• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Купих си голф 3
VIPER-CHДата: Петък, 14.06.2013, 00:51:02 | Message # 31
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
обаче като питаш за Хонда или Тойота например и ти казват обикновенно "Оо , с поръчка 2-3-5 седмици" и марките и цените които предлагат са много близки до ОЕМ-ските.
Прав си ама не винаги е така.Скоро ми се налага да търся части за двигател,трансмисия,окачване и т.н.(някои просто да ги подменя за по-голяма надежност и сигурност а някои просто си бяха за смяна) за субарото -либерото и да ти кажа не чаках повече от 24часа а частите ме изненадаха с качество и цена и както знаеш това си е рядка кола у нас.А,чаках два дни за каре и се изненадах,че хората с които работя ми доставиха японско каре за 100лв. а имаше и на някаква марка с неясен произход за 180лв.
а оригиналните части на водещи европейски фирми никак не са евтини макар и за гоуф :D
Един дребен пример,онзи ден подменям тампони на изп. генерация на пасат.Старите бяха на 4мес и етикета с цената си стоеше но само той беше читав :D с цена 4,70лв/бр. Смених ги с такива на Феби за 8лв./бр.Двойна разлика вцената за един мижав тампон но качеството си е друго въпреки,че не съм много впечатлен от Феби.Та със всичко в колата е така.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Петък, 14.06.2013, 00:58:33 | Message # 32
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
VIPER-CH ги беше намерил на цена от 160-170 лева АТЕ дискове но предполагам от къде...С ПОРЪЧКА от Франция с чакане около 10тина работни дни + доставка около 30 лева.Извинявай , ако съм в грешка за твоят източник.
Вече не помня,какво и от къде съм намерил.Като ми трябва нещо се обаждам на моите хора и те ми търсят вариант.Все пак са в бранша от 15-20год.Правят ми що-годе добра цена а за сметка на това аз работя само с тях.Пак казвам,не съм търговец и не разполагам с цени и варианти а само след като ми се наложи.Предния път ангажирах времето на  хората да ми търсят цени и марки но няма да се повтори без  някой да ме е ангажирал.Ей така да си чешем езиците....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Петък, 14.06.2013, 00:59:01 | Message # 33
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Дада , напълно съм съгласен.Точно обаче този тампон на Febi , ще е около 20 лева най-вероятно в представителството с марка "No-Brand" :) Въпреки всичко имаш избор какъв да сложиш от няколко марки.Като вляза в програма за японски автомобил имам макс 2 избора на част а за немчугата избора е x 3 което ме дразни много.Самият ни пазар на авточасти е насочен към немските автомобили..А това за гаранцията която колегата спомена в предните постове , лично ще го запозная с човек купил си Тойота Авенсис от Тойота Моторс в София и след 3000км имаше 3 криви диска.Има гаранция , нова кола ??! Да , ама не.Призната гаранция - 2 диска + 1 заплатен от джоба след доста разправии , писма до Лондон ( там се сглобява Авенсиса ).Трябва да настояваш за нещо ако имаш гаранция до последно и ако стане стане , ако ли не , здраве да е.Та да , имам нужда от 1 рамо за задни дискове на 5та генерация налични тук по възможност преди 20ти този месец на приемлива цена :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 14.06.2013, 01:01:31
 
VIPER-CHДата: Петък, 14.06.2013, 01:10:11 | Message # 34
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Бе случаи много...тези единични бройки да не ги гледаме а в общ план.Зет ми си купи чисто нов джъмпър 2.8хди от софия франс и на 65000км мотора изпадна от коша и увисна на полуоските.Да казвам ли,че джъмпъра е менте?А за монрото на колегата,тази марка в България е под всякакво качество.Гаранция ли???На тях им стига половината да не се върнат за гаранция,част от тях да ги ошмулят за неправилен монтаж,като,че ли кой знае колко е сложно да смениш един амортисьор да не говорим за заден а на останалата част да им въртят парите като с акумулаторите в кауфланд.Купуваш си ,гаранция 2год,никой даже не те пита каква е колата да не говорим за измервания и валидност на гаранцията...достатъчно е да го върнеш когато си поискаш в срока с касовата бележка на гише- информация и ти връщат парите или го заменят за не повече от 5мин.Дори никой не го интересува,дали е повреден :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 14.06.2013, 01:16:21
 
