Комфорт модул
|
|
eXb0y | Дата: Понеделник, 14.04.2014, 21:48:34 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги, някой слагал ли е комфорт модул в колата, след пускане на алармата, прозорците да се вдигат сами и люка да се затваря. Въпросът ми е каде могат в Пловдив да ми го направят това?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 14.04.2014, 22:07:21 | Message # 2 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Много от нас са слагали,но доколкото разбирам ти търсиш сервиз където да ти го монтират.Всеки един който монтира аларми,ще ти монтира и модулчето,само че не очаквай че ще е особено евтино.Самия модул струва 15-25лв,с монтажа около 100лв-работата не е малко,пускат се кабели,свалят се корите и т.н.
|
|
| |
eldesa | Дата: Понеделник, 14.04.2014, 22:58:57 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| http://preludebg.com/forum/12-773-3#20604 http://preludebg.com/forum/9-172-1#23585 nightfighter също е си е монтирал на неговия прелюд 4 ген.Аз и Garfi сме с 5 ген .Има разлика в монтирането комфорт модула на 4 и 5 генерация поради различния начин на изпълнение на схемите за вдигане на стъклата на генерациите
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 14.04.2014, 23:06:37 | Message # 4 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| 5ген е по-трудна, на 4 е елементарна работа,но естествено пак трябва да се прекарват кабели!
|
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 15.04.2014, 08:14:24 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| така е за 5 има неудобството че за лявата врата е необходимо допълнително прекарване на кабели от купето във вратата ,тъй като управлението и всичко което е нужно за вдигане и сваляне на лявия прозорец е в самата врата. ..За дясната врата и шибидаха има всички нужни сигнали и възможност за свързване в купето .
|
|
| |
eXb0y | Дата: Вторник, 15.04.2014, 09:50:13 | Message # 6 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
| Добре обеснявате колеги, ама в електрониката съм мн бос, нищичко не разбирам ...
|
|
| |
Xak3p40 | Дата: Вторник, 15.04.2014, 10:12:51 | Message # 7 |
Нидан (2)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 24
Статус: Офлайн
| Супер полезна тема!!! Аз имам намерение скоро да я правя тази процедура с един приятел, който е малък господ на тока Ако дотогава няма развитие по темата ще споделя опит.
П.С. .....за 5 ген.
|
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 15.04.2014, 16:21:53 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote eXb0y ( ) Добре обеснявате колеги, ама в електрониката съм мн бос, нищичко не разбирам ... Всеки не може да знае всичко ,Аз например от правене на стикери нищо не разбирам . Quote Xak3p40 ( ) Аз имам намерение скоро да я правя тази процедура с един приятел, който е малък господ на тока Ако дотогава няма развитие по темата ще споделя опит. Ще е хубаво да го има документирано със снимки .Ако случайно стигнете до задънена улица питайте
За 5 ген може да се направи евентуално по 2 начина :
1 вариант Вземате 1 комфортмодул за управление на 4 стъкла и с него затваряте стъклата на вратите и шибидаха при заключване на автомобила (или включване на алармата) като го прави последователно. При мен реда е : пасажерско -шофьорско- шибидах .Монтирате го в купето където има всичко необходимо за сързване и управление на шибидаха и пасажерското стъкло. Проблем е шофьорското стъкло заради схемата направена от хонда за прелюд 5 генерация.Всичко за лявото стъкло е във самата врата и е необходимо да прекарвате кабели от купето(от комфорт модула ) във шофьорската врата през маншона за да можете да управлявате стъклотоТрябва да си намерите от някъде комплект куплунг(този чрез който кабелите влизат от купето във вратата) който е на вратата .От нея си изваждате пинове и си ги нареждате на вашия куплунг .Може и с малка бургия да разпробиете кулунга във свободните отвори където няма пинове и си прекарвате кабелите през тези отвори.Недостатък е че ако сваляте вратата кабелите ще ви пречат. Аз съм реализираl по този вариант , като сложих допълнителни пинове в куплунга на вратата и работи перфектно като вземам сигнал за задеистване на конфорт модула от заключването на автомобила. На Garfi е по същия начин само че е разпробил буксата.Работи без проблеми.
2вариант Вземате 2 комфорт модула за вдигане от всеки модул по 2 стъкла. Единият го монтирате във вратата на шофьора за управление на лявото стъкло ,а втория го монтирате в купето за управление на прозореца на пасажерската врата и шибидаха при заключване на автомобила (или включване на алармата). Това не съм го правил , а само съм го мислил като вариант. При този вариант при заключване (или включване на алармата в зависимост от къде сте взели сигнала за управление на комфорт модула) ще се затворят 2 неща заедно и после третото( защото двата комфорт модула работят едновременно и независимо един от друг )Например ; двете странични стъкла заедно и след това шибидах .
Редактирано от eldesa - Вторник, 15.04.2014, 22:33:08 |
|
| |