• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Stunt adventure's
LordiniДата: Сряда, 14.12.2016, 23:35:46 | Message # 1
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
Без да съм се качвал на нещо различно от колело, няколко скутера, една симсонка и две атв-та. Ей така въздушно ме осени идеята да се хвърля в приключението наречено STUNT. От пост на пост след около 12 страници в мото и стънт форумите се ориентирах какво и как да направя, това е кратка история :

ноември 08, 2016
И сега на по интересната част :



Ефекта на място беше Mad, Stondi е супер стабилен както се очаква за един стънтер.
Резултата е капариран мотор, предстои уговорка за транспорт декември месец. Извинявам се на всички за отклонението с 50 или 125cc и всичкото изписано мастило, но след сериозен разговор с професиналиста реших да заложа на изпитаната машина. Неговото мнение съвпада с моето, а именно започване с баланс върху машината и drift трикове, пък каквото сабя покаже. Стефан от stuntbulgaria също изказа подкрепа за директен f4i, останалото е загуба на време и средства.

Имах удоволствието да поседя доволно количество време, отлично ми пасна. Онази машинка с 50cc дето я гледах час по-рано, нямаше шанс в битката.

Записах А категория и може би аз съм виновен за бурята и пороя днес в София, трябваше да взема първият час на полигона в късният следобяд, но началника на подводницата прецени да не изплуваме в тези води.

ноември 23, 2016

Най-накрая се случи да съм почивка, време да е ок и да е вторник ( денят за мото за часове в школата ). Към 14:30 се чакахме на ОМВ Рожен, хубава явка от любимите ми е, какви хубави Жига-времена бяха прекарани там. Насочихме се към пром. зона Илиянци, след кратък офроуд изкаран около скоростната тангента стигнахме до полигона (локалните пътища все още са на трошляк, не особенно добре валиран).

Беше ми поверен JIANSHE JS 125 6А, след кратък инструктаж тренировката започна със отпускане на съединителя и придвижване с крачки. Това беше по трудно от самото каране, на първа този мотор е просто неуправляем, подрипва на 2-3 мм навиване. Последва съществената част с "Елемент 3" управление с ниска скорост и слалом между вратички, возене на пътник (без пътник към момента). Имах уникалният шанс да съм новака в групата и всички други се въртяха на Suzuki SV 650ка, а JIAN-oто остана само за мен към 2часа. Повъртях на вратите, нищо особенно към 40-50 мин усетих как вече не се налага да коригирам по 2-3-4 пъти насочването към следващата. Докато се мъчиха да запалят 3тия мотор, на своя глава направих няколко отцепки на "Елемент 4" и се редувахме с Suzuki-то. Задачата е да се направят най-малко две маневри с висока скорост, от които една на втора или трета предавка със скорост най-малко 30 км/час и една маневра за избягване на препятствие със скорост най-малко 50 км/час. До 50км/час не успях да достигна, че много жужеше машинката и щяха да привлека вниманието на врагът, но фигурата беше истинско удоволствие. Като ме хванаха бях изгонен в ъгъла да въртя осморки. Тук се случи нещо странно при десен завой едвам се удържах на мотора, след 20-30 мин почнах да чувствам напредък. С гордост повиках врагът да му натрия носа, ще ме гони той от пистата ... "ела сега да ти покажа какъв съм боК - въртя осморката вътрешно от линията на към половин метър". Отговора беше многозначително повдигане на вежда и следният коментар "ахахахах ще си говорим пак след час-два, а сега както говорихме цели 1 метър извън чертата !" Ще ми говори да целя 1 метър извън целта, айде ходи си гледай непалещата Yamahа и не ми лафи ... помислих си аз. Абсолютно недопостимо ми се стори, как така ще бягам от целта, първи часове ок, първо стъпки в мото света ок, ама да ме праща отвъд линията НЕ, няма да го допусна ! В точка ще го навия бре, задържах си коментара разбира се ... Продължих с редуване на 2та елемента. Притъмни се, имах удоволствието да покарам и на фарове, Yamaha-та така и не запали та се наложи и аз да почна да се въртя с двама от курсантите. Дойде време за атака ... "ам аз, ам такова, ще може ли да поседна на 650-ката, само да поседна ..." врагът - не "ама аз само такова да видя разликата на стойката ..." врагът - уфф пада ти се май ... аз "не, не няма да карам само да поседя". Стегнаха багажа другите, и бях привикан до 650-ката, врагът - сядай "сега, ако тръгне да те затиска скачаш колкото може по-далеч, виждаш клетката нищо няма да му стане на мотора, тебе си гледай, айде бутай". Дойде заветният миг, затиках аз мотора по "Елемент 1". На второто кръгче, бях вече доста унил и вадех поглед на гладно пале. Нямаше нужда от повече обяснения, врагът беше победен ... "пали, сега ще видиш 1 метър извън осморката" о да видях я отблизо, пущината ми направи впечатление още на пешеходното бутане, че има около 1/3 завой спрямо 125-цата, всичко това придоби сериозни разлики след запалването. Повече от метър подминавах, ама нямаше време за прицелване, фокусирах се максимално да не ме захлупи. Почти веднаха усетих схващане в горната част на двете бедра, едвам изкарах 10мин. Прибрахме машината, дойде време за разплата ... врагът "е как ти се стори осморката" ... аз "ммм, сханах се нещо, признавам спечели битката, ще видим следващият изгрев какви изненади ще донесе"

