Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Колко струва към момента един H22 swap
schnappsДата: Четвъртък, 27.09.2012, 11:12:02 | Message # 16
Рокудан (6)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
Най-малко изпълнението вътре ще е по-различно и ще има повече глезотийки,при 5та (понеже повече чета за тях) до колкото съм забелязал при BB6 има подгрев на огледала,седалки,круиз контрол,отделно по-голям избор за джанти заради 5те болта,по-големи дискови спирачки,скоростната кутия е друга,4 завиващи при някои модификации -при съединител и окачване не знам как стоят нещата.
Аз и затова се отказах поне на този етап от SWAP и ако си чеша крастата един ден по-скоро ще махна моя и ще взема стоков такъв,а и ще има по-голяма стойност при продажба на старо един ден :)
А и от една пусната тема преди време много хора ми казаха,че SWAP в България на Прелюд могат да правят качествено малцина и едни от тези хора са именно варненските майстори както каза колегата полицая,но и те си знаят за какво бачкат $ ;)


Редактирано от schnapps - Четвъртък, 27.09.2012, 11:12:53
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 27.09.2012, 19:50:00 | Message # 17
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (schnapps)
че SWAP в България на Прелюд могат да правят качествено малцина

То па много сложно :D Като че ли ще слагаш мотор от Рено вътре.
Единственото сложно (и то за мен )е да пуснеш допълнително три кабела за В-тека.Признавам,че съм скаран с тънката електроника понеже никога не съм си поставял за цел да я науча :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 27.09.2012, 19:52:40
 
nightfighterДата: Четвъртък, 27.09.2012, 21:38:44 | Message # 18
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Колега pe6074 добре разбирам какво си ме посъветвал, но от моя гледна точка не си прав! Обясних ти че не можеш да си купиш Прелюд с ляв волан и Х22А, понеже това е само JDM версия която се произвежда само с десен волан.Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.Суапа на двигателя е начин да събереш най доброто от всички модификации в твоя автомобил.
Няма абсолютно нищо сложно в това,колата става абсолютно идентична като заводската версия ,само че имаш по мощен двигател от фабрично произвеждания за Европейския пазар.
При JDM версията се пускат освен 3 кабела за В-тек ,още няколко.Мога да те уверя че специално при мен те са пуснати по начин почити неотличим от заводското изпълнение ,погледнато като монтаж в кабелните снопове ,цветове на кабелите,пинове на конекторите и т.н :)
Почвате да се превъзнасяте, с качествено направен Суап какво сложно и изискващо супер висока квалификация има в развиването на болтовете на тампоните на единия двигател изваждането му и пускането в коша на другия, тук много ъкъл не е нужен. Единственото малко по сложно нещо е да пуснеш кабелите към ЕКУ, защото трябва да можеш да броиш и е желателно да не си далтонист :)
Ако някой се чувства много по щастлив , мислейки че неговата Хонда е върха на сложноста на технологиите , и само супермени , магове и извънземни,могат да пипат по нея, нека да бъде така,не ми се спори :) , но за мен това е нормална кола , направена от хора, на която принципът на работа , начинът на ремонт и обслужване е идентичен с този на всички останали коли!


Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 27.09.2012, 21:52:45
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 27.09.2012, 21:57:42 | Message # 19
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
По точно неможе и да се каже!Като дойде време да правя суап се надявам да ми удариш едно рамо с кабелаците :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
pe6o74Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 22:36:19 | Message # 20
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
Колега pe6074 добре разбирам какво си ме посъветвал, но от моя гледна точка не си прав! Обясних ти че не можеш да си купиш Прелюд с ляв волан и Х22А, понеже това е само JDM версия която се произвежда само с десен волан.Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.Суапа на двигателя е начин да събереш най доброто от всички модификации в твоя автомобил.
Няма абсолютно нищо сложно в това,колата става абсолютно идентична като заводската версия ,само че имаш по мощен двигател от фабрично произвеждания за Европейския пазар.
При JDM версията се пускат освен 3 кабела за В-тек ,още няколко.Мога да те уверя че специално при мен те са пуснати по начин почити неотличим от заводското изпълнение ,погледнато като монтаж в кабелните снопове ,цветове на кабелите,пинове на конекторите и т.н
Почвате да се превъзнасяте, с качествено направен Суап какво сложно и изискващо супер висока квалификация има в развиването на болтовете на тампоните на единия двигател изваждането му и пускането в коша на другия, тук много ъкъл не е нужен. Единственото малко по сложно нещо е да пуснеш кабелите към ЕКУ, защото трябва да можеш да броиш и е желателно да не си далтонист
Ако някой се чувства много по щастлив , мислейки че неговата Хонда е върха на сложноста на технологиите , и само супермени , магове и извънземни,могат да пипат по нея, нека да бъде така,не ми се спори , но за мен това е нормална кола , направена от хора, на която принципът на работа , начинът на ремонт и обслужване е идентичен с този на всички останали коли!


Заглавието на темата е за Н 22 ! Не за ТВОЯ двигател както ти няколко пъти се опитваш да ми обясняваш . Далеч съм от мисълта за извънземните хонди . Още по-далеч съм и от мисълта за тези 12 коня отгоре . Тази кола не е направена за състезания . Дали ще е 150 или 200 коня за мен разликата не е голяма . Виж , ако е към 500 тогава вече е нещо друго . За мен такава интервенция не си струва - по ред причини , които са написани не само от мен по-горе .
 
pikaso906Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:05:08 | Message # 21
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Абе като знаеш,че ти си правил всичко,ти си го избрал,докарал,сменил или уговорил смяната и всичко е станало както трябва по друго е усещането.По-близка ти става на сърцето.

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:10:25 | Message # 22
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (pe6o74)
Виж , ако е към 500 тогава вече е нещо друго

Викаш,300-350 кс не струват а? ;)
пп.Щото с още 5 бона това се получава :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 27.09.2012, 23:11:30
 
pe6o74Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:34:03 | Message # 23
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Не викам , а казах , че предпочитам оригинален от-до , отколкото преправян . Не преиначавайте написаното ! Придържайте се към заглавието на темата ! Ако ми трябват 300 коня , ще си продам моя прелюд , ще добавя тези 5 бона и ще получа ОРИГИНАЛНИ 300 коня от някое митсубиши или нисан .
 
schnappsДата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:45:34 | Message # 24
Рокудан (6)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
Колега pe6074 добре разбирам какво си ме посъветвал, но от моя гледна точка не си прав! Обясних ти че не можеш да си купиш Прелюд с ляв волан и Х22А, понеже това е само JDM версия която се произвежда само с десен волан.Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.Суапа на двигателя е начин да събереш най доброто от всички модификации в твоя автомобил.
Няма абсолютно нищо сложно в това,колата става абсолютно идентична като заводската версия ,само че имаш по мощен двигател от фабрично произвеждания за Европейския пазар.
При JDM версията се пускат освен 3 кабела за В-тек ,още няколко.Мога да те уверя че специално при мен те са пуснати по начин почити неотличим от заводското изпълнение ,погледнато като монтаж в кабелните снопове ,цветове на кабелите,пинове на конекторите и т.н
Почвате да се превъзнасяте, с качествено направен Суап какво сложно и изискващо супер висока квалификация има в развиването на болтовете на тампоните на единия двигател изваждането му и пускането в коша на другия, тук много ъкъл не е нужен. Единственото малко по сложно нещо е да пуснеш кабелите към ЕКУ, защото трябва да можеш да броиш и е желателно да не си далтонист
Ако някой се чувства много по щастлив , мислейки че неговата Хонда е върха на сложноста на технологиите , и само супермени , магове и извънземни,могат да пипат по нея, нека да бъде така,не ми се спори , но за мен това е нормална кола , направена от хора, на която принципът на работа , начинът на ремонт и обслужване е идентичен с този на всички останали коли!


H22A4 e за 5та ген и е 200 коня,4та ген. мотора е H22А2 който стига до нашите ширини с ляв волан,но както и да е....
А относно мнението ми за стоков такъв,казвам от пример на един познат който си направи СУАП на 5 та с H22A8 ,еми скапаха му колата ,сега се мъчи да я продаде,ама нейде ,а и поне аз никога няма да си купя тунингована,незаводски турбинирана или кола със сменен мотор,те и затова стоят в Мобилето вече 1 година 3-4 люда със суап,а колегата Запа продаде неговия за има няма месец.
Както казва колегата Пешо,освен оригинални 300 коня получаваш от производителя и друго окачване,по-здрави спирачки и всичко друго което производителя е придвидил за подобен мотор.
Мир :p
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:46:57 | Message # 25
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (pe6o74)
отколкото преправян

Та кое викаш е преправяно като смениш мотора на Ф20 с х22?Сменил си мотор и си вдигнал 60кс.,нима този мотор не е в 4-та генерациу?То по твоята логика като смениш глава или стартер пак е преправяно.А афтърмаркета?Преправяне или тунинговане е да сложиш върху х23 глава от х22 или други комбинации,турбо,колектор,чип...
Quote (pe6o74)
Ако ми трябват 300 коня , ще си продам моя прелюд , ще добавя тези 5 бона и ще получа ОРИГИНАЛНИ 300 коня от някое митсубиши или нисан .

Може,но тогава ще трябва да сменяш и форума :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:52:13 | Message # 26
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (schnapps)
H22A4 e за 5та ген и е 200 коня,4та ген. мотора е H22А2 който стига до нашите ширини с ляв волан,но както и да е....
А относно мнението ми за стоков такъв,казвам от пример на един познат който си направи СУАП на 5 та с H22A8 ,еми скапаха му колата ,сега се мъчи да я продаде,ама нейде ,а и поне аз никога няма да си купя тунингована,незаводски турбинирана или кола със сменен мотор,те и затова стоят в Мобилето вече 1 година 3-4 люда със суап,а колегата Запа продаде неговия за има няма месец.
Както казва колегата Пешо,освен оригинални 300 коня получаваш от производителя и друго окачване,по-здрави спирачки и всичко друго което производителя е придвидил за подобен мотор.
Мир

Това са глупости!Аз мога да ти съсипя мотора за 5мин ако искам а един некадърник може да го направи и за 1секунда дори и без да подозира.За какви спирачки и окачване говориш,Нима няма афтърмаркет?Сега ще стане смешно ако кажеш ,че заводските са по-добри :D За прелюдите на Запа не говори,че тях и без мотор ще ги купят :p
пп.ВСЕКИ има право на мнение и избор.Аз изказвам моето.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 27.09.2012, 23:54:52
 
pe6o74Дата: Петък, 28.09.2012, 01:20:18 | Message # 27
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Quote (pe6o74)
отколкото преправян

Та кое викаш е преправяно като смениш мотора на Ф20 с х22?Сменил си мотор и си вдигнал 60кс.,нима този мотор не е в 4-та генерациу?То по твоята логика като смениш глава или стартер пак е преправяно.А афтърмаркета?Преправяне или тунинговане е да сложиш върху х23 глава от х22 или други комбинации,турбо,колектор,чип...
Quote (pe6o74)
Ако ми трябват 300 коня , ще си продам моя прелюд , ще добавя тези 5 бона и ще получа ОРИГИНАЛНИ 300 коня от някое митсубиши или нисан .

Може,но тогава ще трябва да сменяш и форума


Смяната на стартер или глава се нарича РЕМОНТ . Преправяне е съвсем друго нещо , а тунинг е трето . Фактът , че не съм сменил форума говори , че нямам още нужда от 300 оригинални коня .
 
VIPER-CHДата: Петък, 28.09.2012, 01:51:51 | Message # 28
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (pe6o74)
Преправяне е съвсем друго нещо ,

И все пак не ми обясни,какво ПРЕПРАВЯШ като суапнеш мотор ,който стои заводско в същото купе,затова и дадох пример с глава и стартер.Обоснови си логиката,аз много добре съм написал в горния пост ,кое,какво е ;) Купето е същото,трансмисията е еднаква(кутия по избор),окачването е стандартно...ако говориш за спирачки и джанти,че на Х23 са като на Х22 мисля а и да са малките като на Ф20 се сменят за 10 минути-главина същата.Трите кабела ли са проблема?Че то повече кабели се прекарват за DRL-а :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Петък, 28.09.2012, 02:00:10 | Message # 29
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колега schnapps , не се засягай от това което ще кажа но и твоят люд седи в мобилето от не малко време пък не е swap :) Окачването е същото поне при 5та ген ако не се лъжа т.е полуоски , амортисьори , тампони , шарнири , носачи и общо взето без главините всичко е 1:1.Джанти има и то не малко модели.А и като си направиш 1 път зимни/летни не вярвам да ги сменяш всяка година.Ако някой качествено е направил swap-a няма и да разбереш , че е друг мотора ако не го провериш по VIN или 4WS примерно.На eDaniel да не му е лошо сега ? Не можеш да разбереш , че е сменен мотора като отвори капака.Всичко си е до майсторлък , желание и кинти най-вече.Това за 300 и повече коне не знам защо става на въпрос въобще ? Теоритично ,ако имам 15 хилки свободни ( защото говорите за такива цифри за митсубишита и нисани ) ще си стегна гъза и без да мисля , ще сабера още некой левец и ще се пазаря за НСХ с някой гастарбайтер в Германия или Англия и няма да ме интересува с какъв волан ще е и дали е 500 коня.Интересно какво са му скапали на колата на твоят човек ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 28.09.2012, 02:18:03
 
nightfighterДата: Петък, 28.09.2012, 14:01:17 | Message # 30
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (schnapps)
H22A4 e за 5та ген и е 200 коня,4та ген. мотора е H22А2 който стига до нашите ширини с ляв волан,но както и да е....

Нито един от тези двигатели не е 200к.с :) а 185, до нашите ширини моторите с над 200к.с. които стигат са само H22А7 от Acord Type R и H22A8 от Прелюд 5 генерация, а най наточената фабрична версия е JDM H22A Red Top но както и да е..... :)


Редактирано от nightfighter - Петък, 28.09.2012, 14:03:06
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda