Swap H22A5 to H22A
|
|
ggushterov | Дата: Петък, 14.06.2013, 17:48:26 | Message # 1 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Някой ако е по запознат да каже как стават нещата. Имам Прелюд с Х22А5 мотор и автоматични скорости с ляв волан и Прелюд Х22А с ръчни скорости с десен волан. Какво ще ми е нужно да сменя двигателите като документация? Трябва ли първо да регистрирам десняка за да сложа двигателя на моята? А после тоя двигател който съм го регистрирал вече (Х22А5) как се прехвърля на друга кола? Трябва ли да го бракувам и как? Много нещо се обърках май Който е правил суап с английски мотор да каже щото аз продадох 9 ама всички ги продадох със английските документи направо.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 14.06.2013, 17:52:35 | Message # 2 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| А и друго да питам ако някой знае - Няма ли да е по-лесно просто да обърна дирекцията на Английският Прелюд, да си го регистрирам нормално а другия да си го бракувам и да си го продам на части щото той единият така или иначе ще ходи за части. И в този ред на мисли ако някой е обръщал дирекция на Прелюд да сподели кои части се сменят
Редактирано от ggushterov - Петък, 14.06.2013, 17:53:26 |
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:13:38 | Message # 3 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| А и също така се чудя дали си заслужава за 10 коня цялата тая процедура
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:14:26 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако H22A5 e италианец, то ще има значително по-малко ръждица от англичанчето така, че според мен това е определящо. Аз лично не бих обръщал дирекция но всеки си знае.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:16:01 | Message # 5 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ми от Италия е колата А5-цата и няма грам ръжда по нея, трябва да видя Английския в какво състояние е
Редактирано от ggushterov - Петък, 14.06.2013, 18:16:48 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:30:24 | Message # 6 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Инсталацията на двете коли е различна,ще трябва да сменяш и нея.Най лесно ще е да сложиш английския мотор в италианското купе но не спомена с коя кутия искаш да останеш.Колкото до документите,като имаш английски документи,къв е проблема после да си го пререгистрираш,така ще избегнеш и екотаксата за регистрация на англичанката.Би трябвало да ти издадат бележка в кат за стария мотор или нещо такова защото все пак той си има произход и ще може да се регистрира после на друга кола. Все пак по-компетентните да кажат.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:31:34 | Message # 7 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Най лесно ще е да сложиш английския мотор в италианското купе но не спомена с коя кутия искаш да останеш с ръчната предпочитам
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:36:01 | Message # 8 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (ggushterov) трябва да видя Английския в какво състояние е
Няма нужда, то е ясно!
А Х22А четвърта генереция ли е? Или е правен суап в 5-та? Щото ако е оригинален Х22А в 5-та ген. конете не са само 10-15.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Петък, 14.06.2013, 18:45:49 | Message # 9 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| http://www.autotrader.co.uk/classif....gcode=p
Звънях му на пича каза ми че двигателя е Х22А и тъй като 1 приятел се прибира във вторник може направо да ми го дотъркаля щото искам и джантите и липовете и праговете и много неща
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 14.06.2013, 22:39:59 | Message # 10 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 14.06.2013, 22:44:40 | Message # 11 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Тва е европейка, и двигателят е 185 коня, продавачът да има да взема...
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 14.06.2013, 22:46:13 | Message # 12 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Не е А8, А5 си е, 98 година.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 14.06.2013, 22:52:46 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 14.06.2013, 23:00:19 | Message # 14 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Възможно е, твоя човек да погледне кода на двигателя, иначе е безмислено за един мотеги пакет да дадеш 1000 лири.
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 14.06.2013, 23:10:15 | Message # 15 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| На @Perssi разкостения прелюд с А8 изглеждаше точно като тази кола на снимката. Само за мотегито не съм сигурен.
|
|
| |