Шлайфане на глава
|
|
eXb0y | Дата: Неделя, 04.05.2014, 20:50:33 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
| Доколкото знам шлайфането на главата се отнася за 1-ви, 2-ри и 3-ти ремонт, съответно след всяко шлайфане слагаш гарнитура с различна дебелина, например ако си на 1-ви ремонт слагаш по-тънка гарнитура, на 2-ри по-дебела и съответно на трети .... Идеята ми е ако се изшлайфа главата направо за 3-ти ремонт ( да се отнеме максималното количество оставено от Хонда ) и се сложи глава за 1-ви ремонт, това на теория би трябвало да вдигне степента на згъстеване. Но тук идва и момента в който почвам да се питам дали няма да дойдат много ниско клапите и евентуално да стане беля.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 04.05.2014, 21:26:33 | Message # 2 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote eXb0y ( ) Доколкото знам шлайфането на главата се отнася за 1-ви, 2-ри и 3-ти ремонт, съответно след всяко шлайфане слагаш гарнитура с различна дебелина, например ако си на 1-ви ремонт слагаш по-тънка гарнитура, на 2-ри по-дебела и съответно на трети .... Няма такива работи,не знам от кой си ги чувал! Тези ремонти които ги говориш се отнасят за шлаифане на блокове и валове на Лади и Москвичи! Главата се шлайфа за да бъде идеално равна,целта е или да се премахне изкривяване получило се от прегряване или просто леко зачистване за да легне добре новата гарнитура . Обикновено се отнема много малко,десети от милиметъра и няма съществено отношение към степента на сгъстяване.Може да пръстържеш главата и повече и тогава ще вдигнеш степента на сгъстяване,но аз не те съветвам да го правиш,а ти какво ще решиш си е твоя работа!
п.с. При много стъргана глава се поръчва усилена гарнитура,която е по дебела и целта е да възстановиш първоначалната степен на сгъстяване!
|
|
| |
MugenRR | Дата: Сряда, 07.05.2014, 09:45:39 | Message # 3 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| А при отнемане на 4/10-ти от главата и слагане на оригиналната (по- тънка) гарнитура какъв би бил ефектът? Можеби ще се усети ако се кара с по-високо октаново число...
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 07.05.2014, 10:33:03 | Message # 4 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ефект си има и всеки който казва, че няма може да си гледа работата Нищо лично ама разликата се усеща и то доста. На Lordini главата е свалена с 7/10-ти и степента на сгъстяване е 11.3/11.4 което е далеч от заводското 10.6 и си се усеща. Относно това дали се препоръчва или не...абе какво да ти кажа, давай смело и няма какво да го мислиш. Нищо няма да му стане на мотора. Здрав е и ще си движи без проблем. Определено ще му се намали ресурса но надали ще го разбереш освен ако не си решил да го караш до 70 годишна възраст. Всичко това е при положение, че всичко останало по мотора ти е наред де. Ся ако имаш провлачили лагери, заминали сегменти и т.н. не е препоръчително. Факт е обаче, че Х22 се кара и на 11.5 ЗАВОДСКО така, че няма да имаш проблеми поне до тази степен. Клапаните няма да ударят буталата освен ако майстора ти не е пълен идиот....
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 07.05.2014, 17:16:44 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ето ти линк от кьдето може да си свалиш каталози да имаш поне малка представа от колата
http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Prelude/Prelude%205/
А от тука може да ги виждаш частите и да видиш какво се предлага. В случая гарнитурата за главата е само едина модификация.
http://japancars.ru/index.p....=2.2VTI
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 07.05.2014, 17:19:47 |
|
| |
dominiko | Дата: Сряда, 07.05.2014, 18:14:22 | Message # 6 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Quote MugenRR ( ) А при отнемане на 4/10-ти от главата и слагане на оригиналната (по- тънка) гарнитура какъв би бил ефектът? Можеби ще се усети ако се кара с по-високо октаново число... При мене делнаха 0.5мм и като цяло има лош ефект - но това го разбрах вече на диното. От цялата работа мръднаха валовете и като нямам раздвижни колела едвам си изкара конете на двигателя. Задължително с раздвижни колела!
Редактирано от dominiko - Сряда, 07.05.2014, 18:16:38 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 07.05.2014, 20:17:13 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote dominiko ( ) От цялата работа мръднаха валовете и като нямам раздвижни колела едвам си изкара конете на двигателя. Задължително с раздвижни колела Затова казах че не го препоръчвам Всичко може да се направи,но за да стане добре са необходими пари за части и за настройки. Quote ggushterov ( ) Ефект си има и всеки който казва, че няма може да си гледа работата Никой не го оспорва,това е един от начините за форсиране на мотора! Но всяко нещо трябва да се прави с мярка и най-важното - от хора които знаят какво правят.
|
|
| |
nurs | Дата: Сряда, 07.05.2014, 22:39:45 | Message # 8 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| http://www.youtube.com/watch?v=F9qlm16DU7c
|
|
| |
MugenRR | Дата: Четвъртък, 08.05.2014, 09:27:08 | Message # 9 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 10
Статус: Офлайн
| Quote dominiko ( ) При мене делнаха 0.5мм и като цяло има лош ефект - но това го разбрах вече на диното. От цялата работа мръднаха валовете и като нямам раздвижни колела едвам си изкара конете на двигателя. Задължително с раздвижни колела!
В какво се изразяваше лошия ефект, колко коня е била на диното?
|
|
| |