Кой с какво масло кара?
|
|
mom4i74 | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 01:41:43 | Message # 16 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Аз карам Прелюда с мотул 10 40 синерджи+. За 7000км доливам не повече 200 грама но при мен няма големи обороти защото си пазя колата. Подкрепям Заппа за F серията че не гори масло. Моя ровер с F серия двигател го продадох на 200 000км и от смяна на смяна вьобще не го пипаше маслото. Страхотен двигател.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 16.04.2012, 01:42:46 |
|
| |
Jack | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 04:24:31 | Message # 17 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| ако гори масло от сигментите то това сте е винаги когато я карате колата.Когато замирише на изгоряло масло когато я настапвате до ламарина,то това е от гумичките.
п.п при тунвана кола Vtec-а се вклиучва само когато двигатела е загрял защото не може да се натоварва студен-чупи се. 100% сам сигурен в това дето го пиша
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 10:00:47 | Message # 18 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Момчи , ще хване паяжина оборотомера Аз на ден 1 път ако не вляза в redline все едно не съм карал.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
schnapps | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 10:33:30 | Message # 19 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Лики Моли 10/40 полусинтетика съм от около 3000 км.За сега не го бута,преди бях с Кастрол 10/40 (нашенско) и мотора беше по-шумен,даже ми се струваше ,че тракаше нещо,но пак не го буташе (карах с него 6000 км) и все си мисля,че ако тоя кастрол беше на някакъв друг двигател щях да посетя сервиза
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 12:52:19 | Message # 20 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Аз в момента съм с Castrol 10W40, но мисля сега на смяната да сложа Selenia 10W40 пълна синтетика.Причините са няколко: фирмата в която работи съпругата ми в официален вносител,със сигурност не е менте,ще го взема на преференциална цена,а и съм доволен от от това масло, понеже близо една година Дайхацото на жена ми е с него!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 13:16:11 | Message # 21 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (pe6o74) В скоростите сложих пак 5 в 40 синтетика , но мотоциклетно. Поради каква причина си сложил мотоциклетно масло?То е същото като двигателното на колите с една добавка повече но така или иначе твоя съединител не е в маслена баня. А,и още една ,по-скъпо е
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 17.04.2012, 10:48:11 | Message # 22 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Аз карам с MOTUL. Чудя се дали да не пробвам ENEOS в един момент
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 17.04.2012, 12:38:30 | Message # 23 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| От както имам колата освен Mobil1 друго не съм сипвал. Не знам дали е менте или не. На 7000км. доливам 200мл. и го сменям на 9000км. Бута малко но не е страшно все още.
ПП. Според мен вида на ауспуха е критерий за това до каква степен една Хонда харчи масло. Два софийски прелюда от форума съм виждал на които не можеш да си изцапаш пръста като бръкнеш в ауспуха. Единия е на eldesa, другия е на Mkilla. Преди време имах сивик (d15b7), който направо си оливаше хубавия ремус, но пък вървеше доста повече от прелюдията
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 17.04.2012, 22:40:35 | Message # 24 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Garfi , мерси мерси ама това е защото късно вечер за да не ме види никой с телената четка яко ръчкам да падне всичко
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Сряда, 18.04.2012, 02:21:47 | Message # 25 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Quote (pe6o74) В скоростите сложих пак 5 в 40 синтетика , но мотоциклетно.
Поради каква причина си сложил мотоциклетно масло?То е същото като двигателното на колите с една добавка повече но така или иначе твоя съединител не е в маслена баня. А,и още една ,по-скъпо е
Освен добавка за съединител , мотоциклетното масло има и добавка за скорости , защото и те са в общата маслена баня . Причините са слагането са две : 1 - старото , което източих беше по-рядко от 10 в 40 ( което се предписва по мануал ) и приличаше повече на 5 в 40 . 2 - за по-сигурно , защото това ми е първият автомобил хонда , а съм и моторист . Не е по-скъпо от аналог за двигател на автомобил . И зиме и лете скоростите са доволно мазни и добри . Изключение е твърде ниската скорост , при която можеш нормално да включиш първа предавка сравнено с други марки коли . Но това , като че ли е типично за прелюдите . Пробвал съм и на доста познати - трябва почти да си спрял , за да включиш първа.
Редактирано от pe6o74 - Сряда, 18.04.2012, 02:24:36 |
|
| |
SuNHiGh | Дата: Сряда, 18.04.2012, 09:09:02 | Message # 26 |
Йондан (4)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 88
Статус: Офлайн
| Енеос 10в40
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 18.04.2012, 09:42:16 | Message # 27 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| И аз съм моторист Quote (SuNHiGh) мотоциклетното масло има и добавка за скорости Тя тази добавка я има във всички добри масла има си класификация по ILSAC ,JASO,API.... Позволих си да цитирам от една статия ,че ще се разбира по-добре отколкото да се обяснявам
Добавките: Както видяхме, маслото трябва да изпълнява предназначението си и при наличие на замърсители, като вода, прах, продукти на горенето и на други химични реакции. Голяма част от попадналите в него едри частици се улавят в масления филтър, но по-малките остават в маслото, постепенно влошават качеството му, стават предпоставка за износване и в крайна сметка се превръщат в една от причините за неговата смяна. Добавките в маслата играят съществена роля за осигуряване на стабилността им при високи температури, противодействат на замърсяването с вода, гориво и вредни киселинни продукти на горенето. Те включват метални и полимерни дисперсанти (от англ. disperce – разпръсквам, разсейвам), антикорозионни и антиокислителни, противоизносни и противозадирни съставки, подобрители на вискозитета и добавки за предотвратяване на формирането на кристали при ниски температури, деемулгиращи и антипенни компоненти. Добавките са скъпи субстанции със специфично предназначение, които се прибавят в точно определено количество за постигане на определен баланс с изключителна важност – дори и малките отклонения могат да променят значително експлоатационните качества на маслото. Количествата и съотношението се определят от производителите след интензивни лабораторни експерименти и динамометрични тестове на двигателите. Точният вид и количество на веществата, които формират присадките, са известни само на производителите, затова няма случай, в който фирмите за масла да препоръчват или адмирират използването на допълнителни добавки – напротив, те смятат, че се нарушава споменатият баланс на внимателно композираните съставки и в крайна сметка могат да се получат нежелани химични реакции и съединения
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 25.04.2012, 00:11:17 | Message # 28 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Много забавна тема ,мойто лично мнение е ,че маслото в България както и бензина е кръстено . Сиреч менте като най голямото менте е валволина и кастрола ,арала също со кръщават в македония до колкото знам .Аз лично докато бях в Бг. си карах колата само с Мотул както и сега . сега не си спомням каква му беше цената в Бг. аз си го копувах от проспийд . Знам ,че вчера си поръчах онлайн тук и струва 50 евро без доставката но поне съм сигурен ,че си е Мотул.Сменям си маслото на не повече от 9000км. навик дет се вика . Едно мога да кажа със сигурност качествен 100 октана омв има 100% на омв Бояна едно време само там и единствено там зареждах и никога не съм имал проблеми . На Шел не стъпвам .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
pagadi | Дата: Сряда, 25.04.2012, 08:48:18 | Message # 29 |
Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Аз карам баба Хонда с различни масла, предишното беше Приста 10/40, 10000 -2 л доливане с всичките течове които имаше . Далеч съм от мисълта ,че не го гори но приличното вървене ме поразколеба от спешните интервенции. Сега е с Mobile 10w40 , и уж позапушени дупки ако го докараме примерно до 1-1,5 литра на 10тина хиляди тотално ще се откажа от ремонта. Поздрави
|
|
| |
Staykov | Дата: Събота, 12.05.2012, 09:06:04 | Message # 30 |
Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 28
Статус: Офлайн
| Castrol Edge 10w60 -engine H22A8.
|
|
| |