Проблем предавателна кутия?!
|
|
limetime | Дата: Вторник, 22.09.2015, 23:33:03 | Message # 1 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Новобранци
Съобщения: 3
Статус: Офлайн
| Здравейте,колеги. Колата е Прелюд 5та. генерация 97г. японка, Ф20А4 с автоматична кутия + Тип Троник. Проблема е следния: От известно време моята "принцеса" не е на себе си. При първото за деня палене смяната от 1ва на 2ра скорост става доста тегаво и рязко,а не леко и плавно както би трябвало. След като продължа 300-400м. колата започва да се тресе и изгасва. Трябва да я оставя да поработи на неутрална, след което тръгвам и няма ядове. Въпросът ми е, това значи ли сто процентов проблем в предавателната кутия или може да идва от другаде проблема? Според вас,ремонта добър вариант ли е или е по добре смяна на кутията? Също така ако се налага смяна, задължително ли трябва да бъде от Ф20 или може да се замени с друга от по-голям мотор на Ф серията? Чакам вашите съвети, поздрави!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 22.09.2015, 23:39:35 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Първо си смени маслото (подходящото за модела)и филтъра на кутията.После мисли за ремонти. Ако ще сменяш,мисля,че всички кутии от Ф18 нагоре са идентични(поне ръчните са заменяеми) .Все пак по-запознатите да кажат.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
limetime | Дата: Сряда, 23.09.2015, 19:28:09 | Message # 3 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Новобранци
Съобщения: 3
Статус: Офлайн
| Маслото е сменено в "Хонда" преди 35 000км с ATF Z1, филтъра е нов на 1500км.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 24.09.2015, 01:28:04 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Как маслото на 35 000 а филтъра на 1500км?Къв е случая и как е процедирано?Сменил си само филтър и си налял старото масло?Доста странно обслужване...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 24.09.2015, 10:13:02 | Message # 5 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Ако има проблем с кутията може да ти излезне по-евтино да си вземеш работеща втора употреба, отколкото да пробваш да ремонтираш твоята.
|
|
| |
limetime | Дата: Четвъртък, 24.09.2015, 14:52:26 | Message # 6 |
Шодан (1)
Град/Държава: /
Група: Новобранци
Съобщения: 3
Статус: Офлайн
| Оп фал.. не те разбрах правилно Решил, че ме питаш за въздушния... Иначе от "Хонда" ми обясниха,че филтъра на кутията бил вътрешен и се сменял само при отваряне на кутията, следователно моя не е подменян. Мисълта ми е,че проблема със смяната от 1ва на 2ра води до проблем в предавателната кутия, обаче някой може ли да ми обясни, защо след това колата се дави и гасне? Как се свързват двете неща? Иска ми се да знам какъв точно е маханичният проблем за да се случва така, преди да скоча на нова кутия. Мисля да пробвам още веднъж смяна на маслото + добавка, ако се оправи-оправи и след това да си търся кутия за смяна.
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 24.09.2015, 19:29:35 | Message # 7 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако ще сменяш кутията, гледай да не е от Х22, защо почти винаги въпросната кутия е заминала заради по-силния двигател. За филтъра и аз така знам, сменя се само при ремонт. В бултрако не могат ли да ти направят диагностика? По тази кутия има разни датчици, електромагнитни клапани, трябва да могат да видят дали всичко с тях е ок.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Четвъртък, 01.10.2015, 23:13:33 | Message # 8 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| тук някъде из форума имаше графика с предавателните числа на кутиите за модела, ако се наложи да сменяш , провери , защото можеш да превърнеш дефекта в ефект с една къса кутия, т.е. малко да живнеш мъртвеца
|
|
| |
eXb0y | Дата: Събота, 03.10.2015, 00:19:20 | Message # 9 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 220
Статус: Офлайн
| Преди и аз бях с автоматична кутия и имах проблем с превключването на скоростите докато маслото в кутията дигне температура. Пробвай със смяна на маслото май около 4 литра беше не съм сигурен, така и не го смених, ако не или друг автомат или ръчка, но каква е гаранцията че и другия автомат няма да е същия. Бях чел някъде че до 1998г. самите кутии имат производствен дефект, и чак след това го оправят. Аз направо минах на ръчни скорости. Та сложих от акорд 6 генерация Ф18Б2 мотор и като сравнявах предавателните числа Prelude Si е със същите предавателни чиска като на акорда само 4-та и 5-та са по-дълги. Разпитах за ремонт на кутията стартово почваха от 2 000лв. и евентуално като е отворят казват колко още. За ръчката вчех абсолютно всичко от акорда само тръбите за помпите са ми правени допълнително, защото така и не си намерих, а от десен вилан нестават
|
|
| |
xtuners | Дата: Неделя, 25.10.2015, 22:57:02 | Message # 10 |
Годан (5)
Град/Държава: Vladaya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 130
Статус: Офлайн
| Имам здрава цяла кутия на 122 000 км. Минах на Х22 и ръчка и всичко старо е налично.
http://www.xtuners.com
|
|
| |