Моля за помощ
|
|
Aleksandar | Дата: Събота, 21.06.2014, 13:45:18 | Message # 1 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Преди 2 дни,докато правех обратен завой колата изгасна (когато валя доста) , върти но не палеше,след 5 мин запали,но пак изгасна,оборотите много рязко паднаха. Минаха 30 минути и запали. Отдадох го (както и един 'майстор' наблизо) на това,че сигурно се е намокрил някой датчик. Днес пак така стана за 5 мин,но на сух път и време. Колата ми трябва за зареждане на стока,а днес и утре никой майстор не работи.
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Събота, 21.06.2014, 13:59:19 | Message # 2 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Отвори си дистрибуторната капачка и избърши водата която е влязла.
Engine: H23A2 160 ps
Редактирано от MonsterOOD - Събота, 21.06.2014, 13:59:47 |
|
| |
Aleksandar | Дата: Събота, 21.06.2014, 14:04:46 | Message # 3 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| ок,днес ще го направя и после ще пиша. Трябват ли ми някакви инструменти?
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Събота, 21.06.2014, 20:22:10 | Message # 4 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Отворих я.но нямаше вода по нея.а палеца не го разглабях. Имаше най-долу на капачката масло.а под нея беше омаслено!
|
|
| |
addicted | Дата: Неделя, 22.06.2014, 08:48:10 | Message # 5 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| Незнам дали сравнението е уместно, но имах един опел който ми правеше същата мизерия преди да му изгори комутатора.Като сами комутатор се загрее, колата гасне и няма палене, истива комутатора и си пали без проблеми докато не загрее пак.
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Неделя, 22.06.2014, 12:28:47 | Message # 6 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Щом е омаслена вътре и под нея, значи ти изпуска о-пръстена на делкото. Трябва да се смени този о-пръстен. След като го забърса маслото колата запали ли?
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Неделя, 22.06.2014, 14:29:34 | Message # 7 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Аз не съм свалял цялото делко,а само капачката,а вътре в нея нямаше масло...а комутатор и бубина сменях преди 2 години. Възможно ли е комутатора да е заминал вече?!
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Вторник, 24.06.2014, 16:22:32 | Message # 8 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Бях при един познат майстор и ми смени семеринга на делкото и сега чакаме да видим дали пак ще даде този проблем,капачката,палеца и кабелите са добре.
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Вторник, 01.07.2014, 13:45:45 | Message # 9 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Днес пак ми направи същия номер,възможно ли е да е от температурния датчик?
|
|
| |
hkrinkle | Дата: Вторник, 01.07.2014, 14:32:42 | Message # 10 |
Йондан (4)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 95
Статус: Офлайн
| Не знам доколко ще ти е полезно, но:
Имах Ауди със същия проблем. Оказа се бубината. На един приятел VW-то му правеше същото нещо. Оказа се комутатора.
От температурния датчик не може да ти изгасне колата. Може да претриса, да пуши, но не и да загасне.
Редактирано от hkrinkle - Вторник, 01.07.2014, 14:34:40 |
|
| |
Aleksandar | Дата: Вторник, 01.07.2014, 14:49:20 | Message # 11 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| по-късно днес съм при един майстор на кукуш за диагностика и ще пиша какво е намерил. сменях бубината и комутатора с нови преди 2 ...
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Вторник, 01.07.2014, 18:32:32 | Message # 12 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Утре ще ми сменят датчика,като я вързахме на компютъра датчика показваще каквото си иска 28/110/120/-20! градуса. И имам комутатор и бубина едно от които работи.Човека ще ги смени и ако комутатора е здрав,ще го сложи
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Петък, 04.07.2014, 08:10:33 | Message # 13 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Значи.. о-пръстена на на делкото,комутатор. температурния датчик,свещи и гарнитура на главата ( свещите бяха целите яко в масло) са сменени и сега се надявам да не изгасне пак. Но след като вчера смениха всичко.колата стана в ниските обороти - до 2000 по-бавна,сякаш е забила!
Редактирано от Aleksandar - Петък, 04.07.2014, 08:11:24 |
|
| |
hkrinkle | Дата: Петък, 04.07.2014, 09:16:58 | Message # 14 |
Йондан (4)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 95
Статус: Офлайн
| Гарнитура на главата??? Да нямаш предвид гарнитура на капака на клапаните?
Кое им беше в масло на свещите? Електродите или външно?
Quote колата стана в ниските обороти - до 2000 по-бавна,сякаш е забила! Да не би да не са ти зацепили делкото като хората...
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Петък, 04.07.2014, 09:41:04 | Message # 15 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Извинявай,обърках се - на клапаните...целите сигурно имаще по 15 мл масло при свещите
|
|
| |