air intake при F20A4
|
|
Garfi | Дата: Петък, 01.06.2012, 10:35:13 | Message # 16 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) А защо не просто един Н22А Тогава ще трябва да влезе във филма с главините
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 01.06.2012, 10:47:31 | Message # 17 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Ако ще правим дискусия за чипосване може би не е лошо да го направим в нова тема за да може да се намира лесно после. Тук стана малко оф-топик.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 01.06.2012, 13:22:46 | Message # 18 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Алехандро говорих с пичовете понеже ти е интересно но няма да се обадиш да ги питаш Трябва да се види компа и тогава да се провери дали се заменя чипа или се програмира през ОБД.Зависело от модела на компа т.е може и да може а може и да не може.Това беше отговора по телефона.Питах ги и за дино , защото според мен е редно след като се направи "тюнинг" да се измери преди и след манипулацията и да се види реално колко кончета са в "+" и предлагат тази възможност но се заплаща допълнително.Та в крайна сметка може и да си прав а може и аз да съм прав но не това е важно.Въпроса е до колко има смисъл от една такава процедура ?:) Garfi много сарказъм тц-тц Да , ако някой ден поради една или друга причина сложа в коша един H22 ще заменя главините.Едно , че са 2 пъти по-евтини в USA и друго , че ще съм спокоен за себе си.Ти ако искаш карай и с 2 болта , то и така няма проблем на теория !
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 01.06.2012, 13:33:28 |
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 01.06.2012, 13:52:01 | Message # 19 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Не съм им се обадил, защото НЕ МИ Е интересно, понеже съм виждал отворен комп
Отговорих ти в тази тема само защото има опасност да вкараш някой в заблуда за това как става настройката на P11/12/13/14 ECU.
Иначе аз също съм на мнение да си запазиш оригиналния интейк, освен ако не искаш да отделиш пари за заводски от H22A7/A8.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 01.06.2012, 14:25:04 | Message # 20 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 01.06.2012, 15:34:32 | Message # 21 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Чичо Zappa отново с добър коментар Не претендирам , че разбирам а напротив та затова и пускам тема като нещо не ми е ясно.Като има нещо званя където трябва, питам , пускам теми , чета и така.Колега Алехандро и аз съм виждал танк ама не мога да го карам.Поздрави
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 01.06.2012, 15:35:23 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 01.06.2012, 17:29:04 | Message # 22 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (aλexandro) Целта на настройката според мен не трябва да е толкова насочена към максимума, а към формата и положението на кривите на върт. момент и мощността. Разбираш ме какво искам да кажа. Мисля,че няма да има пълно щастие Поне при моторите пауъркомандъра е с карти точно поради тази причина,да избираш спрямо трасето на което караш съответните настройки.Примерно силен в ниски и средни и не толкова във високи за писта със къси прави и повече завои и обратно.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Daywalker | Дата: Понеделник, 04.06.2012, 12:46:58 | Message # 23 |
Сандан (3)
Град/Държава: Blagoevgrad/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 45
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Ако искам нещо доста по-бързо няма да пиша теми тук а колата отива да се продава и се взима нещо по-леко , по-малко и по-бързо. Да, но няма да го има този комфорт, готиния интериор, тази яка задница и големия капак отпред. Въобще красота отвсякъде, неповторима индивидуалност, а и ф20ката не е толко тежка - 1240 кг мисля си е супер за този клас, като смениш двигателя с х22 (особено 200 коньовия) и го барнеш малко ще си доста бърз и яростен Added (04.06.2012, 12:46:58) ---------------------------------------------
Quote (NSBOP) не мисля, че F20-ката е изтискан мотор. H22A може би да, но F20A4 определено не е изтискан Аз мисля, че определено и двата мотора не са изтискани. То 1.6 160 к.с. и 1.8 170 к.с. на сивик не са, дори ги турбинират, чипосват, пилят и т.н, пък какво говорим за ф20 и х22ките на прелюд. Само ме е яд на ф20А4, че като за спортен клас автомобили, не са ги направили поне 150 к.с., но пък съм чувал, че са по-устойчиви на турбиниране ...
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 04.06.2012, 21:43:39 | Message # 24 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Без да влизам в спора,мога да допълня,че на всички ЕКУ ОБД1 мап таблиците и повечето от другите настройки могат да се променят само със замяна на чипа.Нищо кой знае какво сложно няма,отпоява се интегралката,запоява се на нейно място един сокет,и на него може да си слагаш какъвто искаш чип или да си върнеш оригиналния по всяко време.
|
|
| |