Днеска излезе първото копие на skunk2 :)
|
|
Garfi | Дата: Петък, 27.01.2012, 16:12:04 | Message # 16 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Както sCoff, така и аз не мога да си го представя така както го обяснява rollin
|
|
| |
rollin | Дата: Петък, 27.01.2012, 16:12:10 | Message # 17 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| точно на този мотор не са слагани копири, ама на много други са правени просто после иска реглаж на кобилиците понеже дебелината на вала пада Иначе най важното е да се намерят донори за копие понеже никой дето е дал 1900лв за два вала не ги дава ей така да се копират...
пп.... ето и клипчето с HD качество http://hdbox.bg/uclip.php?id=3845
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Петък, 27.01.2012, 20:30:29 |
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 27.01.2012, 22:47:21 | Message # 18 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Хе,хе схванах идеята! Наистина много оригинално , евала на този който го е измислил! А дали ще е достатъчна дължината на винтовете на кобилицата за да обереш хлабината? и ще остане ли достатъчно резба за законтрящата гайка? Мерили ли сте го това?
|
|
| |
sCoff | Дата: Събота, 28.01.2012, 00:29:41 | Message # 19 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Схванах идеята, но съм скептично настроен и ще кажа защо. Спортния вал е с по-широка гърбица за да удължи времето в което клапана е отворен. Тук това не се случва. За да се случи трябва да се заобли малко върха на гърбицата. Когато се отнеме от единия край на вала, ще прави един оборот за по-малко време. Файда... Предполагам схванахте мислите ми. Не твърдя, че съм прав. Просто обосновавам скептицизма си.
Ако някой може да се обоснове и да ми покаже, че не съм прав ще бъда безкрайно щастлив. До тогава ще считам интервенцията за нечии тарикатлък с цел материална облага. Да не говорим за неясното качество на цялото изпълнение, особено закалката. Да не говорим колко струва.
П.П. Дано не е са ти дали за пример немски автомобили
Редактирано от sCoff - Събота, 28.01.2012, 00:41:01 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 28.01.2012, 02:18:47 | Message # 20 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Той , прави горе долу , точно това,заобля върха и прави стените и по изпъкнали,но понеже не му достига материал пили и долната част на гърбицата,и един вид копира спортната гърбица,намалена в мащаб.Няма да прави,оборот за по кратко време!Оборотите са си същите!Само обиколката на гърбицата ще е по малка,ще се опита да компенсира увеличената хлабина като натегне винчетата на кобилиците. Аз така го разбирам,това.Дали ще стане,и дали че е надежно ще си проличи като сглоби колата.По мое мнение вероятно ще стане,но аз виждам тука следните чисто механично слаби места:Изместването на центъра на гърбицата ще доведе до това че кобилицата ще натиска стеблото на клапана под по голям ъгъл в момента когато е затворен и тръгва да го отваря.Силите които действат перпендикулярно на стеблото на клапана в водача ще са по големи,усилието необходимо за преодоляване на пружината на клапана ще е по-голямо.(лостова система,малък/или голям ексцентрик), следователно и разпределителните валове ще се въртят по трудно. Дали всичко това което изброих ще има съществено значение , може да се каже само като се сметнат всички тези сили.А аз това не мога да го направя ,но по мое мнение надежността и живота на всички елементи свързани с газоразпределителния механизъм ,ще са по малъки. А може и тотално да съм се заблудил,те да правят нещо друго, и да съм написал маса глупости Кажи бе rollin!
п.с.Ако правилно съм схванал идеята,има още сума ти неща които ме притесняват,и не знам дали, ако просто се наварят и престържат гърбиците не би било по-добре!Така поне ще рискуваш само двата вала!
