Четири завиващи колела и 300 коня (2.0) на новия Сивик TypeR
|
|
ZAPPA | Дата: Неделя, 18.11.2012, 23:11:54 | Message # 31 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 18.11.2012, 23:18:34 | Message # 32 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| ATTS и LSD не целят ли едно и също нещо?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 00:02:21 | Message # 33 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Да, Дани така е, но какво общо има това? Щом го има заводски LSD с ATTS значи е тествано от производителя. Друг е въпросът колко разумно е било това от икономическа гледна точка.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 00:13:52 | Message # 34 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
aλexandro | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 00:37:31 | Message # 35 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Този текст за първи път го виждам, но някои факти от него ги знам от преди. Имах предвид, че съчетаването от производителя на LSD с ATTS в един автомобил изглежда глупаво. Иначе от съвременна гледна точка ATTS и подобни на него системи не изглеждат чак толкова впечатляващо, тъй като доста производители направихa собствени разработки. Виж SH-AWD е едно естествено продължение на ATTS-a, но проблема е, че излиза доста солено. Имам някакво усещане, че в края на 90-те години всички са си мислели, че активните диференциали (от типа на ATTS) ще заменят LSD-то и 4WS-a. Защото по едно и също време всички производители се отказаха от 4WS системите. Предполагам, че Хонда с удоволствие биха сложили ATTS в новия Civic Type R и да направят каквото искат на Нюрборгринг. Проблема е, че излиза твърде скъпо. Явно са си направили сметката, че 4ws все още е по-евтиният вариант. Не знам, гадая...
EDIT: @nightfighter. LSD-то също компенсира липсата на въртящ момент във външната гума. Т.е. вътрешната олеква и "обикновения" диференциал предава повече сила на нея, докато LSD-то компенсира това. Проблема е, че го прави в по-тесни граници от ATTS-a. Това е като да нарисуваш един кръг и да го оградиш с по-голям кръг и да разправяш че си заградил повече площ, 'щото имаш два кръга вместо един (голям).
Редактирано от aλexandro - Понеделник, 19.11.2012, 00:44:46 |
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 00:38:05 | Message # 36 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (eDaniel) ATTS и LSD не целят ли едно и също нещо?
При LSD по скоро имаме обикновена скоросна кутия която оказва определено съпротивление на несинхронното въртене на двете полуоски.Тя по скоро помага при старт да не върти само едната гума,но няма активна промяна на двигателното усилие към едно от колелелата в зависимост от посоката на завиване
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 19.11.2012, 00:55:07 | Message # 37 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |