушката ?
От темата на ZAPPA и твойте снимки се вижда че модулите са различни ,но предполагам че начина на работа е еднакъв просто начина на изпълнение е друг. В темата на ZAPPA се презапояват спойките на 2релета (там са черни а при теб са бяли) и 8 броя мощни транзистори( на твоята снимка се виждат 6 броя по мощни транзистора) но не се вижда какво има под черния пластмасов капак а върху него има споики подредени по 3 в редица каткто е при транзисторите.така че там може и да са тези транзистори. Направих индикации в/у твоите снимки с предположение къде да презапоиш. Решаваш си ти дали да пробваш. за тези не съм сигурен че са транзистори защото не се вижда но предполага че са
Редактирано от eldesa - Неделя, 14.07.2013, 13:32:38 |
|
| |
ggushterov | Дата: Понеделник, 15.07.2013, 22:30:16 | Message # 7 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote (eldesa) М/у другото на клипа ти в другата тема 4WS не ти свети .Оправил ли си го или махна крушката ? Ми не човек когато си иска свети, гасне, мига ама не работи никога де Пробвах 100 пъти да я reset но не става
|
|
| |
eldesa | Дата: Понеделник, 15.07.2013, 23:32:09 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| като чета за твоята грешка 20 при руснаците и разбирам че е най трудната за отстраняване ,Само 2 са е отстранили) .Всичко е свързано с рейката. Аз нямам тази система и не съм наясно къде какво има но с презапояване никой не е отсреанил. 1 е свалил някакъв датчик под волана.При изваждането е забелязал малко бяла стружка от триенето на пласмасата.Всичко е почистил,смазал и събрал и е успял да е премахне тази грешка 2 е отремонтирал рейката с пълек ремонтен комплект Ето ти линк чети и пробвай дано да успееш http://www.drive2.ru/cars....1234452 АКО ИЗЛЕЗЕ ОЩЕ НЕЩО ЩЕ ГО КАЧА
Редактирано от eldesa - Вторник, 16.07.2013, 12:59:55 |
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 16.07.2013, 00:08:25 | Message # 9 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| ето още грешка 20 може да се дължи на : 1 сензора на волана - счупен \ дефектирал\ прах и стружки вътре \ клеясал и т.н. 2 сензора на рейка - счупен\ дефектирал\ мокър\ клеясал и т.н. 3 луфт в кардана на волана 4 луфт в Рейка на волана 5 луфт в държача на превключвателя за (чистачките, фаровете) сензора е монтиран върху него.
6 окабеляване ... рядко Ти си наред ,Работа за целия китайски народ.Като го оправиш сподели
Редактирано от eldesa - Вторник, 16.07.2013, 00:15:37 |
|
| |
ggushterov | Дата: Неделя, 21.07.2013, 20:54:32 | Message # 10 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ето каква беля стана преди малко. Свалих компа от синия Прелюд и го сложих на сивия и половината инсталация изгоря, взе да пуши яко..... абе е*а си майката, помислих че се запали колата. Ако някой знае от какво така се получи... Ето и малко снимки от демиджа. Тук са двете релета едното е стопеното (новото,това в дясно) а другото е моето (старото, това в ляво) Мисля си че в тях е проблема заради най-долния ред който не знам какво означава ама се различава само той на тях 6Y5 на моето реле и 75N на другото
А ето и стопения кабел ако някой знае за какво точно е
Също така ме интересува дали може да е заминал направо компа? Ся карам без АБС ама и лампата вътре не свети да има грешка?! Сигурно щото няма комп отзад.
Редактирано от ggushterov - Понеделник, 22.07.2013, 07:22:47 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 21.07.2013, 21:24:54 | Message # 11 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Като гледам дебелите кабели които са силовата верига са здрави а се е стопил упрравляващия кабел на бобината на релето. виж дали на картинката сьс устройството на релето са еднакви двете релета. Невярвам проблема да е станал от релето.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 21.07.2013, 21:26:36 |
|
| |
eldesa | Дата: Сряда, 24.07.2013, 08:25:54 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Може и аз да не съм разбрал нещо компа на 4WS ли си сменил или на Автомобила . Каквото и да означава най долния ред теб не те бърка.тези релета са еднакво конструирани 1.2 ти са крачетата за управление на релето а 3 и 5 ти са силовите през който подаваш захранване някъде.И двете са с нормално отворен контакт и са на 12 V. Не знам какво точно е станало но дори по някаква причина да му се е подало 12 V на релето то пак не би трябвали да стопи кабелите а просто да се включи.Това стопяване може да се получи само ако е повредено релето и е окъсило в него или пиновете са му с различно конструктивно изведани и да кажем (поради разлика в контактите на буксатана колата и релето от синята )масата за управлението му е е включена към краче на което идва+ директно. Ти си сложил релето от синята както разбирам. Провери дали има някъде отдолу номерация на крачетата и ги сравни дали отговарят и дали не са огледални .
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 24.07.2013, 13:53:35 | Message # 13 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Целия проблем идва от "гениалният" ми мозък Е ся като се загледах по-внимателно установих че 2 от буксите които са с по 4 пина са еднакви и съм им сменил местата. Различават се само по цвят - кафява и бяла. Ще сменя направо цялата система от синята на сивата и да се приключва че вече 4-та кола с 4WS си купувам и още не съм карал с тая с-ма. Все нещо им има та не работят. Тая на синята си работеше перфектно ама без номера и направих само 1 кръгче около блока в който живея.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 24.07.2013, 21:35:07 | Message # 14 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
ggushterov | Дата: Събота, 27.07.2013, 19:59:19 | Message # 15 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ето как започна сутринта
Ето как завърши
Всичко е 6 вече с АБС-а ама тая грешка 20 си стои ще мъча по на руснаците начините да видим кво ще стане
|
|
| |