Ремонт на ABS
|
|
|
|
|
|
|
eldesa | Дата: Сряда, 07.12.2011, 17:33:02 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
|
а ето и линк към сайта http://foto.drom.ru/11047/
Редактирано от eldesa - Сряда, 07.12.2011, 17:35:23 |
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 07.12.2011, 18:50:55 | Message # 7 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| До колкото виждам, става въпрос за смяна на четките на електромотора. Eldesa, ти направи ли го?
|
|
| |
eldesa | Дата: Сряда, 07.12.2011, 18:55:50 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Да и ABS работи бeзпроблемно и индикатора загасна.Има малка външна разлика моя ABS модулатор от този на снимките (главно в буксите на модулатора )но всичко друго е 1 към 1 с моя .И това с телчето на края е много хитро и става много лесно сглобяването.
Редактирано от eldesa - Сряда, 07.12.2011, 19:39:35 |
|
| |
ManiaK | Дата: Четвъртък, 08.12.2011, 19:34:40 | Message # 9 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| и аз имам подобен проблем но на 4 ген... и като гледам при мен ремонта май ще е доста по труден!
p.p.ако случайно си попаднал и на някакво инфо за ремонт на 4ген ABS ще съм ти много благодарен ако го споделиш
ManiaK's Lude
|
|
| |
batkosio | Дата: Четвъртък, 08.12.2011, 19:39:49 | Message # 10 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Ето за 4 генерация:
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2830570
|
|
| |
NightRider | Дата: Четвъртък, 21.01.2016, 21:47:02 | Message # 11 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Изчетох темата на англето и направих същото преди малко само, че си проверих и четките .
Става за има няма половин час . Сега си имам още един АБС резервен .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
valu_ | Дата: Неделя, 07.02.2016, 20:03:29 | Message # 12 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 58
Статус: Офлайн
| Малко допълниение към темата. Всичко е много точно описано кое след кое се прави и няма какво да се обърка. Четките са 4 броя,както пише по горе размера е 5х5х14,може и с по-малка дължина от 14мм,но просто,ще свършат по-бързо. Търсете четки по размера стават от доста коли и неща.Моите ги взех от магазин косер и са за парно с размер 5х6х13 Когато разглобяването пазете двата плунжера да не изкочат защото потича спирачна течност,ако все пак потече просто ги бутнете отново с каналите им. Това с избиването с чука аз не го направих и пак и достъчно място за работа. Телчето трябва да е здраво,но и достатъчно меко за да излезе когато го издърпате.Аз го напраих с много тънка тел в края прегъната на 3 ката за да не се смачква.
Като цяло ако трябва да го правя пак,бих го направил без да отделям двете части,че в голям филм влязох с сглобяването и телчето(трябват двама човека) трудно ще е само за запояването,но при достатъчно повдигната помпа,ще стане-трябва да се отвие и болта който държи тръбичките(в посока към сервото)за да се повдигне до такава степен помпата. Сглобявате изчиствате грешките и абс-са проработва.
С много голяма помощ и съвети от разтояние от колегата eldesa успях да се спрява понеже имаше пречки които не ми бяха ясни..
|
|
| |