Prelude
|
|
eDaniel | Дата: Петък, 16.12.2011, 23:12:30 | Message # 16 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
|
За да го направиш 160 коня, ще ти трябва нещо повече от спортен филтър и чип. Ако хвърлиш една добра цифра за хубава генерация от край до край, колектори и примерно един AEM V2 или TypeS интейк и след това отидеш на една сериозна настройка може и да стигнеш такива цифри, но парите, които ще са ти необходими за да направиш цялото нещо като хората (труд/майстори, части, дино) ще са доста. Ако си се решил на този вариант по-добре вземи директно H22 както каза sCoff. Колкото до лукса, който иска такъв си търси Акорд или ако е още по-голям баровец минава на Леджънд. За мен Прелюд е уникална кола и не бих я сменил с друга Хонда (имал съм възможност). Автоматика изобщо не е за подценяване, особено ако ще го кара жена. Страшно удобен е за градско каране. Аз самият бих заложил на ръчка, но уважавам и автоматиците. Единственото нещо, с което не съм съгласен изобщо е за 4WS-а. Прелюд без тази система е много тромав. По начало това е дълга кола с малък радиус на завиване и в градски условия направо ще и се разкаже играта на жената ако трябва да прави обратен завой някъде или да паркира на някое по-засукано място. Всеки може да ти каже, че тази система е практически вечна и почти няма нужда от обслужване. Ако залитнеш към H22 горещо ти препоръчвам да се насочите към 4WS. Да не говориме, че това е едно от нещата, които правят Прелюд уникален автомобил.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
sCoff | Дата: Петък, 16.12.2011, 23:53:23 | Message # 17 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| 4WS има и плюсове и минуси. Маневреността на колата е доста по-добра, защото иначе радиуса и на завиване е доста голям, което е леко неудобство особено за по-неопитни шофьори. При успоредно паркиране определено системата ми пречи! Системата би помогнала на хора които паркират напред, но това е друга тема, за това кой колко може. Поведението на колата с висока скорост е доста различно от това на обикновена кола и е малко измамно. Аз поне не се чувствам много сигурен в каква степен владея колата. На практически вечната система има една шепа датчици заради която може да не работи и съответно всеки от тях струва по една торба пари (в момента ми свети лампата за системата, която не работи!). Не твърдя, че е лоша система, просто понякога ми пречи.
|
|
| |
Age | Дата: Петък, 16.12.2011, 23:55:53 | Message # 18 |
H22 Team
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 91
Статус: Офлайн
| Quote (eDaniel) F20 бих си взел на ваше място. Ти нямаш книжка, а майка ти няма нужда от 180+ коня. Други предимства на F20 са по-нисък разход, по-евтини части (например дисковете и накладките струват !2 пъти! по-евтино от тези на H23 и H22). Напълно подкрепям мнението на колегата,да не говорим за данъци и гражданска отговорност . При това F20 също е много стабилен мотор със собствен чар.Като за първа кола и сте решили, че ще е Прелюд точно, не ви трябва друг двигател, 133 кончета не са малко могат да ритат и доста здраво(само да не е по вашата глава).Така че, изберете F20 и се наслаждавайте на Прелюда.Когато живот и здраве вземеш книжка, понатрупаш опит(в шофирането) и да започнеш да усещаш колата, тогава прави промяната( към по-големите коне).Тези идеи за повишаването на мощност от филти и т.н.т. за момента ги остави.Тук във форума има доста полезни книжки, от които ще се научиш как се повишава мощност на двигател и не на последно място, че това струва маса пари Успех в търсенето.
Редактирано от Age - Събота, 17.12.2011, 01:15:33 |
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 17.12.2011, 00:16:36 | Message # 19 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Колега sCoff, има много звена заради които системата би могла да не работи, но на практика САМО ЕДНО от тях дава дефект. И това са добре познатите ни спойки на платката на управляващия блок. Моята лампа също светеше само да кажа... Цена на ремонта - 0 лв. Оправих си го сам. Колкото до маневрирането, колкото и да си голям майстор правенето на обратен завой с Прелюд без 4WS си е ебаси зора - особено когато си спрял цялото движение и правиш маневри напред-назад. Паркирането на Прелюд е по-различно, но не и по-неудобно.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 17.12.2011, 00:20:20 | Message # 20 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Събота, 17.12.2011, 00:37:36 | Message # 21 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Като си взех прелюда с ф20а4 двигател,смяната на всички консумативи,ремъци,филтри,масла,гарнитури,накладки и гайките с шайбите на капака на клапаните за точно 700лв.Струва ми се приемлива цена при положение,че всичко е качествено и няма да имам грижи още 9000км.После смяна на маслото.Грижиш ли се добре за този двигател ще те надживее.А и не се плаши от влизане във червения сектор на оборотите.
Редактирано от pikaso906 - Събота, 17.12.2011, 00:39:18 |
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 17.12.2011, 00:41:52 | Message # 22 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Всеки е прав по свой си начин защото споделя своя опит и мнение - ZAPPA, pikaso906, sCoff, aλexandro та дори и аз. Ела на срещата на Арената на 18-ти декември и ще разгледаш колите и ще прецениш сам защото може да разтягаме локуми до другия месец.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 17.12.2011, 01:08:03 | Message # 23 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (eDaniel) По начало това е дълга кола с малък радиус на завиване и в градски условия направо ще и се разкаже играта на жената ако трябва да прави обратен завой някъде или да паркира на някое по-засукано място. Вероятно става дума за голям радиус не малък?
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 17.12.2011, 01:31:37 | Message # 24 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Хаха. Излови ме, че дрънкам глупости.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Type-S | Дата: Събота, 17.12.2011, 14:00:50 | Message # 25 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Така на всички адски много благодаря.Замислих се малко от абсолютно всички мнения и си казах за какво ми е Х22 дори и след време това са ми лудите години и са си се филмирам но може би след време ще се пооправя.Маниак сам на ПРЕЛЮД чета на сам на там на горе на доло по форуми таблици гледам и какво ли не още и си реших че ще е ф20 дори и да не звяр се пак маиками няма да се състезава..И пак благодаря ви на всички адски хубави мнения видях. :)))
|
|
| |
NSBOP | Дата: Събота, 17.12.2011, 14:10:10 | Message # 26 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Заповядай на срещата да се запознаем.
|
|
| |
Type-S | Дата: Събота, 17.12.2011, 19:15:25 | Message # 27 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Няма дъжд няма сняг ТАМ съм :)))
|
|
| |
galev_90 | Дата: Сряда, 21.12.2011, 11:54:41 | Message # 28 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Не мога да си обясна,защо всеки си мисли че ф20 е бавен.Не го сравнявам с х22 или х23,но ф20-ката си върви доста доволно,и прескача доста коли
|
|
| |
Type-S | Дата: Сряда, 21.12.2011, 13:36:59 | Message # 29 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Не знам но реших че ще е Ф20 ще гледам да е някои по запазен и мисля че няма да се разколебая...:)))
|
|
| |