декември 09, 2016

Напазарувах малко днес :

каска Airoh AVIATOR 2.1 XL / бяла с черни елементи /
маска SPY KLUTCH White MX / с две плаки прозрачна и опушена /
яка Acerbis stabilizing collar 2.0
гръб Alpinestars Track Vest
наколенки и налакътници FOX Titan Pro
ръкавици Alpinestars Spartan
боти SIDI Doha ( ноември 08, 2016 )

Пробвах и няколко варианта шорти, ама не ми бяха особенно удобни, ще продължа с тестовете.
Незнам как ще издържа до вторник/сряда да взема машината.

декември 13, 2016



Денят беше изпълнен с емоции, като се почне с едвам кретащото Рено клио, в което най-ценното е теглича с работеща букса, та се стигне до успешното прибиране в гаража. За съжаление атмосферните условия не бяха благоприятни за каране, но просто си се познавам, ако се бях качил сигурно още щях да въртя 8ки и да съм с пневмония или минингит, при мен положението с адреналиновата зависимост е като в поговорката "Без едно мога, с едно не мога".

Тая някаква надежда утре по-обед, да се проясни времето и да скоча за час-два да разтъркам гуми по плаца, ама да видим.

декември 14, 2016
day 01




От към 12:30 до 16:30 беше първата сесия, всичко премина успешно ( околните, аз и мотора сме непокътнати )  :x .
Движението се осъществяваше единствено на първа и втора скорост на свободен ход, без навивки. Пробвах баланс изправен на степенките, после същото на събкейджа и двете със задържане на съединителя до спиране и около 2сек успявах да се закрепя преди да се наложи да потегля отново. Сядане на резервоара с краката в страни, същото но със скок от степенките никакви грижи. Към края реших, че е скучно и вдигнах летвата, 50/50 от ляво и от дясно - определено бях доста извън комфортната зона, но се справих макар и с доста смешен кръг от около 6м диаметър. Престраших се и с двата крака да "стъпя" на предния калник - тaзи поза определено ме изправи на нокти, но не е нещо непостижимо в рамките на следващите 2-3 сесии.

Нагледно добрия плац се оказа доооста неравен, наложи се да направя оборка на разни телчета, пвц тръби и камъни почти колкото детски юмрук. Плюса с достъпа обаче си е сериозен и за момента е най-доброто решение. От 3 камери днес нито една не ми се появи в ръцете ... направихме все пак кратко видео с телефона, но не е за пред хора (много нестабилна ръка от страна на оператора + опити за зуум и неадекватност от страна на автоматичният фокус).

За целия ден успях само един път да го изтърва, доста тъпанарски се получи. На 5-6 опит за баланс, както съм в спряло положение си насилих късмета в задържането и се хлопна на дясната си страна, успях да го удържа до някъде та като краен ефект се тупна от около 1-2 педи на ролбара.

Stay tuned !


Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /


Редактирано от Lordini - Четвъртък, 15.12.2016, 01:57:23
 
eDanielДата: Събота, 17.12.2016, 11:48:57 | Message # 2
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Цццц, дай да гледаме видео :)


プレリュード 夢のカ
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda