• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Как сами да си регулираме клапаните.
pikaso906Дата: Неделя, 16.09.2012, 17:12:05 | Message # 1
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Тази интервенция се прави на всеки 30 000км и плаши повечето майстори любители включително и мен,но се оказа,че изобщо не било нищо сложно и страшно.Хлабините са:всмукателни: 0.15-0.19 мм
изпускателни: 0.17-0.21 мм (студен). Поставяте двигателя в ГМТ,мерите хлабините с луфтомера и въртите на някъде според показанията.Трябва да нагласите двигателя в две ГМТ при всяка регулирате 8 клапана.(регулирате първите 8 завъртате така,че другите 2 бутала да идат в ГМТ и регулирате останалите 8) Редът в които регулирате клапаните няма значение.Ако имате съмнения по-добре оставете по-голяма хлабина от колкото по-малка.Много е опасно ако изпускателните клапани останат
без хлабина,ще спрат да затварят плътно и ще прегорят. Хлабините са за Х22А2 за останалите вижте тук: http://freespace.virgin.net/carmechanic.co/honda/honda.htm При цени от 50-80лв за реглаж мисля,че си заслужава. :)




Редактирано от pikaso906 - Неделя, 16.09.2012, 17:51:44
 
VIPER-CHДата: Неделя, 16.09.2012, 19:25:00 | Message # 2
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (pikaso906)
но се оказа,че изобщо не било нищо сложно и страшно

Напротив!Това не е за всеки и е по-добре да се прави от профи.Лесно става ако някой,който знае каксе прави те научи.Има 2-3 тънкости в целия процес ,които неспазени ще ти доведат проблеми.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Неделя, 16.09.2012, 21:09:40 | Message # 3
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Специално при двигателите на Хонда регулирането на клапаните е наистина лесно,виж ако вземеш да регулираш клапаните на Дайхацото на жена ми, ще видиш бял дявол по пладне :)
Да наистина има си тънкости,и не е за всеки работа с това съм съгласен!
 
pikaso906Дата: Неделя, 16.09.2012, 21:38:04 | Message # 4
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Аз ги регулирах на новия двигател и майстора като го сложи ще му кажа да ги погледне дали съм се справил със задачата.Като стана дума и ремъка ще си зацепя и той само ще провери и коригира,ако има нещо.Дано се справя и с двете. :)

 
nightfighterДата: Неделя, 16.09.2012, 21:58:16 | Message # 5
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Колега,поздравления за ентусиазма,само искам да вмъкна ,че да провери и коригира зацепването на ангренажа си е все едно да ти смени ангренажа :) как да го провери човека след като си сглобил двигателя.Същото важи горе долу и за клапаните.А ако искаш тази проверка да стане когато двигателя е монтиран е двойно по трудно понеже всичко е много завряно.Ако имаш някакви съмнение по добре извикай майстора на място докато мотора е свален и го зацепете заедно,по принцип няма какво да сбъркаш ако следваш техническото описание ,но ако го правиш за първи път е добре да има с теб човек с повече опит.
Успех!


Редактирано от nightfighter - Неделя, 16.09.2012, 22:00:31
 
pikaso906Дата: Неделя, 16.09.2012, 22:11:18 | Message # 6
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Точно така. Тъй като той ще го монтира,преди това ще прегледа ремъка и клапаните.Аз няма да го затварям за да не се занимава да го отваря на ново.И,ако всичко е наред затваря и го слага в колата.



Редактирано от pikaso906 - Неделя, 16.09.2012, 22:12:56
 
VIPER-CHДата: Неделя, 16.09.2012, 22:30:21 | Message # 7
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ами то по-добре нищо не прави и остави да си го направи майстора.То и на половина няма да е свършена работата.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Неделя, 16.09.2012, 23:03:53 | Message # 8
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
80лв за реглаж адаш не знам къде освен в Бултрако но и там ме съмнява да е толкова.В Юби Ко е 40лв а при познат майстор от 20-30лв.Кеф голям е да си правиш сам нещата но ако не си ги пробвал недей да пускаш тема за да не подведеш някой.Поздрави :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
schnappsДата: Неделя, 16.09.2012, 23:18:05 | Message # 9
Рокудан (6)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
Да попитам за Ф20...
Моите в момета са 0.26 всмукателни и 0.30 изпускателни при норма 0.24-0.28 за всмукателни и 0.28-0.32 за изпускателни , обаче взе да ми гори повече,в смисъл такъв ,че от както я купих, до 1вия реглаж карах около 2-3 месеца. Кои са точно идеалните стойности за Ф20 ,понеже при средни стойности ми дава по-голям разход от това което е било примерно 0.24-0.28 или 0.28-0.32 да речем
 
VIPER-CHДата: Неделя, 16.09.2012, 23:31:56 | Message # 10
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Не мисля,че там ти е проблема.Това са стойности при които клапаните са в норма.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Неделя, 16.09.2012, 23:52:05 | Message # 11
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Моята когато я взех , я карах 2 месеца преди да я обслужа и още 6 месеца до реглаж.Стойностите не мога да ти кажа какви са били но според Миро от Хонда сервиза определено е била за реглаж като даже му стана интересно как след обслужване не е имало и регулиране на клапани но това е друга тема.След реглажа и преди него не съм имал проблеми с повишен разход на гориво.Ако трябва да съм честен не намирам и разлика в работата на мотора но както и да е.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
schnappsДата: Понеделник, 17.09.2012, 10:20:45 | Message # 12
Рокудан (6)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
И при мен е така,мотора работи добре,ускорява добре ,но се вдигна с 1; 1,5 разхода,в смисъл сега гори 9-10 извънграда (90-110) - 12,5-15 градско според карането ми (това е на газ) ,а преди бяха занижени тези стойности при еднакъв вървеж.
Филтри сменям винаги при смяна на масло,свещи преди 10 000 км ,но това стана преди смяната на свещите (аз затова и ги смених)
 
GarfiДата: Понеделник, 17.09.2012, 11:43:30 | Message # 13
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Въпреки, че сам пипам доста неща по колата си, предпочитам реголажа на клапани, ангренаж и други тънки работи да ги предостъпя на майстор. Мога да ги направя но все ще ми е в ума дали всичко съм направил както трябва или съм се престарал. Трудно е и да намериш опитен и съвестен майстор и съм си патил не веднъж.
И аз не знам къде правят реголаж за 80лв. вижда ми се доста, но може да има и места и за 180лв. да го правят като има кой да ги даде.
 
pikaso906Дата: Понеделник, 17.09.2012, 15:47:25 | Message # 14
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Ами то по-добре нищо не прави и остави да си го направи майстора.То и на половина няма да е свършена работата.

Отдавна ми е мерак да се опитам сам,реглажа го направих остана само да зацепя ремъка. ^_^ На истина малко избързах със темата,но бях много въудошевен от това,че сам го направих пренебрегваики факта,че може да не съм се справил.




Редактирано от pikaso906 - Понеделник, 17.09.2012, 15:48:12
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 17.09.2012, 18:51:40 | Message # 15
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
А как го направи без да е закачен ремъка?Не че неможе,просто буталата трябва да не са на ГМТ но не е това начина.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda