Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Колко струва към момента един H22 swap
schnappsДата: Петък, 28.09.2012, 16:33:12 | Message # 31
Рокудан (6)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
Eто колега http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Prelude
H22A2 не съм твърдял ,че е 200 ,а H22A4 e за американския пазар и си е точно 200
Колега Mkilla понеже ме настъпа по мазола извън темата :D ,не съм решил,не съм го продал,не и на тази цена естествено,а ако някой твой авер му трябва стегнат прелюд на газ може и да свирнеш,понеже гледам ,че следиш с интерес развоя на обявата ми ,пък после ще почерпим alco
 
nightfighterДата: Петък, 28.09.2012, 19:44:26 | Message # 32
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.


Да признавам сбъркал съм цифрата накрая,имах предвид достъпните за Европейския пазар двигатели, също така съм допуснал и още една правописна грешка rtfm , punish Х22А4 както сам каза се продава само на Американския и Канадския пазар, така че не говорим за него ! А между другото и той е по слаб от JDM версиите . В крайна сметка не виждам и какво променя това нещата ,коя версия на 4 генерация от всички пазари, освен тази с десен волан ще си купиш фабрично с двигател 200к.с.??

H22A4

Found in the American 5th gen Prelude Base and Type-SH (BB6). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 7,000 rpm & 156 ft·lbf (212 N·m) @ 5,250 rpm and comes with a black valvecover.

,a JDM версиите са:

H22A

Found in the Japanese 4th gen Prelude Si VTEC (2WS BB4 & 4WS BB1). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 6,800rpm & 161.50 ft·lbf (218.96 N·m) @ 5,500 rpm and comes with a black valvecover.

Found in the Japanese 5th gen Prelude Type-S and SiR S-Spec (BB6). It produces 220 PS (162 kW; 217 hp) @ 7,200 rpm & 163 ft·lbf (221 N·m) @ 6,500 rpm and comes with a red valvecover.


Редактирано от nightfighter - Петък, 28.09.2012, 20:44:20
 
ZAPPAДата: Петък, 28.09.2012, 22:46:36 | Message # 33
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
pe6o74Дата: Петък, 28.09.2012, 23:51:57 | Message # 34
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Quote (VIPER-CH)
Quote (pe6o74)
Преправяне е съвсем друго нещо ,

И все пак не ми обясни,какво ПРЕПРАВЯШ като суапнеш мотор ,който стои заводско в същото купе,затова и дадох пример с глава и стартер.Обоснови си логиката,аз много добре съм написал в горния пост ,кое,какво е Купето е същото,трансмисията е еднаква(кутия по избор),окачването е стандартно...ако говориш за спирачки и джанти,че на Х23 са като на Х22 мисля а и да са малките като на Ф20 се сменят за 10 минути-главина същата.Трите кабела ли са проблема?Че то повече кабели се прекарват за DRL-а


Преправян означава точно каквото си е : ПРЕПРАВЯН , демек НЕОРИГИНАЛЕН . Ето ти и в тълковния речник :http://www.t-rechnik.info/search.php?search=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F%D0%BC
За последен път казвам , че няма никакъв смисъл от тази дейност . За да не съм голословен ще кажа следното : Вчера взехме на близък приятел прелюд 5 генерация , 2000 куб , климатик , нов внос в отлично оригинално състояние . Цената беше 4450 , но го взехме за 4000 лева . На Стоян прелюда всички го видяхте във форума - оригинален 5 г , 2.2 втек . Продаде се за 6000 лева . Е айде да го видя този , който за 2000 лева ще направи нашия прелюд да стане като на Стоян ?!? И какъв е смисълът от цялата хамалогия , колко време ще отнеме и в крайна сметка пак си остава ПРЕПРАВЯН !!!


Редактирано от pe6o74 - Петък, 28.09.2012, 23:58:09
 
VIPER-CHДата: Събота, 29.09.2012, 00:04:59 | Message # 35
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Има!Първо е свързано с доста търсене на читав,запазен,неизгнил,предпочитание за цвят...виж,моето купе си е перфектно,харесвам си колата която е пазена доста но ми се иска по-мощен мотор.Та не си ли струва да си направя суапа аз собственоръчно който ще ми излезе най-много хилядарка и то обслужин,отколкото да търся други кошници с неизвестна история?Има и още една подробност,аз говоря за 4-та генерация,че 5-а ми е грозна.Там нещата стават още по-сложни за читав екземпляр.Ако преправян значи сменен мотор който заводско се поставя в същото купе,тогава си прав,преправян е и не е оригинален :D Твоя прелюд на 16 цола джанти ли е?Ама ти и с обтичния тунинг не си оригинален,силовия,окачването и спирачките също....Къде е логиката ?

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Събота, 29.09.2012, 00:26:26
 
pe6o74Дата: Събота, 29.09.2012, 00:24:25 | Message # 36
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Покрай двигателя ще ти се наложи и и още доста работи да смениш докато заприлича на истински , оригинален 2,2 . И хилядарката ще падне като врабче в олук . Моят го взех с оригиналните 15 - ки капли . Сега на тях са зимните гуми . Допълнително взех 17 - ки , на които съм сложил летните гуми , защото не обичам гумаджии - вандали . Размерът им е същия 205 . Общият диаметър е запазен , както и масата на капла + гума ( преди да ги взема ги теглих - за това не можах да намеря подходящи повече от година ) . Спазил съм всичко , ако това те притеснява .
 
VIPER-CHДата: Събота, 29.09.2012, 00:29:51 | Message # 37
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ми не,не си оригинален!Щом Н22 не е оригинален мотор,който лежи в същото купе,джантите ти също не са ;) Та какво още трябва да сменя,че да заприлича на оригинален 2.2???Аз искам да сменя конските сили ,то за това и е суапа :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Събота, 29.09.2012, 00:33:13
 
ZAPPAДата: Събота, 29.09.2012, 00:39:51 | Message # 38
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
nightfighterДата: Събота, 29.09.2012, 00:45:42 | Message # 39
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Голям спор за нищо! Според колегата pe6o74, ако някой някога е отвил 4 болта и вече колата е преправяна :) ,еми това си е негово мнение което аз не споделям.
Тук не говорим за тунинг, или някаква модификация по двигателите а само за подмяна на една версия на двигателя с друга фабрична такава,предназначена за същото купе, без никакви конструктивни изменения,дейност елементарна за изпълнение,при наличие на няколко специализирани инструмента.Или както англичаните го наричат ,,bolt on" т.е само развиваш и завиваш болтовете :)
Преправяне би било да сложиш Х22 на Сивик, понеже този двигател не е предназначен за него и купето не е разчетено за такъв двигател.
Пази боже колега ако ти се наложи смяна на гарнитура на глава ( дейност доста по сложна от смяната на двигател ), какво ще продаваш ли на момента , ПРЕПРАВЯНИЯ си Прелюд, понеже той вече няма да е оригинален,а и по какво познаваш ,че примерно двигателя (който навсякъде по света се възприема като резервна част,не по различна от стартера примерно ) намираш се в момента в колата която си купил за 4000лв не е подменян от предишен собственик, сравняваш по VIN номера ли ??
Както и да е наистина съвсем избягахме от темата на човека,и се започна един безсмислен спор,в който аз не виждам смисъл повече да участвам ,всеки е свободен да си има собствено мнение по въпроса :)
 
nightfighterДата: Събота, 29.09.2012, 01:34:12 | Message # 40
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
offtopic Колега ZAPPA, как да отговорим конкретно на колегата ,като цената е толкова разтеглива от 600 до над 2000лв, и зависи от толкова много неща.Какво ще му помогне на него , ако назова точната цифра , за която съм го направил примерно аз ,като дори пак аз да го правя още един път цената може да е съвсем различна.
Всички надявам се могат да смятат,лесно е да видите колко струва в Англия един двигател, /показах на колегата няколко примерни оферти по напред в темата / сметнете си разходите за траанспорт по начина който Вие можете да си го организирате,сложете си цената за монтажа ако ще ви го прави някой маистор или сервиз и ще имате крайната цена.Ако ще купувате двигател от тук,цената за двигателя за която ще го купите + цената на монтажа :)
Как мога да определя аз ,за колко ще се спазари за мотора, колко ще иска, за да му пусне двигателя в коша даден монтьор, когото не познавам,от къде мога да знам колко ще му излезе траанспорта ,като не знам нито къде /в Англия,България / , се намира двигателя нито с какво ще го транспортира.
Мисля че колегата получи няколко оферти за двигатели намиращи се в България които може да пробва, гарантира му се че са изправни, и да се разбере за цена с продавача, могат да му кажат колко ще му струва и монтажа,ако му изнася, супер, действа и му желая успех,като не му изнася ако може си търси други варианти :)


Редактирано от nightfighter - Събота, 29.09.2012, 01:42:55
 
pe6o74Дата: Събота, 29.09.2012, 01:49:57 | Message # 41
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Аз точно това казах още в началото - давам мнение и не карам ищеца да се съобразява с него . Показвам му пътя , който бих избрал аз . Пътя , по който ще си спести главоболията и ще има готов за каране прелюд . Смятате ли , че този човек може да си свърши работата сам ? Колко ще му излезе цялото това удоволствие ? Не се притеснявай за гарнитурата на главата ми . Със сигурност не можеш да си представиш колко двигателя съм отворил и затворил - механик съм и с дву , три и четири - колесни се занимавам повече от 20 години . Не подскачайте като ощипани булки като прочетете тази толкова лоша дума за вас ПРЕПРАВЯН . Дадох ви и тълковен речник и според него означава ПРОМЕНЕН . Ако за вас ремонт = преправяне , за мен не е . Относно каплите ми - с по-големите даже станах по-внимателен и карам по-бавно заради дупките . Т.е. действат ми като цяло отрезвително . Наистина доста избягахме от темата и няма смисъл да човъркаме повече .
 
eDanielДата: Събота, 29.09.2012, 21:29:35 | Message # 42
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Директно по темата -> Приблизителна цена на H22 суап: 300-500лв. Говорим само за работата, разбира се. Цената на двигателя може да варира ужасно много. Не искам да чопля дискусията, която се е заформила горе, но пък и аз на всяка манджа мерудия, да си кажа мнението - все пак в спора се ражда истината.
Най-добре е, ако може колата да е с перфектна история и перфектно състояние на купето. Такива коли се намират трудно, но ги има. Има поне два проблема обаче с този вариант. Най-голямата драма за мен лично е, че H22A няма на купета с ляв волан. Винаги ще има хора, които ще кажат "тя разликата между H22A2 и H22A е малка" или пък "какво толкова му е хубавото на H22A" или ще извадят други подобни аргументи... За мен двигателят е един :)
Та да дойдем на проблем номер две. Да си представим, че си намирате перфектната кола със сервизна книжка попълвана с маникална изрядност и с купе, на което няма дори и точица ръжда и с двигател на 50,000 км, който работи като швейцарски часовник... И в един момент, точно карайки колата към сервиза за пълно обслужване (само пример, може и да е 20,000 км след сервиза) нещо се случва и двигателят се сговнява. Тогава какво следва? Търсим нов Прелюд, пазен ревливо в девствените гори край Кот Д'Ивоар, където годишната температура не варира с повече от десет градуса? Или пък ще направим основен ремонт, с всичките му подробности?
За край ще кажа, че по мое мнение в един Прелюд най-важното нещо е купето. Ако имаш добро купе и правилният човек ти направи кадърен суап нека някой да дойде да разбере, че двигателят е суапнат. Разбира се за да се прикрият всички следи се изискват усилия, които в повечето случаи са излишни освен ако човек не е някакъв болен маниак, какъвто аз не познавам.
В крайна сметка, различни хора сме и имаме различни мнение. Това е моето :) Мир!



プレリュード 夢のカ
 
ZAPPAДата: Събота, 29.09.2012, 21:42:47 | Message # 43
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
schnappsДата: Събота, 29.09.2012, 22:03:56 | Message # 44
Рокудан (6)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
Честно казано,ако един ден (не дай си Боже) F20ката по някаква причина сдаде багажа може би и аз ще се насоча към тази манипулация ,но на този етап само тогава :p , само където не разбрах повечето хора със Суап защо наскачаха като опарени на моето мнение и това на Пешо,ако си мислите ,че не оценяваме труда ви грешите,даже ме кефи ,че българина дори и с тези мизерни условия успява да си сбъдне една мечта !
Просто всеки има различен поглед на нещата и Чавду да се похвали когато сложи H22ката :p
 
eDanielДата: Събота, 29.09.2012, 22:51:06 | Message # 45
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Quote (ZAPPA)
biggrin Сигурен ли си, че не познаваш? Всякакви луди има напоследък. biggrin

Абе познавам поне двама, така като се замисля :D

Quote (schnapps)
само където не разбрах повечето хора със Суап защо наскачаха като опарени на моето мнение и това на Пешо

Надявам се не изглеждаме така, както го описваш :D Всеки един направил суап си има негова си причина за това решение. На мен лично ми е все едно кой колко довода ще извади в ущърб на въпросната трансплантация. Важното е всички да са доволни от взетите решения и да не съжаляват :) Както има фенове на газта, и такива, които никога няма да сложат газ, и тук има хора, за които суапа е напълно закономерна процедура и такива, за които това е неправилно.



プレリュード 夢のカ
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda