Монтиране на Нитро система
|
|
NightRider | Дата: Петък, 23.08.2013, 21:34:24 | Message # 1 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Прегледах ама не видях такава тема и понеже на мен лично ми е интересна а и искам да монтирам по натам такава ,пускам тази тема с цел ограмотяване . Който може да каже нещо по въпроса е добре дошъл
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 23.08.2013, 21:44:20 | Message # 2 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| два са начините,принципа един
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 23.08.2013, 21:46:58 | Message # 3 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Темите за тунинг са ми любимите. Най-важното е да ти я монтират правилно.Износвала доста бързо буталата.Цялата карантия общо взето.Иначе добавя към 200 коня качествената нитро система. Ето какво успях да намеря:
История
Употребата на диазотен оксид с такива цели е познато на човечеството още от Втората световна война, когато в бомбардировачи била прилагана технологията, за да могат да летят на по-големи височини и пренасят по-обемни товари.[1] След като се появяват джетовете обаче, интересът към нитрото намалява. В следващите десетилетия били направени редица неуспешни опити за употреба в спортни автомобили, които известно време остават в тайна.[2] През 70-те използването на нитро отново поражда тема на разговори в състезателните среди.[3] Така, през 1978 година Майк Термос и Дейл Вазнаян създават „Nitrous Oxide Sistems Inc.“, усъвършенствайки нитро системите и правейки ги по-достъпни и лесни за вграждане.[4] Принцип на действие
В общи линии, една нитро система се възползва от повече гориво, отколкото е необходимо в случая.
Агрегатното състояние на оксида, веднъж преминал от цилиндъра във въздухопровода на автомобила, се променя от течно в газообразно. Това се дължи на преминаването му от среда с относително високо налягане към вакуумна среда във въздушния колектор, довеждайки до т. нар. „азотно кипене“.
Диазотният оксид запазва течната си форма, именно когато е съхранен под налягане от висок порядък. Оксидът претърпява кипене и разширение при понижаване налягането му, преминавайки в газ. За протичането на този процес е нужна енергия, получаваща се от топлината, погълната от заобикалящия въздух (газ) във въздухопровода. В резултат въздухопроводът е зареден със студен, богат на кислород високоплътен въздух и така се постига желаният ефект.[5] Видове системи Мокри системи Wiki letter w.svg Този раздел е празен или е мъниче. Можете да помогнете на Уикипедия като го разширите.
„Мокри“ се наричат системите, които намират приложение в карбураторни двигатели и най-вече в автомобили, ползващи механичен компресор или турбокомпресор и пълненето на всмукателния колектор с бензин не представлява проблем за тях. Диазотният оксид и бензинът преминават през специална дюза, монтирана на поне 10 сантиметра разстояние от всмукателя. И оксидът, и бензинът се впръскват директно на всеки всмукател на цилиндъра. Сухи системи Wiki letter w.svg Този раздел е празен или е мъниче. Можете да помогнете на Уикипедия като го разширите.
Патентът за „сухата“ система принадлежи на „Nitrous Oxide Systems“ (NOS). Допълнителното гориво, нужно за увеличаването на мощността, се впръсква през дюзите на автомобила. Съдържа се клапан, каращ горивната системата да повиши налягането на горивото, който се отваря само тогава, когато системата впръсква газ.
Редактирано от pikaso906 - Петък, 23.08.2013, 21:49:35 |
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 23.08.2013, 21:50:20 | Message # 4 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| моятра идея е бутала ,на 11.5 ,валове ,биели афтърмаркет и не толкова голям шот ,чак 200 коня не са ми нужни за Нос съм се спрял на ЗЕКС
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 23.08.2013, 21:53:46 | Message # 5 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Мокри и сухи са двете системи за диазотния оксид.Първата впръсква гориво и газ а втората само газ а допълнителното гориво се покачва по електронен път само когато се включи системата.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Петък, 23.08.2013, 22:10:53 | Message # 6 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| За да има горене трябва да има кислород. Прнципа на Нитростемите е да се изгори повече бензин като се добави кислород защото той е окислител и подьржа горенето. Азотния диоксид представлява 2 молекули кислород и 1 молекула азот която служи като ктализаатор да ограничи процеса на окисляване в някакви граници. Та принципа е когато се впрьска азотен диоксид (NO2-NOS) вьв сьщото време да се впрьсне и допьлнително безин. Има 2 вида нитро системи. Единия вид е освен дюзата за NOS да има и допьлнителна дюза за впрьскване на бензин. Втория вид нитро система е бензина да се врьсква от инжекторите на мотора като в момента на подаване на NOS се променя налягянето в бензиновата рейка. Слага се специален ел клапан регулатор който определя налягането на горивото в рейката. При изгарянето на това голямо количество гориво е норамлно да се одели и повече топлина което ще натовари допьлнително двигателя освен термично ,така и механично.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Петък, 23.08.2013, 22:12:55 |
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 23.08.2013, 22:14:00 | Message # 7 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| http://www.ebay.com/itm....6wt_806 аз говоря за нещо от този сорт преди в бг карах само със 100 ОМВ и нитрометан
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 23.08.2013, 22:50:55 | Message # 8 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Добре а каква е разликата с Water/Methanol Injection Kit ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 23.08.2013, 22:51:43 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 24.08.2013, 00:31:58 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (NightRider) преди в бг карах само със 100 ОМВ и нитрометан Тогава за кво ти е система?Хакай си го 50 на 50 в резервоара
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 24.08.2013, 00:54:38 | Message # 10 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| е сиа тука не съм виждал а и неща да си слагам в резервоара секви тъпни
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
dominiko | Дата: Събота, 24.08.2013, 09:38:08 | Message # 11 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) Азотния диоксид представлява 2 молекули кислород и 1 молекула азот която служи като ктализаатор да ограничи процеса на окисляване в някакви граници. Малко объркване стана тука. Първо самия газ е Диазотен оксид N2O. Молекула е когато два или повече атома са свързани - молекула кислород О2 или молекула вода H2O. В случая са свързани два атома азот и един атом кислород, които образуват молекула диазотен оксид. Ето тук е малко по -подробно http://bg.wikipedia.org/wiki/Диазотен_оксид . Има и Азотен диоксид NO2 , но приложението му е друго - http://bg.wikipedia.org/wiki/Азотен_диоксид . Тей като и аз съм на тази вълна да споделя какво научих до сега - над 100 шота за х22 вече става опасно за двигателя. Мократа система е за прeдпочитане. Търсят се по -големи дюзи - над 500кубика(приемерно от Ево) и се сменя бензиновата помпа с Walbro 255 примерно. Много важно нещо след това е настройката! Трябва да се монтира кадърно! Тука имаше едно ХЕ(опелски двигател) с нитро и пръскаше на 1 и 3 цилиндър и му стопи буталата, това по думите на колегата. Другия момeнт, над който трябва да помислите - зареждането на бутилката - скъпо е , нещо от рода на 100лв, а тя свършва бързо. Смятах го и някъде в порядъка на 1300- 1500лв излиза с нова нитро система, иначе може да се намери 2 радоста за по 500 600лв малко употребявана система + 200 300лв за инжектори и помпамата 80 100 долара се събирате в 1000лв, отделно едни 300лв за настройка и 100 коня с едно натискане, фън е като цяло :D.
п.п Степента на сгъстяване трябва да е ниска - 11.5 е много. п.п 1 Quote от някое време и аз попрочитам туй онуй за тез системи. дотук съм разбрал: 1. предимства: яко свалят температурата на входящия въздух (IAT) с всички ползи от това, стабилизират/повишават октановото число (метанола), чистят нагари, позволяват да се работи на по-високо налягане. особено се препоръчват за субита с горен кулер (TMIC), тъй като тая система е куца по отношение на охлаждането особено на място. производители: aquamist, coolmist, aem. 2. недостатъци/затруднения: допълнителен резервоар; метанола е екстремно запалим с невидим/без мириз пламък, екстремно отровен, яко летлив; избор на размер и място на дюзата (според мен най-добре да се постави пред TMIC-a, за да предпазва а и нямаме 6 инча разстояние за да я сложим преди дросела; необходим е задължителен римап, т.е. тия колеги които са с ОЕМ електроника зиме/лете все ще пръскат вода/метанол щото имат само една карта, аз съм с ЛИНК и имам 5 свободни карти, та може да си направя една за вода/мет и да си сложа ключе за включ/изкл; препоръчително е да се постави система с лайф сейф функция за да има елементарен мониторинг дали всичко работи както трябва (иначе БУУМ). цените се въртят в интервала 500-1000 долара (в зависимост от екстрите).
Редактирано от dominiko - Събота, 24.08.2013, 09:49:53 |
|
| |