Днеска излезе първото копие на skunk2 :)
|
|
nightfighter | Дата: Неделя, 29.01.2012, 16:27:45 | Message # 31 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (sCoff) Само ще добавя, че не само формата ами и размерът има значение. Тук си напълно прав! Размера винаги е имал,и ще има голямо значение ,но като оставим майтапа на страна, те искат да компенсират намаляването на размера в обиколката на гърбицата, като направят кобилицата един вид по дебела.Най-лесно при конкретния модел двигател е да натегнат регулировъчните винтове.И това е момента , който мен ме притеснява в идеята на копирането,при точно този модел двигател.Както и момента с закаляването! Ако изпълнението на газоразпределителния механизъм беше,да речем като при AUDI , с клапани под разпределителния вал,без кобилици,ползването на тези копири,би било много по безпроблемно.
Както преди уточних,без сериозно изчисление, да се заеме една или друга позиция дали тези копири са добри или лоши, би било несериозно!Моето мнение е ,че те са един компромис между цена и качество,за който всеки трябва да си решава сам!
Редактирано от nightfighter - Неделя, 29.01.2012, 16:28:18 |
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 29.01.2012, 19:15:11 | Message # 32 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| В кое точно се корени проблема? Радвам се на мненията и притесненията ви понеже не е пробвано до сега и не се знае какво ще се получи Ако може да разясниш къде мислиш, че ще има проблем? Що се отнася до закаляването съм звънял на няколко места и ще разпитам къде кой е правил и дали се получава добре, че в момента валовете са адски уязвими понеже са меки
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Неделя, 29.01.2012, 19:15:26 |
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 30.01.2012, 01:12:49 | Message # 33 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Не съм казал,че ще има проблем!Просто се появяват доста неизвестни,на които само след като се сглоби всичко може да се даде отговор! 1.Ще е достатъчна ли дължината на реголировъчните винтове на кобилицата да оберат хлабината? 2.Ще има ли място и достатъчно останала резба за законтрящата гайка? 3.Кобилицата ще натиска клапана под по голям ъгъл в първоначалния момент-ще има ли по голямо износване във водача и на други места от системата вал,кобилици,клапани? 4.Закаляването не е прост процес-ще бъде ли извършено качествено? Това са някой от основните моменти които ме притесняват,но аз не мога да дам отговори на тези въпроси Отговора ще трябва да го дадеш ти колега rollin , след като сглобиш и покараш известно време колата.Дори и в най- големите фирми за двигатели,теоритичните постановки само набелязват някои проблеми , чрез изчисления се дават основните насоки при разработката, но истинските резултати са в резултат на тестове и изпитания! Така че според мен е излишно да дъвчим повече темата, най-добре е да изчакаме и ти да споделиш какво е станало след като сглобиш главата,а и после след като покараш колата няколко хиляди километра.
|
|
| |
sCoff | Дата: Петък, 10.02.2012, 12:09:52 | Message # 34 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
| Нещо ново под слънцето?
|
|
| |
rollin | Дата: Събота, 11.02.2012, 03:34:21 | Message # 35 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Пратени са на азотация
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
sCoff | Дата: Събота, 11.02.2012, 13:48:57 | Message # 36 |
Dreamer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 336
Статус: Офлайн
|
|
|
| |