mom4i74Дата: Петък, 14.06.2013, 10:25:03 | Message # 35
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Нямаше ме защото пьтувах кьм Австрия при шибаните капиталисти за да ми скьсат гьза от работа следващите 3-4 месеца.
А Голфа го взимам само и единствено защото ми е жал за Прелюда да виси на тая влага и да го сьсипвам. Септември месец ще свалям и задния мост да го чистя и боядисвам. 
Няма да ставам голфист :) хаха Просто взимам кола която да я товаря и да си пьтувам с нея до Европа и тя гние . А и данька и е мальк и вьрви сьс всичко ,което  ще ме облекчи финансово. А все пак карам камион и малко ще ми паднат разходите за гориво с което ще се самоизплати тая кола и ще замества Прелюда. Зимата вече няма да се изкарва ПРелюда от гаража.
Това е идеята :)
А за обслужването незнам кави са разходите ама ще ги разуча. Все пак тоя голф е сьс стария двигател 1.9тди.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
NSBOPДата: Петък, 14.06.2013, 11:31:19 | Message # 36
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Голфовете са ултра масови, нормално е да има голямо предлагане за тях. Не виждам какво има повече да се обсъжда. Има търсене, има предлагане. Аз си карам с евтини английски дискове и нямам никакви оплаквания - даже съм много доволен. Не виждам причина да си купя по-скъпи, поне на този етап. Колкото изкарат, толкова.
Иначе нормално е неща, които се сменят рядко и за които няма практически никакво търсене да са скъпи и да са с поръчка. Пак опираме до това. Аз лично предпочитам частите да са ми по-скъпи, но да ги сменям по-рядко. Опела ми беше с ултра евтини части, но колата беше тотално ненадеждна. Интересното е, че понякога е по-добре да купиш алтернативна част, отколкото оригинална. Можем да си говорим за лагери на главините, термостати и комутатори до утре.


 
preludeДата: Петък, 05.07.2013, 23:50:59 | Message # 37
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Късно виждам темата, но гледам че съм и споменат макар и грешно.
Акорда ми е автоматик , Валео имах на стоковия мотор на Прелюда и изкара бая тормоз без да се предаде.
Обаче тук правите голяма грешка защото пропускате една малка подробност относно колите които сравнявате - ЕГН-то им.
Старите немски кошници са железни, казвам го абсолютно отговорно.
Приличат на старите Хонди - адски просто и винаги работят.Последният истински Голф е именно 3-ката.
След него всичко е леш, дали защото германците много са си повярвали или защото продават колите си на заможни хора и целта им не е съвременните им коли да се движат по пътищата 20 години.
Голф 5-цата която споменахте в модерен кенеф с екстри, няма как да има евтини части за него.
Иначе във всяко представителство е скъпо, без значение немско или японско.
Аз например днес си купих 2-ро Поло от комбитата - старите.
На Момчи изобрът е добър, защото наистина е заложил на доказан двигател и издръжлива кола като цяло.Голф 3-ката е много по-дефектираща и проблемна ако я сравнявате с Голф 2-ката, но пак издържа доволно мародерстване.
Андро е прав за цената и разнообразнието на частите. Ако говорим и за старите немски возила - смяната им е лесна и дори само заради този факт може човек да си купува евтини части.
Но не видях никъде написано нещо много важно - тия неща дето идват в пликчета на Хонда или ВАГ групата ....... вие да не си мислите че Хонда има завод за шарнири или дискове,или копчета за парно?
Хонда ползва подизпълнители като контролира качеството им на изпълнение или под някаква форма подизпълнителя им е гарантирал дадено качество на дадена цена,която устройва Хонда.
Това важи за всички производители.
Така че като дойде шарнир - той може да е същия като този който се предлага като афтърмаркет частите,но ще е по-скъп само заради пликчето.
Това е истина стига производителя на шарнира да няма двоен стандарт или завишено качество при оригиналното вграждане(защото и това го има като практика) , както е истина и ако не става дума за второкачествени части.Защото както всяко производство, така и при авточастите качеството варира ( дали нарочно или без да искат) и следователно се отсява.
А като се отсее - после се разпределя за различни пазари.
Веднага давам пример - Мерцедес автомобилите продавани в БГ. Как си обяснявате често срещаните дефекти на скоростни кутии,двигатели и други безумно скъпи и важни агрегати на този водещ производител? И по-точно тяхната честота сред колите продадени в БГ......
Еми май винаги е по-лесно да продадеш калпава стока на българин, отколкото на германец:)
Аз например обичам да си купувам ОЕ неща от САЩ и да си го докарвам до тук , но почна да ми писва честно казано.Не ми се чака, не ми се плаща прескъпо и т.н.
Та вече сам преценявам коя част от къде да купя.
Ангренажа на Акорда например си го купих от Ауто+ , като само водната помпа си я викнах оригинална.Разбира се има причина да направя тази схема и ще обясня защо:
Ремъците са Gates, ролките - Ina.
Всеки който продава авточасти знае че са качествени.Водна помпа обаче на БГ пазара няма качествена или поне не толкова че да й се доверя.
Лагерите на предните главини пак на Акорда например излизат на еднакви пари от БГ и от САЩ, но в БГ ги поръчах през Ruville ако не се лъжа.
Дойдоха си японски лагери,гаранция щяха да са  същите и ако бяха през САЩ просто защото Ruville в случая просто преопакова.
Както и да е, примери наистина има много.
Интересното е че за дърти японски коли,както по-горе беше споменато субаруто , се намират истински японски части за смешни пари в най-забутаните и евтини магазини.
Това го отдавам на факта че хората са си изчистили залежалата стока,която е била адски качествена, на смешни пари.И поръчвайки си от забутания магазин - при теб реално идва чудесна част.
Но това е изключение - случвало ми се е с клапани за 12-клапанова стара тойота корола.....бяха на ебати смешните пари и бяха 1:1 с оригиналните на колата,в японски кутийки.
Случи ми се и с кабели за свещи на стар джип Нисан - дойдоха оригинални за 50-тина лева от Евро 07,щото само те имаха някакви:)
Както и да е, да си кара голфа със здраве Момчи,аз ще си карам Поло-тата:)
Човек винаги трябва да има работен кон, за който да не му пука и който да му върши мръсната работа:)
 
