За турбо маняците
|
|
VIPER-CH | Дата: Сряда, 17.09.2014, 21:24:09 | Message # 31 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ще ти трябват още доста неща за да стане с турбо,тези дето ги е написал колегата въпреки,че може да се спести доста,като кулера и пътищата,колена и снадки...ти като ще надуваш до 0.5 за чеп са ти.Съединителя ако е нов няма да имаш проблем на това налягане,да не би всите заводски коли да са с керамика?Само дето ще му скъсиш живота с 1/3. А и кутията ще си устиска.Кви уреди,къв дявол...те този истинския проект се започва с ковани бутала и биели,така че ще ти остане пътя от турбото до дросела,от филтъра до турбото,маслените магистрали и водните ако това турбо има водно охлаждане,дюзи,клапан,комп и настройка.Общо взето това турбо мога да го монтирам на колата си за около 500-600лв а ти ако даваш пари и по майстори,най-много 1000лв
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 17.09.2014, 21:26:59 |
|
| |
MonsterOOD | Дата: Сряда, 17.09.2014, 21:26:48 | Message # 32 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Те такъв отговор очаквах. Вече започваме да говориме на един език
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 17.09.2014, 21:31:06 | Message # 33 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ама така си е,до колкото виждам,ти не искаш 100% потенциал.Вземи един 2.0 турбо на Пежо406 148кс е.Няма нито кулер,нито уреди а да не говорим,че е само 8 клапанен двигателя.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
prelude | Дата: Сряда, 17.09.2014, 21:32:57 | Message # 34 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Жоре, спестяваш му една голяма подробност на твоята схема от турбо директно в дросел. А именно че като кара на външна температура около 30 градуса, ефектът от това турбо ще е почти никакъв заради температурата на входящия въздух. А ако го хване задръстване, сигурно ще поставя рекорди за точно тази температура. Тогава вървежа ще му по-зле от на атмосферката в момента сигурно. Вярно, че колата ще е по-респонсна , но все пак говорим за ежедневка която няма как да не се кара лятото, в жегите и в трафика. Та ако мине на схема без кулер , да не се надява на динамика като има трафик и средна лятна температура. Т.е. ще даде едни 1500лв минимум, да не кажа 2000лв щото ще му трябва ЕКУ с настройка и дюзи, но сигурно в голяма част от времето тая кола няма да му прави кефа за който си е платил
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 17.09.2014, 21:42:13 | Message # 35 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| То в трафика пък къде ще го натиска? И няма никакво значение като не иска потенциал на 100% и без това ще го усеща след 2500 об.като се развърти но настройките трябва да са много прецизни,за това са и останалите сензори,да си свърши някой работата правилно.Там е и тънката част с количеството гориво. пп.Ако беше карбураторен V8 на някоя хамериканска бангия ,щеше направо да си е без пари монтажа
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
prelude | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:11:26 | Message # 36 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Жоре, те железата като станат 100 градуса под капака и заприличат на готварски котлони, дори километри след като излезнеш от трафика пак вървеж няма да има. А и не вярвам да има човек дето да не дава газ в града Аз си давам , само да ми се отвори малко пространство И точно защото авторът не иска 100% потенциал, според мен е по-добре да си вземе всмукател, валове и разни ей такива благинки , вместо да налива хиляди левове в нещо дето така и така няма да използва. А понеже при принудително пълнене , особено на кола която заводски не е била с такова, шансът да се взриви мотора си е голям - това също не е никак за пренебрегване. Един пикаещ инжектор или стар кабел,свещ - докато се усети и мотора ще е на салата. Пък атмосферката е доста по-възпитана в това отношение. Моят съвет към авторът е да се насочи към леки джанти, лек маховик, прилични и достъпни ъпгрейди на неговия си атмосферен мотор и да си свирка безгрижно. По-добре така отколкото да се абонира за 100 октана бензин или да трепери за качеството на последно заредение, за да не стопи някое бутало.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:17:05 | Message # 37 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Оооо прав си,просто говорим за турбото му а ако сложи и една къса кутия с шпер ,ефекта ще е много по-голям за много по-малко пари. Все пак правените,незаводски неща си искат своето до голяма степен и всичко да е изправно. пп.Има вариант и по-евтин кулер като от паджеро примерно с бронирани гумени маркучи.Той даже и вентилатор си има
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Сряда, 17.09.2014, 22:18:56 |
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:18:07 | Message # 38 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Не мога да ви разбера за какво трябва да изпишете един тон мастило за нещо което съм казал в едно изречение. Пич карай си колата и не се занимавай с турбо.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:19:43 | Message # 39 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Щот това е форум и ни е кеф да си чешем езиците а па ти само по плажове ми ходиш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:25:31 | Message # 40 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Да бе, днес одих .Ебаси и отлива имаше от водата до там докадето стига прилива измерих 140 крачки .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:27:35 | Message # 41 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Я,до са не съм виждал Атлантика
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:32:31 | Message # 42 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Отиваш на язовир да речем Калън дере и гледаш .Е такава вода ама малко по голяма .Е туй е Атлантика
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 17.09.2014, 22:44:20 | Message # 43 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Понеже никой не спомена... _- Трабва ти изцяло нова генерация поне на 65мм с проходно гърне = поне 300лв Ето и останалите най нужни неща без които не може: Дюзи поне 380кубика - 100лв Комп чипнат - поне 150лв Настройка - 150лв Турбо дори и втора употреба някво - 250лв Турбо пътища - 100лв - минимум Цпоред мен интеркулера е задължителен(мое мнение) - някой втора ръка за 100лв 500лв труд на майстора поне още 300лв за неясни за момента материали и части. ..................................................................................................................................
Ти си ги сметни, но това е ВЪРХОВИЯ минимум, който лично аз не бих направил
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
MonsterOOD | Дата: Четвъртък, 18.09.2014, 01:12:13 | Message # 44 |
ARBITER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 198
Статус: Офлайн
| Дабре де отказахте ме. Всичко започна с турбината която е на далавера. Да, купих я, остава да дойде. Като пристигне вече имаме човек който е събрал материалите и ще му я дам турбината. Както се каза в един от първите постове, дано да е в някой от клуба Е, в клубът ще е. Човека ако иска може да се похвали после и да даде едно кръгче разбира се
Engine: H23A2 160 ps
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 18.09.2014, 16:29:53 | Message # 45 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Без да смениш буталата,а от там съответно и ризи, проекта за Х22 с турбо е опасен,дори и на 0,5.Според мен единствения евтин и сравнително безопасен вариянт да се реализира подобен проект е с блок от Х23,глава от Х22 и турбо на не-повече от 0,5-0,6 атмосфери. Кулера си е задължителен,като не е нужно,даже пречи ако е огромен,но все пак едно малко кулерче трябва да има Не е проблем да се намери в ebay нещо подходящо,но заигравката си е много голяма,и всичко е свързано с пари и то много!
Като съвет от мен,бих ти препоръчал да послушаш Иво-prelude, за да не стане да си го завреш сам и после да се чудиш как да си го изкараш.Купи си една кутия от АТР, направи си генерация ,хубав интейк ,разните му леки ролки,маховици т.н.
|
|
| |