Колко струва към момента един H22 swap
|
|
schnapps | Дата: Петък, 28.09.2012, 16:33:12 | Message # 31 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Eто колега http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Prelude H22A2 не съм твърдял ,че е 200 ,а H22A4 e за американския пазар и си е точно 200 Колега Mkilla понеже ме настъпа по мазола извън темата ,не съм решил,не съм го продал,не и на тази цена естествено,а ако някой твой авер му трябва стегнат прелюд на газ може и да свирнеш,понеже гледам ,че следиш с интерес развоя на обявата ми ,пък после ще почерпим
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 28.09.2012, 19:44:26 | Message # 32 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Или си купува европейската версия с Х22А4 която е по слаба,или караш кола с десен волан.
Да признавам сбъркал съм цифрата накрая,имах предвид достъпните за Европейския пазар двигатели, също така съм допуснал и още една правописна грешка , Х22А4 както сам каза се продава само на Американския и Канадския пазар, така че не говорим за него ! А между другото и той е по слаб от JDM версиите . В крайна сметка не виждам и какво променя това нещата ,коя версия на 4 генерация от всички пазари, освен тази с десен волан ще си купиш фабрично с двигател 200к.с.??
H22A4
Found in the American 5th gen Prelude Base and Type-SH (BB6). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 7,000 rpm & 156 ft·lbf (212 N·m) @ 5,250 rpm and comes with a black valvecover.
,a JDM версиите са:
H22A
Found in the Japanese 4th gen Prelude Si VTEC (2WS BB4 & 4WS BB1). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 6,800rpm & 161.50 ft·lbf (218.96 N·m) @ 5,500 rpm and comes with a black valvecover.
Found in the Japanese 5th gen Prelude Type-S and SiR S-Spec (BB6). It produces 220 PS (162 kW; 217 hp) @ 7,200 rpm & 163 ft·lbf (221 N·m) @ 6,500 rpm and comes with a red valvecover.
Редактирано от nightfighter - Петък, 28.09.2012, 20:44:20 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 28.09.2012, 22:46:36 | Message # 33 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Петък, 28.09.2012, 23:51:57 | Message # 34 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Quote (pe6o74) Преправяне е съвсем друго нещо ,
И все пак не ми обясни,какво ПРЕПРАВЯШ като суапнеш мотор ,който стои заводско в същото купе,затова и дадох пример с глава и стартер.Обоснови си логиката,аз много добре съм написал в горния пост ,кое,какво е Купето е същото,трансмисията е еднаква(кутия по избор),окачването е стандартно...ако говориш за спирачки и джанти,че на Х23 са като на Х22 мисля а и да са малките като на Ф20 се сменят за 10 минути-главина същата.Трите кабела ли са проблема?Че то повече кабели се прекарват за DRL-а
Преправян означава точно каквото си е : ПРЕПРАВЯН , демек НЕОРИГИНАЛЕН . Ето ти и в тълковния речник :http://www.t-rechnik.info/search.php?search=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%8F%D0%BC За последен път казвам , че няма никакъв смисъл от тази дейност . За да не съм голословен ще кажа следното : Вчера взехме на близък приятел прелюд 5 генерация , 2000 куб , климатик , нов внос в отлично оригинално състояние . Цената беше 4450 , но го взехме за 4000 лева . На Стоян прелюда всички го видяхте във форума - оригинален 5 г , 2.2 втек . Продаде се за 6000 лева . Е айде да го видя този , който за 2000 лева ще направи нашия прелюд да стане като на Стоян ?!? И какъв е смисълът от цялата хамалогия , колко време ще отнеме и в крайна сметка пак си остава ПРЕПРАВЯН !!!
Редактирано от pe6o74 - Петък, 28.09.2012, 23:58:09 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 29.09.2012, 00:04:59 | Message # 35 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Има!Първо е свързано с доста търсене на читав,запазен,неизгнил,предпочитание за цвят...виж,моето купе си е перфектно,харесвам си колата която е пазена доста но ми се иска по-мощен мотор.Та не си ли струва да си направя суапа аз собственоръчно който ще ми излезе най-много хилядарка и то обслужин,отколкото да търся други кошници с неизвестна история?Има и още една подробност,аз говоря за 4-та генерация,че 5-а ми е грозна.Там нещата стават още по-сложни за читав екземпляр.Ако преправян значи сменен мотор който заводско се поставя в същото купе,тогава си прав,преправян е и не е оригинален Твоя прелюд на 16 цола джанти ли е?Ама ти и с обтичния тунинг не си оригинален,силовия,окачването и спирачките също....Къде е логиката ?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 29.09.2012, 00:26:26 |
|
| |
pe6o74 | Дата: Събота, 29.09.2012, 00:24:25 | Message # 36 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Покрай двигателя ще ти се наложи и и още доста работи да смениш докато заприлича на истински , оригинален 2,2 . И хилядарката ще падне като врабче в олук . Моят го взех с оригиналните 15 - ки капли . Сега на тях са зимните гуми . Допълнително взех 17 - ки , на които съм сложил летните гуми , защото не обичам гумаджии - вандали . Размерът им е същия 205 . Общият диаметър е запазен , както и масата на капла + гума ( преди да ги взема ги теглих - за това не можах да намеря подходящи повече от година ) . Спазил съм всичко , ако това те притеснява .
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 29.09.2012, 00:29:51 | Message # 37 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ми не,не си оригинален!Щом Н22 не е оригинален мотор,който лежи в същото купе,джантите ти също не са Та какво още трябва да сменя,че да заприлича на оригинален 2.2???Аз искам да сменя конските сили ,то за това и е суапа
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 29.09.2012, 00:33:13 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 29.09.2012, 00:39:51 | Message # 38 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 29.09.2012, 00:45:42 | Message # 39 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Голям спор за нищо! Според колегата pe6o74, ако някой някога е отвил 4 болта и вече колата е преправяна ,еми това си е негово мнение което аз не споделям. Тук не говорим за тунинг, или някаква модификация по двигателите а само за подмяна на една версия на двигателя с друга фабрична такава,предназначена за същото купе, без никакви конструктивни изменения,дейност елементарна за изпълнение,при наличие на няколко специализирани инструмента.Или както англичаните го наричат ,,bolt on" т.е само развиваш и завиваш болтовете Преправяне би било да сложиш Х22 на Сивик, понеже този двигател не е предназначен за него и купето не е разчетено за такъв двигател. Пази боже колега ако ти се наложи смяна на гарнитура на глава ( дейност доста по сложна от смяната на двигател ), какво ще продаваш ли на момента , ПРЕПРАВЯНИЯ си Прелюд, понеже той вече няма да е оригинален,а и по какво познаваш ,че примерно двигателя (който навсякъде по света се възприема като резервна част,не по различна от стартера примерно ) намираш се в момента в колата която си купил за 4000лв не е подменян от предишен собственик, сравняваш по VIN номера ли ?? Както и да е наистина съвсем избягахме от темата на човека,и се започна един безсмислен спор,в който аз не виждам смисъл повече да участвам ,всеки е свободен да си има собствено мнение по въпроса :)
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 29.09.2012, 01:34:12 | Message # 40 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега ZAPPA, как да отговорим конкретно на колегата ,като цената е толкова разтеглива от 600 до над 2000лв, и зависи от толкова много неща.Какво ще му помогне на него , ако назова точната цифра , за която съм го направил примерно аз ,като дори пак аз да го правя още един път цената може да е съвсем различна. Всички надявам се могат да смятат,лесно е да видите колко струва в Англия един двигател, /показах на колегата няколко примерни оферти по напред в темата / сметнете си разходите за траанспорт по начина който Вие можете да си го организирате,сложете си цената за монтажа ако ще ви го прави някой маистор или сервиз и ще имате крайната цена.Ако ще купувате двигател от тук,цената за двигателя за която ще го купите + цената на монтажа Как мога да определя аз ,за колко ще се спазари за мотора, колко ще иска, за да му пусне двигателя в коша даден монтьор, когото не познавам,от къде мога да знам колко ще му излезе траанспорта ,като не знам нито къде /в Англия,България / , се намира двигателя нито с какво ще го транспортира. Мисля че колегата получи няколко оферти за двигатели намиращи се в България които може да пробва, гарантира му се че са изправни, и да се разбере за цена с продавача, могат да му кажат колко ще му струва и монтажа,ако му изнася, супер, действа и му желая успех,като не му изнася ако може си търси други варианти
Редактирано от nightfighter - Събота, 29.09.2012, 01:42:55 |
|
| |
pe6o74 | Дата: Събота, 29.09.2012, 01:49:57 | Message # 41 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Аз точно това казах още в началото - давам мнение и не карам ищеца да се съобразява с него . Показвам му пътя , който бих избрал аз . Пътя , по който ще си спести главоболията и ще има готов за каране прелюд . Смятате ли , че този човек може да си свърши работата сам ? Колко ще му излезе цялото това удоволствие ? Не се притеснявай за гарнитурата на главата ми . Със сигурност не можеш да си представиш колко двигателя съм отворил и затворил - механик съм и с дву , три и четири - колесни се занимавам повече от 20 години . Не подскачайте като ощипани булки като прочетете тази толкова лоша дума за вас ПРЕПРАВЯН . Дадох ви и тълковен речник и според него означава ПРОМЕНЕН . Ако за вас ремонт = преправяне , за мен не е . Относно каплите ми - с по-големите даже станах по-внимателен и карам по-бавно заради дупките . Т.е. действат ми като цяло отрезвително . Наистина доста избягахме от темата и няма смисъл да човъркаме повече .
