swap F20A4-H22A5
|
|
nurs | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 20:37:27 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги пред закупуването съм на Х22а5 и търих разни теми в нета за разликите и частите кито ще са ми нужни за swap-a...та може ли някой който е наясно да ми напише всичко което е различно или препратка към тема с подходящо съдържание.... Нямам много време за мислене ......Помагайте
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 20:49:54 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Има тема за това ама не си я видял http://preludebg.com/forum/5-357-1
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 23:18:27 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Офф. Ако имах толко запазена ф20 като твоята, никога не бих я "насрал" с някоя измъчена х22-ка. Още повече 185 коня.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 23:36:12 | Message # 4 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
Quote Garfi ( ) ... не бих я "насрал" с някоя измъчена х22-ка...
Да, бе...имали сме не запазени ами направо нови F 20- ки... мъка, скръб и комплекси. На този класически "кютук 5" му трябва за базов мотор поне "измъчена" Н22- ка....Не казвам, че е по- евтино и безпроблемно, просто усещаш смисъла да караш Прелюд.
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 23:42:03 | Message # 5 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Смея да твърдя, че тази ф20 е пряк конкурент на тази която имаше ти, същата на която не ти даде сърце да и сложиш х22.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 23:50:32 | Message # 6 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
ggushterov | Дата: Четвъртък, 20.02.2014, 23:58:15 | Message # 7 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote Мотор, компютър и имобилайзер. Ако искаш може да сложиш и кутията. Ако мотора е със ключа и компа само може ли да си ползва неговата си гривна, която е на колата? Трябва ли да е тази която е вървяла с мотора?
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 21.02.2014, 00:01:06 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Трябва и имобилайзера който е оделно от компютьра. Гривната мисля че е само датчик който засича ключа и може да се ползва и друга гривна ама не сьм сигурен за това.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Петък, 21.02.2014, 00:04:45 |
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 21.02.2014, 00:07:11 | Message # 9 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Аз защо си мислех, че имобилайзера е вграден в компютъра Една черна кутийка ли е имобилайзера? edit: Аз си мисля, че тази черната кутийка е просто четец който разпознава чипа в ключа и подава информацията на имобилайзера в компа. До колкото знам ако искаш да махнеш имобилайзера просто слагаш 1 компютър от 4г с преходник и тва е, не вадиш никакви кутийки и т.н. Я дайте малко повече инфо
Редактирано от ggushterov - Петък, 21.02.2014, 00:17:56 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 21.02.2014, 00:20:03 | Message # 10 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Прав си адаш и Момчи е прав за гривната.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 21.02.2014, 00:23:12 | Message # 11 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Т.е. му трябва само ключа+компа и си ползва неговата си черна кутийка и неговата си гривна. Тая черната кутийка я търсих веднъж за 1 пич който взе един А5 мотор, но той го слага на 5г Сивик и за това му беше нужна, барабар с гривната.
|
|
| |
nurs | Дата: Петък, 21.02.2014, 01:20:17 | Message # 12 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Има тема за това ама не си я видял видях темата ...но ми се стори малкo маи това ...маи онова... Quote Garfi ( ) Ако имах толко запазена ф20 като твоята, знам брато .....ама кво да се прави душата иска още....
Идеята е да си ползвам моите си ....хидравлична помпа,компресор и алтернатор и доколкото разбрах от въпросната тема ми трябва........ стоика хидравлика,за стоиките на алтернатора и компресора?неразбрах сават ли......???? Ще ми трябват още шаибите на алтернатора и компресора че били с по 5 канала ,а моите били с 4!!! За маховика искам да попитам,че е от автомат.....моя ще стане ли? Генерацията?След испускателя на х22 ще имам ли проблеми да я вържа дирекно с моита????? Ламда сондата ?Еднакви ли са?може ли да ползвам мойта....и май трябваше кабела да се удължава нещо????? За компа от Х22 ???моята букса става ли ? За имобилаизера неразбрах ?кво ще трябва да сменя?каква е тая гривна ?немога ли да си ползвам моя ключ и да премахна имубилайзера?
Моля поправете ме ако греша нещо!
|
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 21.02.2014, 01:28:29 | Message # 13 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote nurs ( ) За маховика искам да попитам,че е от автомат.....моя ще стане ли? Ще ти дам от ръчни скорости маховик споко
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 21.02.2014, 01:39:49 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote nurs ( ) Ще ми трябват още шаибите на алтернатора и компресора че били с по 5 канала ,а моите били с 4!!! За маховика искам да попитам,че е от автомат.....моя ще стане ли? Генерацията?След испускателя на х22 ще имам ли проблеми да я вържа дирекно с моита????? Ламда сондата ?Еднакви ли са?може ли да ползвам мойта....и май трябваше кабела да се удължава нещо????? За компа от Х22 ???моята букса става ли ? За имобилаизера неразбрах ?кво ще трябва да сменя?каква е тая гривна ?немога ли да си ползвам моя ключ и да премахна имубилайзера?
Моля поправете ме ако греша нещо! Значиии За шайбите не съм сигурен ,маховика от автомат не става ако ще слагаш ръчни скорости,Генерацията също няма да стане даунпайпа от Ф20 е друг-4 в1 а при Н22 4-2-1 и в дължината има разлика.Мисля,че ще ти трябва и даунпайп.Ламдата ще и удължиш кабелите както аз съм направил ,че на Н22 е долу а на Ф20 е на колекторите.За буксата...там не знам как стоят нещата с темпомата.Бензиновата помпа е еднаква.Тампоните на мотора са еднакви с изключение при тампона за автоматичната кутия ако пак ще минаваш на ръчна. Аз не разбрах дали ще оставаш автоматик
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Петък, 21.02.2014, 01:43:17 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 21.02.2014, 01:46:09 | Message # 15 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |