Колко струва към момента един H22 swap
|
|
schnapps | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 11:12:02 | Message # 16 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Най-малко изпълнението вътре ще е по-различно и ще има повече глезотийки,при 5та (понеже повече чета за тях) до колкото съм забелязал при BB6 има подгрев на огледала,седалки,круиз контрол,отделно по-голям избор за джанти заради 5те болта,по-големи дискови спирачки,скоростната кутия е друга,4 завиващи при някои модификации -при съединител и окачване не знам как стоят нещата. Аз и затова се отказах поне на този етап от SWAP и ако си чеша крастата един ден по-скоро ще махна моя и ще взема стоков такъв,а и ще има по-голяма стойност при продажба на старо един ден А и от една пусната тема преди време много хора ми казаха,че SWAP в България на Прелюд могат да правят качествено малцина и едни от тези хора са именно варненските майстори както каза колегата полицая,но и те си знаят за какво бачкат $
Редактирано от schnapps - Четвъртък, 27.09.2012, 11:12:53 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 19:50:00 | Message # 17 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (schnapps) че SWAP в България на Прелюд могат да правят качествено малцина То па много сложно Като че ли ще слагаш мотор от Рено вътре. Единственото сложно (и то за мен )е да пуснеш допълнително три кабела за В-тека.Признавам,че съм скаран с тънката електроника понеже никога не съм си поставял за цел да я науча
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 27.09.2012, 19:52:40 |
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 21:38:44 | Message # 18 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега pe6074 добре разбирам какво си ме посъветвал, но от моя гледна точка не си прав! Обясних ти че не можеш да си купиш Прелюд с ляв волан и Х22А, понеже това е само JDM версия която се произвежда само с десен волан.Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.Суапа на двигателя е начин да събереш най доброто от всички модификации в твоя автомобил. Няма абсолютно нищо сложно в това,колата става абсолютно идентична като заводската версия ,само че имаш по мощен двигател от фабрично произвеждания за Европейския пазар. При JDM версията се пускат освен 3 кабела за В-тек ,още няколко.Мога да те уверя че специално при мен те са пуснати по начин почити неотличим от заводското изпълнение ,погледнато като монтаж в кабелните снопове ,цветове на кабелите,пинове на конекторите и т.н Почвате да се превъзнасяте, с качествено направен Суап какво сложно и изискващо супер висока квалификация има в развиването на болтовете на тампоните на единия двигател изваждането му и пускането в коша на другия, тук много ъкъл не е нужен. Единственото малко по сложно нещо е да пуснеш кабелите към ЕКУ, защото трябва да можеш да броиш и е желателно да не си далтонист Ако някой се чувства много по щастлив , мислейки че неговата Хонда е върха на сложноста на технологиите , и само супермени , магове и извънземни,могат да пипат по нея, нека да бъде така,не ми се спори , но за мен това е нормална кола , направена от хора, на която принципът на работа , начинът на ремонт и обслужване е идентичен с този на всички останали коли!
Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 27.09.2012, 21:52:45 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 21:57:42 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| По точно неможе и да се каже!Като дойде време да правя суап се надявам да ми удариш едно рамо с кабелаците
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 22:36:19 | Message # 20 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Колега pe6074 добре разбирам какво си ме посъветвал, но от моя гледна точка не си прав! Обясних ти че не можеш да си купиш Прелюд с ляв волан и Х22А, понеже това е само JDM версия която се произвежда само с десен волан.Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.Суапа на двигателя е начин да събереш най доброто от всички модификации в твоя автомобил. Няма абсолютно нищо сложно в това,колата става абсолютно идентична като заводската версия ,само че имаш по мощен двигател от фабрично произвеждания за Европейския пазар. При JDM версията се пускат освен 3 кабела за В-тек ,още няколко.Мога да те уверя че специално при мен те са пуснати по начин почити неотличим от заводското изпълнение ,погледнато като монтаж в кабелните снопове ,цветове на кабелите,пинове на конекторите и т.н Почвате да се превъзнасяте, с качествено направен Суап какво сложно и изискващо супер висока квалификация има в развиването на болтовете на тампоните на единия двигател изваждането му и пускането в коша на другия, тук много ъкъл не е нужен. Единственото малко по сложно нещо е да пуснеш кабелите към ЕКУ, защото трябва да можеш да броиш и е желателно да не си далтонист Ако някой се чувства много по щастлив , мислейки че неговата Хонда е върха на сложноста на технологиите , и само супермени , магове и извънземни,могат да пипат по нея, нека да бъде така,не ми се спори , но за мен това е нормална кола , направена от хора, на която принципът на работа , начинът на ремонт и обслужване е идентичен с този на всички останали коли!
Заглавието на темата е за Н 22 ! Не за ТВОЯ двигател както ти няколко пъти се опитваш да ми обясняваш . Далеч съм от мисълта за извънземните хонди . Още по-далеч съм и от мисълта за тези 12 коня отгоре . Тази кола не е направена за състезания . Дали ще е 150 или 200 коня за мен разликата не е голяма . Виж , ако е към 500 тогава вече е нещо друго . За мен такава интервенция не си струва - по ред причини , които са написани не само от мен по-горе .
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:05:08 | Message # 21 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Абе като знаеш,че ти си правил всичко,ти си го избрал,докарал,сменил или уговорил смяната и всичко е станало както трябва по друго е усещането.По-близка ти става на сърцето.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:10:25 | Message # 22 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (pe6o74) Виж , ако е към 500 тогава вече е нещо друго Викаш,300-350 кс не струват а? пп.Щото с още 5 бона това се получава
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 27.09.2012, 23:11:30 |
|
| |
pe6o74 | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:34:03 | Message # 23 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Не викам , а казах , че предпочитам оригинален от-до , отколкото преправян . Не преиначавайте написаното ! Придържайте се към заглавието на темата ! Ако ми трябват 300 коня , ще си продам моя прелюд , ще добавя тези 5 бона и ще получа ОРИГИНАЛНИ 300 коня от някое митсубиши или нисан .
|
|
| |
schnapps | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:45:34 | Message # 24 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Колега pe6074 добре разбирам какво си ме посъветвал, но от моя гледна точка не си прав! Обясних ти че не можеш да си купиш Прелюд с ляв волан и Х22А, понеже това е само JDM версия която се произвежда само с десен волан.Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.Суапа на двигателя е начин да събереш най доброто от всички модификации в твоя автомобил. Няма абсолютно нищо сложно в това,колата става абсолютно идентична като заводската версия ,само че имаш по мощен двигател от фабрично произвеждания за Европейския пазар. При JDM версията се пускат освен 3 кабела за В-тек ,още няколко.Мога да те уверя че специално при мен те са пуснати по начин почити неотличим от заводското изпълнение ,погледнато като монтаж в кабелните снопове ,цветове на кабелите,пинове на конекторите и т.н Почвате да се превъзнасяте, с качествено направен Суап какво сложно и изискващо супер висока квалификация има в развиването на болтовете на тампоните на единия двигател изваждането му и пускането в коша на другия, тук много ъкъл не е нужен. Единственото малко по сложно нещо е да пуснеш кабелите към ЕКУ, защото трябва да можеш да броиш и е желателно да не си далтонист Ако някой се чувства много по щастлив , мислейки че неговата Хонда е върха на сложноста на технологиите , и само супермени , магове и извънземни,могат да пипат по нея, нека да бъде така,не ми се спори , но за мен това е нормална кола , направена от хора, на която принципът на работа , начинът на ремонт и обслужване е идентичен с този на всички останали коли!
H22A4 e за 5та ген и е 200 коня,4та ген. мотора е H22А2 който стига до нашите ширини с ляв волан,но както и да е.... А относно мнението ми за стоков такъв,казвам от пример на един познат който си направи СУАП на 5 та с H22A8 ,еми скапаха му колата ,сега се мъчи да я продаде,ама нейде ,а и поне аз никога няма да си купя тунингована,незаводски турбинирана или кола със сменен мотор,те и затова стоят в Мобилето вече 1 година 3-4 люда със суап,а колегата Запа продаде неговия за има няма месец. Както казва колегата Пешо,освен оригинални 300 коня получаваш от производителя и друго окачване,по-здрави спирачки и всичко друго което производителя е придвидил за подобен мотор. Мир
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:46:57 | Message # 25 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (pe6o74) отколкото преправян Та кое викаш е преправяно като смениш мотора на Ф20 с х22?Сменил си мотор и си вдигнал 60кс.,нима този мотор не е в 4-та генерациу?То по твоята логика като смениш глава или стартер пак е преправяно.А афтърмаркета?Преправяне или тунинговане е да сложиш върху х23 глава от х22 или други комбинации,турбо,колектор,чип... Quote (pe6o74) Ако ми трябват 300 коня , ще си продам моя прелюд , ще добавя тези 5 бона и ще получа ОРИГИНАЛНИ 300 коня от някое митсубиши или нисан . Може,но тогава ще трябва да сменяш и форума
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 27.09.2012, 23:52:13 | Message # 26 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (schnapps) H22A4 e за 5та ген и е 200 коня,4та ген. мотора е H22А2 който стига до нашите ширини с ляв волан,но както и да е.... А относно мнението ми за стоков такъв,казвам от пример на един познат който си направи СУАП на 5 та с H22A8 ,еми скапаха му колата ,сега се мъчи да я продаде,ама нейде ,а и поне аз никога няма да си купя тунингована,незаводски турбинирана или кола със сменен мотор,те и затова стоят в Мобилето вече 1 година 3-4 люда със суап,а колегата Запа продаде неговия за има няма месец. Както казва колегата Пешо,освен оригинални 300 коня получаваш от производителя и друго окачване,по-здрави спирачки и всичко друго което производителя е придвидил за подобен мотор. Мир Това са глупости!Аз мога да ти съсипя мотора за 5мин ако искам а един некадърник може да го направи и за 1секунда дори и без да подозира.За какви спирачки и окачване говориш,Нима няма афтърмаркет?Сега ще стане смешно ако кажеш ,че заводските са по-добри За прелюдите на Запа не говори,че тях и без мотор ще ги купят пп.ВСЕКИ има право на мнение и избор.Аз изказвам моето.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 27.09.2012, 23:54:52 |
|
| |
pe6o74 | Дата: Петък, 28.09.2012, 01:20:18 | Message # 27 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Quote (pe6o74) отколкото преправян
Та кое викаш е преправяно като смениш мотора на Ф20 с х22?Сменил си мотор и си вдигнал 60кс.,нима този мотор не е в 4-та генерациу?То по твоята логика като смениш глава или стартер пак е преправяно.А афтърмаркета?Преправяне или тунинговане е да сложиш върху х23 глава от х22 или други комбинации,турбо,колектор,чип... Quote (pe6o74) Ако ми трябват 300 коня , ще си продам моя прелюд , ще добавя тези 5 бона и ще получа ОРИГИНАЛНИ 300 коня от някое митсубиши или нисан .
Може,но тогава ще трябва да сменяш и форума
Смяната на стартер или глава се нарича РЕМОНТ . Преправяне е съвсем друго нещо , а тунинг е трето . Фактът , че не съм сменил форума говори , че нямам още нужда от 300 оригинални коня .
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 28.09.2012, 01:51:51 | Message # 28 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (pe6o74) Преправяне е съвсем друго нещо , И все пак не ми обясни,какво ПРЕПРАВЯШ като суапнеш мотор ,който стои заводско в същото купе,затова и дадох пример с глава и стартер.Обоснови си логиката,аз много добре съм написал в горния пост ,кое,какво е Купето е същото,трансмисията е еднаква(кутия по избор),окачването е стандартно...ако говориш за спирачки и джанти,че на Х23 са като на Х22 мисля а и да са малките като на Ф20 се сменят за 10 минути-главина същата.Трите кабела ли са проблема?Че то повече кабели се прекарват за DRL-а
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 28.09.2012, 02:00:10 | Message # 29 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега schnapps , не се засягай от това което ще кажа но и твоят люд седи в мобилето от не малко време пък не е swap Окачването е същото поне при 5та ген ако не се лъжа т.е полуоски , амортисьори , тампони , шарнири , носачи и общо взето без главините всичко е 1:1.Джанти има и то не малко модели.А и като си направиш 1 път зимни/летни не вярвам да ги сменяш всяка година.Ако някой качествено е направил swap-a няма и да разбереш , че е друг мотора ако не го провериш по VIN или 4WS примерно.На eDaniel да не му е лошо сега ? Не можеш да разбереш , че е сменен мотора като отвори капака.Всичко си е до майсторлък , желание и кинти най-вече.Това за 300 и повече коне не знам защо става на въпрос въобще ? Теоритично ,ако имам 15 хилки свободни ( защото говорите за такива цифри за митсубишита и нисани ) ще си стегна гъза и без да мисля , ще сабера още некой левец и ще се пазаря за НСХ с някой гастарбайтер в Германия или Англия и няма да ме интересува с какъв волан ще е и дали е 500 коня.Интересно какво са му скапали на колата на твоят човек ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 28.09.2012, 02:18:03 |
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 28.09.2012, 14:01:17 | Message # 30 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (schnapps) H22A4 e за 5та ген и е 200 коня,4та ген. мотора е H22А2 който стига до нашите ширини с ляв волан,но както и да е.... Нито един от тези двигатели не е 200к.с а 185, до нашите ширини моторите с над 200к.с. които стигат са само H22А7 от Acord Type R и H22A8 от Прелюд 5 генерация, а най наточената фабрична версия е JDM H22A Red Top но както и да е.....
Редактирано от nightfighter - Петък, 28.09.2012, 14:03:06 |
|
| |