А Категория - съвети за мотор
|
|
aλexandro | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 08:32:32 | Message # 16 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| //offtopic Hornet-а е моята мечта
|
|
| |
galev_90 | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 08:34:00 | Message # 17 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Оплашихте човека с тия хилядарки И мойто мнение мисля че 600 кубика ще са достатъчни suzuki gsx r 600 2003 година мен ме влече много, но по пътищата ме е страх да карам.Като гледам какво тапанари имат книжки, предпочитам крос 250 и в гората
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 09:48:42 | Message # 18 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Добре а кои мотори са "naked" ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
SuNHiGh | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 09:56:01 | Message # 19 |
Йондан (4)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 88
Статус: Офлайн
| http://en.wikipedia.org/wiki/Types_of_motorcycles
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 10:22:14 | Message # 20 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Mkilla, карал ли си мотор?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 11:06:24 | Message # 21 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Не , не съм карал Garfi.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
HRC | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 11:23:26 | Message # 22 |
HONDA LOVER
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 252
Статус: Офлайн
| Това, че всичко е в главата ти е вярно, но мотора увлича, кара те да му навиваш газта и в един момент си със скорост доста над позволената.На две колела 200км/ч се достигат за секунди! Моя съвет е да си вземеш по слаб мотор, при положение, че нямаш никакъв опит с моторите! П.С. Какъвто и мотор да вземеш 50 или 1000ка, екипа е много, много, много важен!
Редактирано от HRC - Четвъртък, 03.05.2012, 11:26:01 |
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 12:48:59 | Message # 23 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Вайпъра от Сливен каза много верни неща за моторите но мисля, че е прекалено пристрастен за да се вземе мнението му на 100%. Нито искам да обидя някой или още по-малко да се заяждам. За човек, който няма особен опит с моторите да му предлагате 600+ кубика е малко несериозно. Според мен на такъв човек му трябва нещо леко, не много мощно и маневрено, нещо от рода на учебните мотори.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 15:01:57 | Message # 24 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Пистовия мотор много изморява, дори и тези които имат опит с мотоциклетите. Според мен за в града е важно мотора да е лек и маневрен. В този ред на мисли най-удачни ми се струват ендуро/турър/гол(naked). Все пак съм виждал хора да карат и със супермото (крос мотор, който си има фарове, шосейни гуми, мигачи и т.н.), което пак си е тръпка.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 15:47:08 | Message # 25 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) да карат и със супермото (крос мотор, който си има фарове, шосейни гуми, мигачи и т.н.), Супер мото е кросов мотор който използва гуми на пистов мотор.Джантите също са други. Quote (Garfi) За човек, който няма особен опит с моторите да му предлагате 600+ кубика е малко несериозно. Давам пример; купува си бандит 400 или ЦБР250 и кво става,след две седмици или го гледа като колело и се чуди как да го продаде щото тръпката вече я няма а това продаване няма щото правят от 16 до 20К обороти и съсипва мотора за няколко години.Да не говорим дали ще намери читав.Тези също правят 140-160км./ч.нима тогава не стават бели?Както казах,качиш ли се на мотор карай с ума си и няма значение дали е 125 или 1000сс.Предложих 600сс а не + .Дукати-900сс е доста по слаб и на коне и на макс. скорост от хорнета.За кава Z1000 споменах заради красотата Има мотори 1500-1800сс под и около 100кс. и такива 600сс по 140кс пп.Хорнет 600сс. е идеален за теб.Удобен,икономичен,с доказал се много здрав мотор със средна мощност.Търсен е,лесно се продава и обслужването му е по-евтино
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 15:52:33 | Message # 26 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Аз не карам мотори и не разбирам, но на мен лично горното сравнение малко ми прилича на "купи си H22, защото F20 ще ти омръзне бързо". И това като съвет към млад шофьор. No offence meant.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 15:57:33 | Message # 27 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (NSBOP) Аз не карам мотори и не разбирам Покарай и ще разбереш Може да се сравни с Н22 и корса 1000сс Ако става дума да си върши работа,то и скутер ще я върши за предвижване до работа или по кафетата.За това попитах,моторист ли ще ставаш или каферейсър
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 16:05:08 | Message # 28 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Ако можех да си купя мотор, аз също бих си купил Хорнета.
Иначе относно конете, аз все още си поддържам едно ETZ 251, с което излизам извън пътя и въпреки че е доста слабичко (12 к.с.) все още ми доставя удоволствие да го карам. В сравнение с който и да е 4 тактов мотор с водно охлаждане е несравнимо по-лек. Мисълта ми е, че всеки мотор си е добър според предназначението...
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 16:14:42 | Message # 29 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако си моторджия няма значение в/у каква кубатура си седнал.
ETZ-то не е ли към 18 кончета?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 03.05.2012, 16:21:51 | Message # 30 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Ако си моторджия няма значение в/у каква кубатура си седнал. Много си прав Quote (VIPER-CH) .Помисли си какво искаш от мотора,какво искаш той да ти даде
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |