Размер на тръби на генерацията
|
|
MugenRR | Дата: Неделя, 27.04.2014, 13:04:56 | Message # 1 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| [size=6]Здравейте колеги! Някой знае ли с точност колко е ф-то на тръбите на 5та генерация ф20а4 ? Благодаря ви предварително!
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 27.04.2014, 21:14:43 | Message # 2 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Мисля, че са, колкото на Прелюдите с Х22А5 мотор, но не знам точно колко милиметра.
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 27.04.2014, 21:28:25 | Message # 3 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote persssi ( ) Мисля, че са, колкото на Прелюдите с Х22А5 мотор, но не знам точно колко милиметра Според мен няма логика . Аз до колкото съм чувал на ф20 са 43мм.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 27.04.2014, 22:11:25 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) Аз до колкото съм чувал на ф20 са 43мм. Моите бяха някъде там
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 27.04.2014, 22:57:20 | Message # 5 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Аз, като сменях мотора, си взех средна част и задно гърне от Х22А5, но се оказаха същия диаметър, като моите, а моите си бяха оригинални. Размерите не съм мерил лично, а майсторът ми го каза, но заедно сменихме задното гърне и по спомен тръбите бяха същия диаметър, като на Ф20 ката.
|
|
| |
MugenRR | Дата: Понеделник, 28.04.2014, 15:48:49 | Message # 6 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| Хмм ф 43 вътрешния диаметър ли? След карализатора и след средното гърне предполагам са по-големи. Дали има разлика между 4та и 5та генерация? На мен един майстор ми каза като погледна отдолу колата,че след катализатора тръбите са 50 ф, а преди него са по-тесни. Става въпрос за стоковата генерация на ф20а4, нищо не е сменяно.
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Понеделник, 28.04.2014, 21:56:45 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Моя прелюд е бил оригиналнo с h23 сега е с h22a5 и генерацията ми е на ф50 външно. Според мен това e оригиналната генерация на h23
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 29.04.2014, 00:28:49 | Message # 8 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| По-малки тръби* = + по-малко материал съответно по-евтино за производство + по-ниски нива на шум + по-висока скорост на изгорелите газове и повече сила в ниските и ниски-средни при стоков мотор - повече бекпрешър - по-малко сила във средни-високи и високите обороти
*Мое мнение
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
MugenRR | Дата: Сряда, 07.05.2014, 09:50:50 | Message # 9 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| Не ми се вярва тръбите на х23 и ф20а4 да са с еднакъв размер :/
|
|
| |