Оборотите падат много ниско при пускане на газта
|
|
adam_smith73 | Дата: Понеделник, 17.08.2015, 09:11:45 | Message # 1 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 3
Статус: Офлайн
| Здравейте, колеги! Искам да ви попитам за един казус, който имам с Prelude-а, от както го имам вече няколко месеца. При загрята кола и пуснат климатик, когато я изфорсирам и пусна газта, оборотите падат много ниско, колата притриса за секунда и веднага се качват и стабилизират на нормалните. Същото поведение се наблюдава и веднага след палене при студена кола - ако, да речем, държи 1300 оборота, давам газ и като пусна, падат до 900-1000 и веднага се вдигат на 1300. Почистих FITV, IACV клапите и дросела обилно със спрей за чистене на карбуратори, както и инжекторите на ултразвукова ваничка, но проблема си остана. Започвам да си мисля вече, дали не губи от някъде вакуум около всмукателния колектор и като имам малко време, ще направя проверка. Някакви други идеи?
Забравих да спомена - колата не е на газ или метан и никога не е била. Този проблем се проявява при каране на бензин.
Редактирано от adam_smith73 - Понеделник, 17.08.2015, 09:43:42 |
|
| |
prelude_1 | Дата: Понеделник, 17.08.2015, 09:31:05 | Message # 2 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 126
Статус: Офлайн
| С пуснат климатик и при мен е така (F20A4). При студен двигател обаче го нямам проблема.
|
|
| |
bardyzi | Дата: Понеделник, 17.08.2015, 14:05:23 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Пропадането на оборотите може да се дължи на проблем с Тпс-а,но по принцип с климатик си е нормално да се получи претрисане и самото пропадане си го има до някакви норми.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
adam_smith73 | Дата: Понеделник, 17.08.2015, 16:04:19 | Message # 4 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 3
Статус: Офлайн
| Знам, че би трябвало да го има в някакви граници, но не би следвало от 700-800 оборота, двигателя да пада до 400 при всяко даване и отпускане на газта, при пуснат климатик. TPS-a не беше ли капсулован в дросела? И в този случай, как мога да му измеря допустимите стойности, за да съм сигурен, че няма проблем там?
|
|
| |
bardyzi | Дата: Понеделник, 17.08.2015, 19:39:37 | Message # 5 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Разгледай тази тема http://preludebg.com/forum/5-1947-1
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
adam_smith73 | Дата: Събота, 29.08.2015, 19:06:29 | Message # 6 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 3
Статус: Офлайн
| Макар и с малко закъснение, току-що премерих стойностите на ТПС. Изглежда ми, че доста плавно си мени волтажа между 0.5 и 4.5. Малко ме съмнява там да е проблема.
|
|
| |
bardyzi | Дата: Събота, 29.08.2015, 19:55:25 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 332
Статус: Офлайн
| Бетон си не пипай там.проблем нямаш.
Животът е кратък. Трябва ни скорост, за да постигнем това, което желаем. С.Хонда
|
|
| |
alexandrov830 | Дата: Неделя, 31.07.2016, 14:52:23 | Message # 8 |
Сандан (3)
Град/Държава: /
Група: Напреднали
Съобщения: 67
Статус: Офлайн
| В крайна сметка не каза как и дали се реши проблема с оборотите при пуснат климатик,понеже аз имам същия проблем.
|
|
| |