Редактирано от nightfighter - Събота, 28.01.2012, 02:30:50 |
|
| |
rollin | Дата: Събота, 28.01.2012, 02:41:29 | Message # 21 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| всичко което си казал в началото е изключително вярно, а относно съмненията за надежността нищо не мога да ти кажа понеже аз съм клиент, а хората които го правят могат да ти обяснят по на широко
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Събота, 28.01.2012, 02:43:02 |
|
| |
sCoff | Дата: Събота, 28.01.2012, 13:37:45 | Message # 22 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Quote Няма да прави,оборот за по кратко време!Оборотите са си същите!Само обиколката на гърбицата ще е по малка,ще се опита да компенсира увеличената хлабина като натегне винчетата на кобилиците. Че копира формата по този начин е ясно, но за другото не съм съгласен. Ще дам прост пример. Ако имаш 2 гуми, 17-ка и 15-ка с еднаква по височина гума, ще направят ли един оборот за едно и също време? От там следва въпроса - увеличило ли се е времето за пълнене и празнене, след като се завърта по-бързо или ефекта е чисто и просто по-бързо развъртане на валовете?
|
|
| |
rollin | Дата: Събота, 28.01.2012, 14:47:21 | Message # 23 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| валовете са с изместен център вече нагоре към гурбиците, а настройката на кобилиците се прави по долната част и нито валовете се въртят по бързо, нито времето за пълнене се променя спрямо копираните валове.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Събота, 28.01.2012, 14:58:16 |
|
| |
sCoff | Дата: Събота, 28.01.2012, 15:06:45 | Message # 24 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Дефинирай ми понятието изместен център и как става това?
|
|
| |
rollin | Дата: Събота, 28.01.2012, 15:28:44 | Message # 25 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| шлайфаш долната част под кобилиците за сметка на горната
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
sCoff | Дата: Събота, 28.01.2012, 15:39:00 | Message # 26 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Нищо не разбрах.
|
|
| |
rollin | Дата: Събота, 28.01.2012, 16:14:37 | Message # 27 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Как се регулират кобилиците? Може и аз да не мога да го обясня правилно, ама така съм го разбрал - така го обяснявам Както и да е, ще стане ясно скоро за какво иде реч 3-ма колеги ще слагаме такива валове, все един ще иде на Дино
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 28.01.2012, 21:31:22 | Message # 28 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Стискаме палци всичко да работи както се очаква - каквато и да е логиката зад това копиране.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 29.01.2012, 02:12:13 | Message # 29 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега sCoff, оборотите на разпределителните валове зависят, от оборотите на коляновия вал!Скороста на въртене на гърбицата няма съществено влияние върху времето за отваряне или затваряне на клапана,само формата и е от значение! Примерът ти с гумите не е точен ,ти обръщаш нещата, ще се опитам да го обясня така:на 17 и на 15 нека да закрепим по едно дървено трупче на протектора,към което да опрем перпендикулярно, по една летвичка,която е захваната в центъра си на неподвижна ос(или иначе казано лост от 1 род),свободния и край го опираме в асвалта и на двете,така че на 17 да опира единия край в трупчето,а другия на улицата,при 15 естествено ще остане място между трупчето и летвата(нали така) ,е това място го запълваме да кажем като навиваме един болт, така че и тя да застане както другата.Завъртаме гумите с равни обороти,е ще тропат ли по асвалта двете летви еднакво????? По друг начин не мога да го обясня!
п.с.rollin относно надежноста, казах че без сериозни сметки на това как са се променили силите, които действат в тази система не може да се каже нищо!Съмнявам се някой в БГ да може да ги направи тези сметки( аз поне със сигурност не мога ),но вероятно някой,някъде ги е правил!Така че,дали ще е надежно? - мога да кажа само, че ще е по малко надежно от оригиналното ,но в процеса на експлоатация ще си проличи най добре! Ако не рискуваш никога, няма и да спечелиш! Успех с проекта!
Редактирано от nightfighter - Неделя, 29.01.2012, 02:37:41 |
|
| |
sCoff | Дата: Неделя, 29.01.2012, 02:52:53 | Message # 30 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Прав си за валовете. Не съм се изразил правилно и примера не е много коректен. Само ще добавя, че не само формата ами и размерът има значение. Алтернативната физика не ми е силата.
|
|
| |