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 29.09.2012, 21:29:35 | Message # 42 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Директно по темата -> Приблизителна цена на H22 суап: 300-500лв. Говорим само за работата, разбира се. Цената на двигателя може да варира ужасно много. Не искам да чопля дискусията, която се е заформила горе, но пък и аз на всяка манджа мерудия, да си кажа мнението - все пак в спора се ражда истината. Най-добре е, ако може колата да е с перфектна история и перфектно състояние на купето. Такива коли се намират трудно, но ги има. Има поне два проблема обаче с този вариант. Най-голямата драма за мен лично е, че H22A няма на купета с ляв волан. Винаги ще има хора, които ще кажат "тя разликата между H22A2 и H22A е малка" или пък "какво толкова му е хубавото на H22A" или ще извадят други подобни аргументи... За мен двигателят е един Та да дойдем на проблем номер две. Да си представим, че си намирате перфектната кола със сервизна книжка попълвана с маникална изрядност и с купе, на което няма дори и точица ръжда и с двигател на 50,000 км, който работи като швейцарски часовник... И в един момент, точно карайки колата към сервиза за пълно обслужване (само пример, може и да е 20,000 км след сервиза) нещо се случва и двигателят се сговнява. Тогава какво следва? Търсим нов Прелюд, пазен ревливо в девствените гори край Кот Д'Ивоар, където годишната температура не варира с повече от десет градуса? Или пък ще направим основен ремонт, с всичките му подробности? За край ще кажа, че по мое мнение в един Прелюд най-важното нещо е купето. Ако имаш добро купе и правилният човек ти направи кадърен суап нека някой да дойде да разбере, че двигателят е суапнат. Разбира се за да се прикрият всички следи се изискват усилия, които в повечето случаи са излишни освен ако човек не е някакъв болен маниак, какъвто аз не познавам. В крайна сметка, различни хора сме и имаме различни мнение. Това е моето Мир!
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Събота, 29.09.2012, 21:42:47 | Message # 43 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
schnapps | Дата: Събота, 29.09.2012, 22:03:56 | Message # 44 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Честно казано,ако един ден (не дай си Боже) F20ката по някаква причина сдаде багажа може би и аз ще се насоча към тази манипулация ,но на този етап само тогава , само където не разбрах повечето хора със Суап защо наскачаха като опарени на моето мнение и това на Пешо,ако си мислите ,че не оценяваме труда ви грешите,даже ме кефи ,че българина дори и с тези мизерни условия успява да си сбъдне една мечта ! Просто всеки има различен поглед на нещата и Чавду да се похвали когато сложи H22ката
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 29.09.2012, 22:51:06 | Message # 45 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) biggrin Сигурен ли си, че не познаваш? Всякакви луди има напоследък. biggrin Абе познавам поне двама, така като се замисля
Quote (schnapps) само където не разбрах повечето хора със Суап защо наскачаха като опарени на моето мнение и това на Пешо Надявам се не изглеждаме така, както го описваш Всеки един направил суап си има негова си причина за това решение. На мен лично ми е все едно кой колко довода ще извади в ущърб на въпросната трансплантация. Важното е всички да са доволни от взетите решения и да не съжаляват Както има фенове на газта, и такива, които никога няма да сложат газ, и тук има хора, за които суапа е напълно закономерна процедура и такива, за които това е неправилно.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |