| 
				
				Шарнири прелюд
				 | 
 | 
 | Mkilla | Дата: Понеделник, 27.02.2012, 20:18:54 | Message # 1 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | След като днес ходих да сменя горивният филтър си поговорих малко с майсторите за шарнирите когато им дойде времето как се сменят.Уж ги рециклирали но така и не разбрах точно под "рециклирам" какво точно се има в предвид.Сами знаете как вървят шарнирите оригинално а именно с целите шенкели - поне задните.Да , но може и да се закупят отделно само шарнирите също оригинални а на всичко отгоре явно са еднакви и за четирите колела.Ето и темата на която попаднах случайно и щях да я преведа но мисля , че така е по-добре направо от първоизточника : 
   http://www.preludepower.com/forums/showthread.php?t=349707 
   Другото което търсих беше по каталозите на модела шарнирите но ги няма само тях на картинките както няма и парт номера им.Явно момчето си е поиграло да потърси само парт номерата  
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Понеделник, 27.02.2012, 20:30:23  |  
|   | 
 |    | 
 | nightfighter | Дата: Понеделник, 27.02.2012, 21:04:39 | Message # 2 |  
 4G H22A 4WS MT 
  
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 2035 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Аз съм си рециклирал и 4-те шарнира и съм много доволен.В Пловдив има едни майстори стругари които я правят тази работа за около 25-35лв на бройка като в цената влиза избиването/набиването и нови силиконови маншони.На предната ми Honda CRX с така направените шарнири карах 8 години и си бяха още здрави до момента в който продадох колата.   Но всичко си зависи и на какъв майстор стругар ще попаднеш,има и мърлячи дето само ти вземат парите а работата им не струва! 
   п.с.Под рециклиране при тези ,се разбира:избива се шарнира,качва се на струг,отрязва се задната капсулована капачка,нарязва се резба в корпуса на шарнира, прави се метална капачка с резба която го затваря, правят се от поливинилхлорид нови черупки за шарнира,оправя се ябълката на шарнирния болт,затваря се всичко,слага му се нов маншон,набива се в главината/носача.   Дано съм ти бил полезен.
 
 Редактирано от nightfighter - Понеделник, 27.02.2012, 21:12:13  |  
|   | 
 |    | 
 | Mkilla | Дата: Понеделник, 27.02.2012, 21:28:41 | Message # 3 |  
 5th gen F20A4 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели 
Съобщения: 2171 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Колега , беше пределно ясен   Все пак си мисля , че от нови шарнири по-добро няма но пък тази цена на която си ги направил е доста добра.
  Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold   Honda Civic FN2 Type R - now   Honda Civic Aerodeck - now
 
 Редактирано от Mkilla - Понеделник, 27.02.2012, 21:29:39  |  
|   | 
 |    | 
 | nightfighter | Дата: Вторник, 28.02.2012, 13:33:18 | Message # 4 |  
 4G H22A 4WS MT 
  
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 2035 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Ако говорим за нови оригинални шарнири съм напълно съгласен с теб.Но пред нови ментак ,аз предпочитам рециклираните от тези майстори за които споменах.Има и още едно предимство,шарнира става разглобяем,и цената на следващия ремонт е на половина.Но досега никога не съм правил следващ ремонт,се така се е случвало ,че преди това съм се разделял с колата  
 |  
|   | 
 |    |