Nissan 200SX Silvia или Honda Prelude VTEC H22A8
|
|
prelude_driver | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 09:44:16 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 62
Статус: Офлайн
| И двете за по 200 коня доколкото знам. Нисан-а ме кефи, но пък е с турбо (което има и плюсове - примерно blow off valve, и минуси) и нещо вариатора им бил слабо място, докато на VTEC-а едва ли нещо ще му се счупи, доколкото знам са здрави. На Прелюд съм се накарал, та се чудя кое е по-добрия вариант между двете коли, за човек който вече е карал Прелюд (с F20-ка).
Редактирано от prelude_driver - Четвъртък, 11.10.2012, 09:46:37 |
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 10:13:48 | Message # 2 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| За Нисан-а незнам нищо конкретно но бих те посъветвал да подпиташ как седи въпроса с частите защото имам чувството, че това не е много често срещан автомобил. Иначе разлика между стокови F20 и H22 има доста чувствителна Принципно от VTEC-а (не VTECH) ще усетиш чувствителен кик, подобен на ефекта от турбо.
|
|
| |
dpavlovq | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 10:21:35 | Message # 3 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 306
Статус: Офлайн
| Ако си се нарадвал на Prelude като возия и визия по-добре ще е да го смениш. Аз нямам наблюдения върху Нисана, Прелюда ми е с европейския двигател 185к.с. и съм доволен от него(но първо - не съм състезател и втора - автомат е) явно ще имаш разлика при вървежа с големия мотор, след като повечето съфорумци правят swap-ове и минават на големи мотори, но е въпрос на вкус и усещане дали искаш тази кола или вече не я приемаш така лично и не ти носи удоволствие като я гледаш и като се качиш.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 10:34:54 | Message # 4 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| И аз бих покарал такъв Нисан Освен турбо, той е и със задно, което предполага доста различно усещане. На турбото големият плюс е въртящия момент, а не blow-off-a
|
|
| |
schnapps | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 10:51:13 | Message # 5 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| До колкото съм чел и съм си правил изводи,двигателя на 200 sx S14 е SR20DET ,който е с турбо,а на Примера GT (150 коня) се слага SR20DE който е атмосферен-най-вероятно би трябвало да има доста сходни неща (ако съдя по Хонда F20A4,F20B5,H22A8,A,A7 и т.н) - но това са само мои разсъждения. Иначе имам наблюдения в-у един S13 1,8 169 коня и те са отрицателни,но може и колегата да е случил на трошка,и Прелюд със сигурност ще има в такова състояние някъде A колкото S14 ,особено Kouki версията това е една от най-красивите автомобили които съм виждал,страшно агресивна визия и със сигурност не отстъпва по екзотика на Прелюд .
Редактирано от schnapps - Четвъртък, 11.10.2012, 10:54:14 |
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 10:53:47 | Message # 6 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Накарал си се на прелюд ама на 4-та генерация.
|
|
| |
prelude_driver | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 11:11:20 | Message # 7 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 62
Статус: Офлайн
| Quote (dpavloviq) ...но е въпрос на вкус и усещане дали искаш тази кола или вече не я приемаш така лично и не ти носи удоволствие като я гледаш и като се качиш.
Ти луд ли си? Прелюда си го не сменям! Евентуално само ако си взема друг де, примерно VTEC-а с 200-те к.с.
|
|
| |
schnapps | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 11:14:37 | Message # 8 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| Аз да питам,колко хора пишете от този ник,понеже ако си само ти работата не е на хубаво
|
|
| |
ManiaK | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 11:17:48 | Message # 9 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Така... това бе и моята дилема преди известно време. В момента карам Прелюд с Х22А мотор (преди това с ф20) а много мой близък приятел е с 200sx (между другото Нисан-а 200sx S13 не е 200 коня а 169... S14 e 200 коня, но там вече влизаме в друга ценова категория) . Ще говоря само факти без да съм пристрастен. Когато от ф20 се качих и дадох газ на Х22 после два часа не можеха да ми махнат усмивката от лицето. Удоволствието е уникално. А когато се качих на 200sx останах впечатлен от това как колата "тръгва" защото колата наистина тръгва зареди това че е със задно предаване, но зареди това че е зашперена колата започва да върти зверски гъза. При самото ускорение по-голямо удоволствие дава х22-ката защото на Нисан-а силата му идва по-рано, но и по-рано свършва. Нисан-а е кола за дрифт, но от Нисан който не е засилен допълнително с различни модове и подобрения няма да останеш впечатлен. И въпреки че от Нисан-а много по-лесно можеш да извадиш повече коне няма да ти излезе много евтино. С по-малко пари от Хонда-та можеш да изкараш примерно 400 коня отколкото от Нисан-а, но Хонда-та може и по-лесно да се счупи ако не е направена както трябва (визирам блока на двигателя) . А и поддръжката на Нисан-а е малко по скъпичка.
Извод и мой съвет: Пред натокани и назобени Нисан и Хонда примерно 400 коня избери Нисан-а, но ако ще ги караш сток и не си приготвил един 10 хилки за тунинг избери Хондата с х22 и ще останеш много по доволен! Поздрави
ManiaK's Lude
|
|
| |
prelude_driver | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 11:33:48 | Message # 10 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 62
Статус: Офлайн
| Quote (schnapps) Аз да питам,колко хора пишете от този ник,понеже ако си само ти работата не е на хубаво
Към кой е този въпрос? Ако е към мене само аз си пиша от него.
Added (11.10.2012, 11:33:48) --------------------------------------------- Quote (ManiaK) Така... това бе и моята дилема преди известно време. В момента карам Прелюд с Х22А мотор (преди това с ф20) а много мой близък приятел е с 200sx (между другото Нисан-а 200sx S13 не е 200 коня а 169... S14 e 200 коня, но там вече влизаме в друга ценова категория) . Ще говоря само факти без да съм пристрастен. Когато от ф20 се качих и дадох газ на Х22 после два часа не можеха да ми махнат усмивката от лицето. Удоволствието е уникално. А когато се качих на 200sx останах впечатлен от това как колата "тръгва" защото колата наистина тръгва зареди това че е със задно предаване, но зареди това че е зашперена колата започва да върти зверски гъза. При самото ускорение по-голямо удоволствие дава х22-ката защото на Нисан-а силата му идва по-рано, но и по-рано свършва. Нисан-а е кола за дрифт, но от Нисан който не е засилен допълнително с различни модове и подобрения няма да останеш впечатлен. И въпреки че от Нисан-а много по-лесно можеш да извадиш повече коне няма да ти излезе много евтино. С по-малко пари от Хонда-та можеш да изкараш примерно 400 коня отколкото от Нисан-а, но Хонда-та може и по-лесно да се счупи ако не е направена както трябва (визирам блока на двигателя) . А и поддръжката на Нисан-а е малко по скъпичка.
Извод и мой съвет: Пред натокани и назобени Нисан и Хонда примерно 400 коня избери Нисан-а, но ако ще ги караш сток и не си приготвил един 10 хилки за тунинг избери Хондата с х22 и ще останеш много по доволен! Поздрави
Благодаря колега. Много полезна информация. Горе-долу това ме интересува. По принцип съм по стока. Не съм много фен на "подобренията". И между другото S14 имам предвид.
Редактирано от prelude_driver - Четвъртък, 11.10.2012, 11:45:39 |
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 11:38:44 | Message # 11 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| S14 не е ли шаси? SRxxx е мотора, нали така?
|
|
| |
prelude_driver | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 11:42:48 | Message # 12 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 62
Статус: Офлайн
| Quote (NSBOP) S14 не е ли шаси? SRxxx е мотора, нали така?
Ок, мерси за поправката. Е това имам предвид: http://upload.wikimedia.org/wikiped....ock.JPG
|
|
| |
ManiaK | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 12:10:13 | Message # 13 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Quote (NSBOP) S14 не е ли шаси? SRxxx е мотора, нали така?
S13 e шаси на което за нашия пазар (разбирай Европейския) се слага CA18DET 1.8 turbo 169hp S14 е с SR20DET 2 литра мотор с turbo 200hp това са моторите които се слагани на тези шасита в Европа. В Щатите и в Япония е съвсем различно. Например в Щатите моторите нямат турбо, но са с по-голяма кубатура KA24DE и KA24DE (първият е едновалов вторият двувалов)
Quote (prelude_driver) И между другото S14 имам предвид за S14 трябва да приготвиш доста повече парички от тези за Прелюд Х22
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Четвъртък, 11.10.2012, 12:12:10 |
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 12:56:21 | Message # 14 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| И 500 коня да е накрая всеки който търси по-висока скорост и адреналин се качва на мотор
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 11.10.2012, 12:56:52 |
|
| |
schnapps | Дата: Четвъртък, 11.10.2012, 13:13:16 | Message # 15 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| За Япония се казва Силвия за S13,S14 и S15и и 180 SX (само за S13 версията) За Европа се казва 200SX за S13 и S14 За Америка се казва 240 SX за S13 и S14
Специално S14 версията има фейслифт който се обозначава с кодово име S14a или kouki който специално за мен е и най-красивата версия на модела. S15 има само с десен волан
|
|
| |