Prelude
|
|
Type-S | Дата: Четвъртък, 15.12.2011, 03:41:17 | Message # 1 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Здравите аз съм голям фен на ПРЕЛЮД не съм много голям на 15 съм но искаме с маиками да си вземем ПРЕЛЮД.Не знам дали тази тема е за тук но ще сам ви благодарен за малко или много мнения..Мисля си за х22 но за жена нищо че след малко време идва в моите ръце та въпроса ми е кое да избера ф20 или х22 или да се спра на 4та ген...Благодаря ви предварително.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 15.12.2011, 10:21:30 | Message # 2 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| F20 бих си взел на ваше място. Ти нямаш книжка, а майка ти няма нужда от 180+ коня. Други предимства на F20 са по-нисък разход, по-евтини части (например дисковете и накладките струват !2 пъти! по-евтино от тези на H23 и H22). Не ми стана ясно за коя генерация става дума, но ако е за 4-та (92-96) бих ти препоръчал да търсиш коли с климатик 95-та или след това. Има една тема, която може да ти е полезна: Какво да гледаме при покупка на Прелюд
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
eldesa | Дата: Четвъртък, 15.12.2011, 11:17:38 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| И да има 4WS за да може майка ти да маневрира и паркира.
Редактирано от eldesa - Четвъртък, 15.12.2011, 11:17:57 |
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 15.12.2011, 11:48:23 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Няма F20 с 4WS. Най-важното е колата да не е изгнила, и да има климатик. Като за начало f20-ката е по-добрия вариант - по-евтина поддръжка и доста здрав мотор. Най-важното обаче е да гледаш купето (не само за ръжда) и да гледаш колата да е в максимално заводски вид или поне ако е правено нещо по нея да е пипано грамотно. Стой далеч от мърлячи.
|
|
| |
Type-S | Дата: Четвъртък, 15.12.2011, 20:34:11 | Message # 5 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Леле страшно ви благодаря.По принцип става въпрос за 5-та ген но ако се наложи може и 4-та решили сме с маиками да си даде ме парите за нещо по новичко.И аз както вас не мога да си престава маика с х22 185 кс пуснах темата защото се колебая секи ми казва че не бил много добър избор ф20-133 но това ми го казват ХОНДА-джи които карат СИВИК и не разбират за това пуснах темата тук за да мога да решим...
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 16.12.2011, 00:20:28 | Message # 6 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| 5-та генерация е с една идея по-голяма от четвърта и съответно е малко по-удобна. Ако имаш някакви въпроси, пусни ги тук - има много колеги с 5-та, които с удоволствие ще ти помогнат.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Type-S | Дата: Петък, 16.12.2011, 12:21:33 | Message # 7 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Значи знам че са много здрави като мотор но само искам да разбера дали ф20 варви имам предвид дали не много слаб това единственото което ме ИНТ другото е само късмет да попадна на подходящата...
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 16.12.2011, 12:27:23 | Message # 8 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Върви прилично но не е кола за светофарни гонки. Т.е. не очаквай, че като застанеш до някое леко купенце със същите коне ще вървите еднакво. Прелюда е по-тежък и не може да се сравнява със Сивиците например. Плюсовете му са, че вози по-комфортно и е по-тих вътре - просто е по-висок клас. Най-добрият начин да разбереш дали върви добре е да го пробваш, но на теб май ти е рано още за такива проби
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 16.12.2011, 14:47:59 | Message # 9 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ако някога се запиташ"защо давам толкова пари по тая кола?" просто постои 2 минути вътре и ще разбереш.Според мен си заслужава парите за всяка оригинална част,или тунинг такава.
|
|
| |
Type-S | Дата: Петък, 16.12.2011, 17:50:08 | Message # 10 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| А поне 150 кс дали ще мога да ги дигна така-Спортен филтър някоя 6широка генерация някои колектори по хубави инт ме дали поне 140 до 160 кс максимум :)))
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 16.12.2011, 18:18:08 | Message # 11 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Интеик, по-широка генерация и настройка вдигат 20 коня.Без настройката сваляш от мощността вместо да вдигаш,защото колата е настроена да работи със заводски зададените и параметри.Настройката трябва да е индивидуално за твоята кола.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 16.12.2011, 18:38:30 | Message # 12 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| f20 няма да стане 150 коня само с филтър и генерация. (всъщност с филтъра освен да се надяваш на по-нисък разход, други ползи не чакай). Дори се съмнявам че и 140 ще стигнеш.
Може да ме баннат за това което ще напиша , но може да обърнеш внимание и на Акорд V купе 2,2 150 к.с. SOHC VTEC (код на шасито - CD7). Той е с двигател подобен като f20 на Прелюд, но ти предлага повече комфорт. Мисля че всичките са произведени в САЩ. Мисля че е и по-широк вътре, но това вече са си мои предположения.
|
|
| |
Type-S | Дата: Петък, 16.12.2011, 19:37:20 | Message # 13 |
Шодан (1)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 11
Статус: Офлайн
| Не не прелюд ще е със сигорност :)))... А ако му се сложи ЧИП ?
|
|
| |
eldesa | Дата: Петък, 16.12.2011, 19:56:10 | Message # 14 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Аз съм с такъв F20A4 5 генерация и съм си доволен .Виждам че си от София ако искаш да видиш какъв прелюд да предпочетете с майка ти елате на срещата на 18 декември на АРЕНА запад.Предполагам че ще имате възможност да видите различни 4 и 5 генерация (няма да са много ,ама те и като бройка в BG не са много)да седнете ,повозите и попитате на място и да решите сами какво ви трябва.Така с писане не е много ясно трябва да се види на място.
|
|
| |
sCoff | Дата: Петък, 16.12.2011, 20:27:04 | Message # 15 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Не се занимавай с тунинговане на F20 и измислени чипове. Чипа се прави индивидуално и е последната фаза на тунинга. Най-евтиния вариант е да си купиш с Н22 и да не се занимаваш с глупости. Разхода на моторите е еднакъв. 4ws, ако сега трябва да избирам със или без, бих си избрал без. Втора предница ми идва в повече. Автоматик? Бих предпочел ръчна, автоматика има по-големи разходи и не става за агресивно каране, да не говорим, че е мъртвец. Акорда е по-луксозен, винаги съм искал такъв
Гореспоменатото е лично мнение от опит и не е нужно другите да го споделят
|
|
| |