ZAPPAДата: Събота, 06.07.2013, 00:01:40 | Message # 38
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
VIPER-CHДата: Събота, 06.07.2013, 00:45:21 | Message # 39
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (prelude)
Последният истински Голф е именно 3-ката. След него всичко е леш,
То пък една разлика 4-та :D
Quote (prelude)
ЕГН-то им.
Тук пак е относително ...в момента имам дърто скорпио-96год. (дето се чудя кво да го правя), което е на 150 хил.км. и никога не е пипано освен спирачки и дискове но пък и не е карано за годините си а и е внесено преди 3мес.Изглежда като от магазина :) Са ще си отиде на части щото има сигурно само стотина такива в България.Та тази кола има още поне 300хил.км. ресурс и викаме ,че са мноо здрави а като са врътнали два пъти километража и ...а те са леща.Ми леща са,не си знаят километрите а европееца сменя на 5год.
 
Иначе много истина има в поста ти.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Събота, 06.07.2013, 01:13:23 | Message # 40
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Скорпиото много го харесвам.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Събота, 06.07.2013, 01:52:18
 
NightRiderДата: Събота, 06.07.2013, 10:35:30 | Message # 41
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote (mom4i74)
Скорпиото много го харесвам.

 
Да на външен вид ,ние имахме седан навремето 1994 ама много ,много му сделано таблото ,една ефтина пластмаса не ти е работа :(





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
preludeДата: Четвъртък, 11.07.2013, 08:39:06 | Message # 42
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
96-та май е новата визия, но може и да греша.
Ако е толкова запазен си го карай , защото като не е масова кола няма да ти търсят и частите които искаш да продаваш от него.
Ще продадеш един капак и една врата, достатъчни да ти убият колата напълно и до там...... няма смисъл според мен.
Забравих да напиша по-горе че всички Хонда представителства са задължени да купуват стоката си от склада на Хонда в Белгия.
От там идва и голямата разлика в цените на частите в Европа и САЩ , което си е пазарна политика.
Както винаги сме преебани, щото живеем в богатия стар континент и всичко трябва да ни е скъпо.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 11.07.2013, 20:51:09 | Message # 43
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (prelude)
96-та май е новата визия, но може и да греша.
Новия е ;) и вече замина :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda