Мистика
|
|
persssi | Дата: Събота, 03.11.2012, 23:54:18 | Message # 1 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| От два дни се бях закъхарил, че моторчето на парното за смяна на режимите, от къде да духа въздух, не работи. Махах го, слагах го, мерих с мултицет, изчетох менюалите... и пак мерих и пак пробвах, и пак, и пак. Почти се бях отчял, даже реших да си купя друго, само и само да пробвам, защо не се движи. Минах през една морга в София, но съответното моторче беше продадено, направо се отчаях. И тогава реших да звънна на Бирер (Garfi) и Сашо (eldesa). Отбих се до Костинброд, където на сладка приказка до колата исках да им демонстрирам как моторът не бачка, но каква ти демонсрация :). Щом го закъчих на куплунга и заработи от раз хехе. Направо не можах да повярвам, но е факт, оправи се от самосебеси, МИСТИКА. Абе има някаква магия в тоз Костинброд. Ако някой има нещо дето не бачка, да не чака като мен с дни, ами направо да го носи при тях хехе . Майтапя се разбира се!
МЕРСИ за отзивчивостта, колеги и за индиректната помощ!!!
|
|
| |
eldesa | Дата: Неделя, 04.11.2012, 00:06:27 | Message # 2 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| не даде да ти пръснем двигателя със свещенна костинбродска вода
Редактирано от eldesa - Неделя, 04.11.2012, 00:07:42 |
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 04.11.2012, 00:15:41 | Message # 3 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Ясно, от водата ще да е! Сигурно е капнала капка по моторчето !
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 04.11.2012, 00:36:31 | Message # 4 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Е, че ние нищо не направихме. Явно имаш хлабава връзка някъде. Сега работи ли всичко, сглоби ли го?
ПП. За протокола....... името ми не е Бирер, ама добре звучи.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 04.11.2012, 00:59:56 | Message # 5 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 04.11.2012, 09:58:58 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) ПП. За протокола....... името ми не е Бирер, ама добре звучи. Малеее, сори, не е умишлено :). Аз за това гледам да не пиша много много, за да не се излагам
Иначе сглобих всичко и сега духа супер, точно както трябва и от където трябва :). Сигурно пробата на колата на Сашо рестартира сложната електроника в моторчето и го оправи.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 04.11.2012, 10:16:55 | Message # 7 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (persssi) Сигурно пробата на колата на Сашо рестартира сложната електроника в моторчето и го оправи.
По вероятно е да имаш студена(спукана) спойка в моторчето, централната конзола или лоша връзка в някой куплонг Няма особено сложна програмна електроника която може да се оправи или развали от рестарт.
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 04.11.2012, 10:24:26 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Както каза Веско проблема ти най вероятно е в конзолата при копчетата дето управляват моторчето. Поне при мене беше от там, за това преди да предприемете каквото и да е е добре да се спитате тука с колегите във форума, нали е за това все пак Имало е студена спойка и като сте размърдали сега кабелите се е оправило но скоро пак ще откаже Най добре свали конзолата отново, разглоби я и оправи с поялника за 1 минута нещата, те са има няма 5-6(не помня вече) места където се образува студена спойка и не контактува добре. Това е точно където се захваща буксата за платката.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Неделя, 04.11.2012, 10:26:27 |
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 04.11.2012, 12:14:22 | Message # 9 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Човека е с климатроник и управлението на клапите както знаете става по друг начин, което не значи, че не може да има студена спойка. Според мен е куплунга който се включва в управлението на климатроника.
|
|
| |
rollin | Дата: Неделя, 04.11.2012, 18:45:51 | Message # 10 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Без значение с какво е платката предполагам е единтична. Все пак дали е с климатроник или с климатик или без нито едното от двете кабели си има
Ето клипче на което се вижда как се разглабя и точно зелената част на буксата дето се захваща на платката предполагам е проблема.
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Неделя, 04.11.2012, 18:48:43 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 04.11.2012, 21:32:10 | Message # 11 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) А темата може да преименуваме в "Мастика" и всичко си звучи супер.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 04.11.2012, 22:25:43 | Message # 12 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Човека е с климатроник и управлението на клапите както знаете става по друг начин
Специялно в часта от къде да духа въздух,климатика и климатроника са идентични-моторчетата са еднакви,само управляващия модул е различен,че няма копченца.Това не променя факта че е възможно да има лоша спойка,обикновено там където крачетата на куплонга са запоени за платката.Ако пак възникне преблема е добре първо да се пробва да се припоят.
|
|
| |
persssi | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 00:39:28 | Message # 13 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Мерси на всички за мненията, трудно ми е да устаноявя точно какъв беше проблема, защото нищо различно не сме направили освен да пробваме мотора на колата на Сашо. Моето обяснение е, че не бях "вкарал" куплунга на централната конзола докрай. След всички тестове това ми беше убягнало, забелязах, чак когато започнах да показвам на колегите как моторчето не работи. В него наистина няма никаква или почти никаква електроника и "рестартирането" му на дали би оказало влияние. От друга страна 10 пинов конектор и някаква мини платка, сигурно не само за СТАРТ & СТОП :)! Радвам се, че сега всичко работи и стикам палци така да си остане :). Пуснах темата за да благодаря на колегите за отзивчивостта и, че ми позволиха веднага да направя тест с техните коли.
|
|
| |