Дорник за втулките на балансиращите валове
|
|
mom4i74 | Дата: Сряда, 26.06.2013, 01:19:39 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Колеги ,тьрся размерите на дорника за избиване и набиване на втулките на балансиращите валове . Ако ненамерим дорник или размери кьде мога да отида в София за да ги сменят вьпросните втулки?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 26.06.2013, 09:18:05 | Message # 2 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Искаш ли да проверя какво имам след моя ремонт и да ти пратя дорника да си свършиш работа, ако го имам? Ще трябва също със специален дорник да застопориш валовете когато сглобяваш двигателя (през специални отвори в блока), но там има възможност да ползваш подръчни средства.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 26.06.2013, 12:19:40 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Искам го дорника и ще го копирам и ще ти го вьрна. или ако направо дадеш размери ще е по лесно и няма да пьтува по пощите Те втулките са различни размери нали ? На от няколко части ли е дорника или е с преходи . А при зглобяването до колкото помня се застопорваше само задния вал. Предния имаше белег .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 26.06.2013, 13:53:21 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Трябва да се прибера за да огледам всичко хубаво и да си опресня спомените. Започнах малко да се обърквам. Кои втулки на балансиращите валове имаш предвид?
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 26.06.2013, 13:56:44 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Лагерните втулки, Алехандро
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 26.06.2013, 13:58:42 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Лагерите на балансиращите валове са 3 размера, не ги помня вече но ето какво направих аз: Направих дорник първо за най големите и след това намаляхме дорника за да пасна на следващите по размер и така докато избием всички. Избиват се само в една посока понеже имат зъбчета, после набиването става с доста неща
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 26.06.2013, 14:16:27 | Message # 7 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Как се центртрова отвора за маслото да сьвпадне точно с отвора в блока ? На око или си има някакво зьбче което центрова лагера ? Ролин е най-пресен с информация Колкото повече се знае толкова по лесно ще бьде и по бьрзо ще стане като се има в предвид че дните ми в Бг са преброени.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 26.06.2013, 15:24:25 |
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 26.06.2013, 16:01:07 | Message # 8 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Аз отпадам от вариантите ти за дорника, защото лагерите на балансиращите валове бяха в страхотно състояние и не ги смених. Просто не разбрах в началото за какво точно питаш.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 26.06.2013, 19:41:09 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Момчи,като разглобиш и като новия ти е в ръцете,всеки един стругар ще ти го делне за 5 мин.Само няма да се тревожиш,проста работа е
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 26.06.2013, 22:41:11 | Message # 10 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Сигурно не е трудно но е отговорна работа. Ако няма нещо което да го фиксира в точното положение има опасност да се запуши отвора за маслото и тогава става ужас. За това там искам да сьм по предпазлив
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 26.06.2013, 23:01:23 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не съм го виждал на живо прелюдския лагер но е японско и със сигурност е направено така,че да няма как да го объркаш или направено удобно за монтаж и т.н.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 26.06.2013, 23:17:05 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Може да се обьрка. Говорих с Недко(Ролин) . А го завьртя или да го набиеш повече или по малко и може да се размине. Помня че някога един прочут майстор на Форд като ми избива и набива и набива новите лагери ,бьркаше сьс една тел превита в края на 90 градуса за да види дали е срещу дупката . Абе и през това ще минеме ама много внимателно и прецизно.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 26.06.2013, 23:18:00 |
|
| |
rollin | Дата: Четвъртък, 27.06.2013, 00:03:20 | Message # 13 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Сега като се замисля(аз и горе го писах) самият лагер има зъб който не позволява лагера да се избие в обратна посока и същия този зъб би помагал в това да се насочи вярно лагера, но това че може да се набие повече от нужното си е факт Иска хубаво гледане просто като се прави и няма да има дерт
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 27.06.2013, 00:34:38 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ето ей това е истински дорник. Размерие се взимат от втулките и се нанизват на дорника. От двте страни на дорника заваршва сьс резба за да може да се маха дрьжката и да се навива от другата страна. Сьс едната страна на дорника се избива ,а сьс другата се набива. Ей такова нещо сьм виждал при Сашо форда като правихме V6 мотора на Гренадата ми. Ако се вземат размерите от валовете и втулките могат да се направят точни професионални модели така че да е фисирано набиването и да не може да се прекара повече от необходимото
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 27.06.2013, 00:39:42 |
|
| |