Автомобилът добива пълната си мощност след 150000км?
|
|
pikaso906 | Дата: Неделя, 22.04.2012, 23:23:43 | Message # 1 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Чух я преди малко тази теория която ме изпълва с дълбоки съмнения.Знам,че първите 10000км се кара в ниските обороти за да се напаснат всички движещи се части,но това е някаква нова теория за която очаквано не успях да открия информация в интернет.
Ето и цитат какво точно прочетох: "Колата добива пълната си мощност след 150000км.Аз като си взех сивика беше под 150000км и вървеше по-малко." Deam!
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 22.04.2012, 23:28:12 | Message # 2 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
aλexandro | Дата: Неделя, 22.04.2012, 23:28:59 | Message # 3 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
|
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 22.04.2012, 23:29:35 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Това са глупости! И това за първите 10 000км не е точно така.От мнооого отдавна 2000км са достатъчни.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 22.04.2012, 23:51:42 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Това си е чиста проба Brain Fart
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 00:02:26 | Message # 6 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| с това твърдение не съм съгласен защото представете си ,че карате Опел ами то след 150000 то от него нищо няма да е останало камо ли да върви повече 2 до 3000 км. са абсолютно достатъчни.
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 00:39:49 | Message # 7 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Аз пък бях доволен от една GSI която карах до морето и обратно.Беше Кадет 1.6 115hp който не си знаеше километрите и вървеше та се късаше.Вярно , че ги гони ръждата но си понавървяват прилично
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 23.04.2012, 00:41:11 |
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 00:48:25 | Message # 8 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| явно си герой аз карах една вектра на един познат навремето до Ихтиман и обратно и после умрях от болки в кръста мноого неудобни тез коли ,да дадени модели понавървяват но не помня да съм падал от орле
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 00:49:44 | Message # 9 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 13:51:04 | Message # 10 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| HAhahA Zappa , когато пиша коментар винаги изказвам лично впечатление и не мога да кажа на черното бяло :))) Имаше и снимка която в никакъв случай не мога да намеря сега със същият опел с 215км/ч с 5 човека на газ.Има още 4ма свидетели и беше документирано.Как да кажа , че не върви като се движеше доста прилично за годините си ? Седалките на Кадета са удобни за разлика от на Астрата особено тези около 2000г.Возих се с един приятел в града по работа преди известно време и за няколко часа ми се изкриви кръста.Сигурно няма по-неудобна седалка от на тези Астри.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 14:03:18 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Беше Кадет 1.6 115hp Тук май грешиш GSI е 1.8-115кс и 2.0-125кс Аз пък бях доволен от астрата GSI 2.0-150кс. 95год с галванизирано купе и без грам ръжда.нищо ,че смених две глави,че пускаше масло в антифриза И кадет 1.8GSI-115кс съм имал и доста вървеше хем беше със спортно валче и инжектори от манта но си вдигаше 210 и толкоз
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 23.04.2012, 14:08:54 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 14:27:21 | Message # 12 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 14:40:20 | Message # 13 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) А по двигателя и под него имаше ли масло, колкото за една смяна? Цъ!Всичко друго беше пърфект...яд ме е за таа кола.Имаше си цяла ген.Ремус и друг интейк+ всмукатела над дросела.Окачване "кони" абе АСТРОЛЕТ си беше Звука и беше невероятен особено като изцедя трета и тресна четвърта
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 23.04.2012, 14:41:17 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 14:52:26 | Message # 14 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 23.04.2012, 15:06:45 | Message # 15 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Това преди 5-6 години меен,а и със рейсъри не ми се разправя :D стига ми мотозоната Беше достатъчно да комплексирам 320-ките
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 23.04.2012, 15:09:37 |
|
| |