Прoблем със загряването
|
|
persssi | Дата: Събота, 22.03.2014, 19:59:31 | Message # 1 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Преди седмици смених мотора с H22A7 и след това се получи странен ефект. Когато колата е загряла добре (не прост температурата да показва средата), когато се пусне перката на радиатора, температурното показание на таблото започва да се променя и стрелката помръдва нагоре с един, два милиметра, но стига най много средата на картинката (хоризонтално).
Интересно е, че това се случва само когато се включи перката на радиатора и след това стрелката остава там, докато колата не започне да се движи определено време с повече от 50 кмч.
? До колкото разбрах датчика за температурата на таблото не минава през компютъра, а е опроводен директно в таблото. И сякаш, когато перката заработи, това му влияе.
?? Друго, което си мислех е че може перката и радиатора на H22A7 да са различни и перката да създава примерно по голям поток и от там моята да не е достатъчно мощна и колата наистина да вдига температурата, когато работи дълго време на място.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 22.03.2014, 20:14:53 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ако темперетурата на сработване на темп. датчик на перката е по голяма за това се дига още малко темперетурата на двигателя. Когато караш колата , радиатора се обдухва принудително и тогава се охлажда докато незатвори термостата .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
persssi | Дата: Събота, 22.03.2014, 23:08:41 | Message # 3 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Да но със стария двигател не ставаше така, а всички датчици са си от новия. Знае ли някой дали перките са различни. Когато колата се движи, всичко изглежда ОК.
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 22.03.2014, 23:38:16 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Силно се съмнявам в перката да е проблема, по-скоро в датчика.
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 23.03.2014, 15:59:47 | Message # 5 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| А някой знае ли колко процента трябва да бъде отворен дроселът при празен ход за Х22А и Х22А7 дали е едно и също. При мен е 9,2 % отворен, но това не е ли много.
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 23.03.2014, 16:01:32 | Message # 6 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Това пък от де го видя?
|
|
| |
persssi | Дата: Понеделник, 24.03.2014, 00:20:16 | Message # 7 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Ходих тук на диагностика и там на пича му направи впечатление, че дросл клапата е на 9,2 ... 9,3 %, когато колата работи на място на празен ход. Каза, че нормално трябвало да е около 2, 3 %, но не беше сигурен за Х22А, какви трябва да са стойностите. Ако някой знае, ще се радвам.
А иначе мисля да си купя един инфоборд, само трябва да видя, как точно се свързва с ОБД то.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 24.03.2014, 00:47:49 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Много лесно се врьзва инфоборда. На три пиновата букса за диагностка. +12волта/+5волта и маса. В упьтването е описано. Ето и фото на мойта кола . Предполагам че и при теб с ОБД2Б са сьщите цветове кабелите.
()
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
persssi | Дата: Понеделник, 24.03.2014, 08:43:01 | Message # 9 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Мерси Момчи, за цветовете не съм гледал, но предполагам са същите. Ще поръчам един, като се прибера.
|
|
| |