Соларно захранване на Прелюда
|
|
pikaso906 | Дата: Понеделник, 15.04.2013, 22:28:56 | Message # 16 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Здравейте г-н Георгиев, запитването ви и уточненията по него е прехвърлено към техническия ни отдел. Веднага, след като получа офертата за Вас, ще ви я изпратя.
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 16.04.2013, 04:59:26 | Message # 17 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Защо се занимавате с глупости гн.Георгиев? Много ме кефят някои еднолични търговци да се представят едва ли не за международни корпорации със десетки милиони годишна печалба. Какъв отдел, какви пет лева? Да каже, че е прехвърлила запитването на съседното бюро в огромния офис от 14,3 квадрата.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 16.04.2013, 08:01:59 | Message # 18 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Garfi песимист както винаги. Има шанс да се появи първия Prelude със соларен панел в света, а ти тука сипеш негативизми.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 16.04.2013, 10:22:26 | Message # 19 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз съм виждал на едно сравнително дърто Ауди A6 соларен панел вграден заводски в люка. Изглеждаше много идейно, но предполагам е и ужасно скъпо.
Така изглежда на Аудитата (това е някакво по-ново):
Малко допълнително инфо за какво служи тоя панел при тях Solar Sunroof @ audi.com
А ето това е възможно най-изпипаният вариант, по който би изглеждал афтърмаркет панел монтиран на лек автомобил (да, знам, че това е оригинален панел на Toyota Prius):
Редактирано от NSBOP - Вторник, 16.04.2013, 10:57:21 |
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 16.04.2013, 10:49:31 | Message # 20 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Ако изработят шибедах с вграден панел ще е добре но иначе къде да го сложа,да ми стърчи над тавана ли? Понеже съм песимист ще дам най-доброто решение за нашите коли...... за сега!
Под стъкления шибидах (шибедах, люк или там както се казва) на пета генерация може да се сложи едно панелче 20х40см и няма да загрозява колата. Обаче не вижда с какво толкова ще си помогнете с него?
ПП. Стъкления шибидах от пета генерация става на четвърта!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 16.04.2013, 19:07:50 | Message # 21 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| А не,не,имах предвид пълната замяна на шибедаха със соларен панел като на аудито което е постнал Александро
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 16.04.2013, 19:46:45 | Message # 22 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Не сьм заглеждал дали е идеално право стьклото на шибидаха. Ако е право стьклото има реален шанс да се замени шибидаха направо сьс соларен панел. Само трябва да се измисли по какьв начин ще се свьрже захранването.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 16.04.2013, 19:48:53 |
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 16.04.2013, 21:02:15 | Message # 23 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Не е идеално прав, а свързването го остави на инжинерите от техническия отдел хахаха
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 16.04.2013, 22:08:37 | Message # 24 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| За врьзването на захранването може би трябва да се мисли за четки които да вьрвят по релсите на люка в областа кьдето е пантата на люка и кьм тях да се вьржат полюсите на соларния панел. Едната релса обаче ще трябва да се изолира от масата на колата.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 16.04.2013, 23:31:53 | Message # 25 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Момчиле,това което го мислиш, е в областа на ,,неизпълнимите при нефабрични условия проекти".Или просто казано свързването на захранването , ще е един кабел който се сурка под кората и минава през дупка на ламарината на тавата. Максимална грозотия А, забравих ,че като бонус цялата тази работа, може да докара едно пожарче от късо съединение Но, нека да видим какво ще измисли все пак техническия отдел
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Неделя, 12.05.2013, 20:52:57 | Message # 26 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Здравейте г-н Георгиев,
наистина мястото за поставяне на фотоволтаичен панел е много малко и от там производството на ток ще е малко. Освен това акумулаторът на колата не може директно да се захранва от панела. Фотоволтаичният панел с необходимото оборудване не е пригоден да зарежда оловно - киселинни акумулатори. Динамото работи в паралел с двигателя посредством ремъчна предавка и поради това фотоволтаикът няма как да го облекчи. Уредбата е с доста голяма мощност и е подходящо да си поставите допълнителен акумулатор, който да е специално за соларната системи. Цената му е около 300лв. Него можете да зареждате с леките панели, които предлагаме за яхти и каравани. Може да ги разгледате тук: http://www.solarmarket.bg/%D1%81%....B%D0%B8 Те са доста по-скъпи от обикновените панели за ток, поради по-малкия им размер,малко тегло (около 5 кг), устойчивост на лоши условия, солена вода и механичен натиск, огъваеми до 3 градуса и лесен монтаж, дори със залепване. Ако решите да ги използвате, може да ги монтирате на капака на колата например. Ще ви трябва и контролер - цена грубо около 100 лв. Така бихте могли да посрещнете някои електро-разходи по колата и да облекчите двигателя и. Ако прецените, че това е подходящо за вас и решите да закупите модули от нас, ще ви изготвим оферта с необходимите елементи, които Ви посочих по-горе.
С поздрави: Людмила Величкова
И сега който се реши да казва и да ми изготвят оферта.Аз за сега съм в други разходи и по-натам ще го мисля.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 12.05.2013, 21:33:58 | Message # 27 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Като гледам сайта ,най евтиния панел е 540 лв сьс Размери: 249x467x5 mm + 100 лв контолера + 300лв акумолатор и то стана 940лв това удоволствие. Май няма никой да се навие да се оборудва с такьв панел. При тая цена си заслужава само ако е за каравана а ако има някой яхта няма да го вьлнува цената изобщо:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 12.05.2013, 23:10:07 | Message # 28 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Е, поне хората в отговора си, са дали коректно и грамотно обяснение,което им прави чест.То си беше ясно още от самото начало,че това което го бяхте замислили няма практическо приложение.
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 13.05.2013, 15:13:14 | Message # 29 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| поредната безмислена изгъзица ,очаквам скоро да видя тема за някаква разработка на НАСА и евентуалното и приложение при наште ниско летящи самолети
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 10.09.2013, 09:36:58 | Message # 30 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote (pikaso906) Хачидан (8)Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria Група: Приятели Съобщения: 663 Репутация: 19 ± Предупреждения: 0% Статус: Офлайн Здравейте г-н Георгиев, наистина мястото за поставяне на фотоволтаичен панел е много малко и от там производството на ток ще е малко. Освен това акумулаторът на колата не може директно да се захранва от панела. Фотоволтаичният панел с необходимото оборудване не е пригоден да зарежда оловно - киселинни акумулатори. Динамото работи в паралел с двигателя посредством ремъчна предавка и поради това фотоволтаикът няма как да го облекчи. Уредбата е с доста голяма мощност и е подходящо да си поставите допълнителен акумулатор, който да е специално за соларната системи. Цената му е около 300лв. Него можете да зареждате с леките панели, които предлагаме за яхти и каравани. Може да ги разгледате тук: http://www.solarmarket.bg/%D1%81%....B%D0%B8 Те са доста по-скъпи от обикновените панели за ток, поради по-малкия им размер,малко тегло (около 5 кг), устойчивост на лоши условия, солена вода и механичен натиск, огъваеми до 3 градуса и лесен монтаж, дори със залепване. Ако решите да ги използвате, може да ги монтирате на капака на колата например. Ще ви трябва и контролер - цена грубо около 100 лв. Така бихте могли да посрещнете някои електро-разходи по колата и да облекчите двигателя и. Ако прецените, че това е подходящо за вас и решите да закупите модули от нас, ще ви изготвим оферта с необходимите елементи, които Ви посочих по-горе. Тези май са луди.или вие ,незнам какво точно искате.Да махнете като цяло алтернатора и да захранвате с панел автомобила ,да правите електроавтомобил или само да зареждате акумулатора ?Каки са тези цифри и пари .Май много много представителите(продавачи) не са влезли да видят какво се предлага на пазара .Има от 10 паунда до 50 паунда панели който са произведени специално за бавно зареждане на акумулатора на автомобила (когато не е в движение а паркирани) и то без дпълнителни устройства. Аз за лодката за захранка за риболов в най скоро време ще си взема това http://www.ebay.co.uk/itm.....m2109& има и по малко бюжетни варианти и по скъпи но чак такива цифри
Редактирано от eldesa - Вторник, 10.09.2013, 10:04:18 |
|
| |