Кой с какво масло кара?
|
|
James | Дата: Неделя, 15.04.2012, 13:55:26 | Message # 1 |
Нидан (2)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 26
Статус: Офлайн
| Здравейте момчета потърсих тема за кой какво масло кара, но не намерих и реших да пусна темичка.Иска ми се да си смена маслото с друго, до сега карах с Mobile 10w40 полу-синтетика 3 пъти вече слагам от него и съм доволен,но ми се иска да го смена с друго. Не ми го гори.Просто малко промяна на маслото! Приемам всякакви предложения за качествено масло, ако знаете и цените може и тях да пишете кое как върви на пазара. Благодаря !!!
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 15.04.2012, 15:12:34 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Първо , няма бензинова та дори и дизелова кола която да не гори масло поне малко дори и нова.Дори новите акорди в USA ако влезеш и провериш в техният форум какво пишат пичовете ще забележиш написаното а именно 1 quart per 2000miles примерно.Това 20 годишна кола да не гори масло , извинявай но са фантастики.Не виждам защо ще сменяш масло от което си доволен ? Щом "не ти го гори" значи това е твоето.Аз лично карам с 5/40 на Хонда масло от Бултрако с цена 35лв литър в бутилка или 25лв литъра наливното.За 5500 км от ноември месец до момента съм долял 400грама като имам в градски условия близо 5000.Като станат 6000 го изхвърлям ако ще да е най-перфектното и го сменям с 10/40 за лятото пак с на Ходна.Поздрави
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 15.04.2012, 15:18:57 |
|
| |
eldesa | Дата: Неделя, 15.04.2012, 15:37:23 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Аз съм с MOTUL 10w40.Доволен съм от него
|
|
| |
James | Дата: Неделя, 15.04.2012, 15:44:52 | Message # 4 |
Нидан (2)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 26
Статус: Офлайн
| Какво ще кажете за Repsol-а ? Няколко хондажи от Пловдив карат с него и са доволни. А за моето масло моля да бъда извинен , не се изразих правилно имах в предвид,че не ми гори до толкова че да да се оплаквам от колата си. Всяка кола гори масалце Благодаря очаквам още предложения Поздрави!
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 15.04.2012, 15:45:29 | Message # 5 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 15.04.2012, 15:56:03 | Message # 6 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Карам вече трета кола с американското POLYTRON 10W40 невероятно е.Много съм доволен Ползвам и допълнителната им добавка за маслото която по принцип си я има вътре но в по малка концентрация.Става и за хидравлични системи и скоростни кутии ,също и добавката за горивото http://www.polytron.bg/
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Jack | Дата: Неделя, 15.04.2012, 17:09:29 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
| Аз карам с Мобил1 за 15000 мили сменявам го на 5000 и сам доворен ама един прятел кара неговата интегра с АМC оил и ще го пробвам.колата ми гори масалце особено като я настапван докам 8500 оборота.гумичките на клапаните са заминали.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 15.04.2012, 20:07:28 | Message # 8 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Защото колега Zappa или са изминати едни 200 000 минимум за тия години или ако е на 50 000 примерно то от седене и се е разказала играта.Има изключения разбира се но не вярвам някой да продаде като твоя Ф20 припалван редовно , сменяно масло когато трябва и с каквото трябва , който да не е каран студен в обороти и тн и тн..Като изключим твоят люд в заводско състояние и грижите които си полагал за него, годините въпреки всичко си казват думата за всяко едно нещо.На всичкото отгоре сам знаеш много по-добре от мен , че е препоръчително да се следи маслото на хонда при всяко зареждане на бензиностанцията , защо ли ? Има както знаеш планирано остаряване на абсолютно всичко от много години насам.Предполагам си гледал филмчето за крушката на една пожарна която свети от 70 години и не е изгоряла.Има вързана камера от няколко години за да следи кога ще спре и в този период има развалени няколко камери но не и изгоряла крушка:))
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 15.04.2012, 20:25:22 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 15.04.2012, 20:43:57 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) която свети от 70 години и не е изгоряла.Има вързана камера от няколко години за да следи кога ще спре и в този период има развалени няколко камери но не и изгоряла крушка:)) на 110год. е колега
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 15.04.2012, 21:40:04 | Message # 10 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 15.04.2012, 21:53:54 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| При засмукване на горивна емулсия всмукателните клапани са отворени и при гумички дето са станали дървени харчи почти толкова масло,колкото и при износени бутални пръстени.Намалял съм разхода на масло наполовина, точно на хонда само от смяна на гумички на клапаните.От износени сегменти също гори доста масло.Износват се при доста условия,прегряване,лоши и не навреме сменяни масла,много километри,форсиране при студен старт...
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 15.04.2012, 22:00:58 | Message # 12 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Напълно се съгласявам с VIPER-CH.Сори ако много съм оплескал темата на колегата.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 15.04.2012, 22:01:55 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 15.04.2012, 22:42:46 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 00:17:38 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не се имам за спец по хонда моторите но съм отварял ъъъъ може би стотици двигатели и съдя по това което виждам.Има различни двигатели под различно натоварване....Ако някой ми плати гарнитура глава,картер,капак-клапани(гумичките сам ще си ги купя),биелни лагери ,още утре пръскам мотора на парчета и меря хлабини на бутала ,сегменти и т.н., та да видим ,как двигател на 370 000км е като нов а харчи 500-600мл. масло за 10000км.
пп.Нови сегменти на стари ризи нама да изкарат и 100 000км. А за шлайф у нашата страна просто не ми говорете
та се отплеснахме от темата въпреки,че е свързана с тази дискусия Моя съвет е;Карайте с тънки масла,нищо че горят
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Понеделник, 16.04.2012, 01:08:04 | Message # 15 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Аз ползвам Аджип синт 2000 еволюшън 5 в 40 фул синтетик . В скоростите сложих пак 5 в 40 синтетика , но мотоциклетно.
|
|
| |