• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Sean__John Prelude BB3 1993
batkosioДата: Вторник, 04.09.2012, 21:47:03 | Message # 16
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Още веднъж поздравления за усилията! при смяната на спирачните дискове или нови, или почти нови, съвет!

 
sean__johnДата: Вторник, 04.09.2012, 21:51:02 | Message # 17
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Благодаря, колеги :) Има разлика, да. Пробвах колектора без плочката с пеперудите- колата имаше страхотни високи обороти, разликата беше огромна, но ниските наистина отслабват много, върнах си я на мястото, подвързах и вакуума да се отваря на 4000 оборота, и сега и ниските са й добре. А като си се развърти мотора набира много добре, доволен съм от крайния резултат, колата е много приятна за ежедневно каране.

Редактирано от sean__john - Вторник, 04.09.2012, 21:53:55
 
aλexandroДата: Сряда, 05.09.2012, 15:08:20 | Message # 18
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Освен вакуума, нали си вързал и кабелите? Иначе ще стоят постоянно отворени.

 
VIPER-CHДата: Сряда, 05.09.2012, 21:36:54 | Message # 19
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Кои кабели?Там има само вакум.Нещо не връзвам..

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
sean__johnДата: Сряда, 05.09.2012, 21:53:39 | Message # 20
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Ние сме само с вакуум от диафрагмата на резонатора, той е и с кабели :)
 
sean__johnДата: Събота, 17.11.2012, 22:23:06 | Message # 21
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Част от плановете ми за колата се изпълниха, вече съм с по-къси и по-твърди пружини монтирани върху стокови амортисьори от Н22 5-та ген. Марката на пружините е неизвестна, особено след пясъкоструенето се заличиха всички следи от старата боя, ръжда и надписи по тях. Пребоядисах ги в червен цвят, като преди това предните бяха сини, а задните червени.
Колата вече спира по-добре след раздвижване и смазване на задните спирачни апарати, подмяната на цялата спирачна течност по системата и монтирането на 280 мм дискове и супорти от Н23 на предницата. Макар и леко корозирали, дисковете и накладките към тях са почти нови, апаратите бяха в добро състояние и след леко смазване и боядисване заработиха безупречно.
Монтираха ми и газовия инжекцион върху колектора от Н23-то.
Успях да си закупя стелки за 5- та ген., които пасват перфектно върху пода на 4-та.
Занапред ще има още скромни промени и ремонти. :)

Приложени файлове: 0510883.jpg (219.7 Kb) · 5027444.jpg (225.5 Kb) · 7487377.jpg (262.7 Kb)


Редактирано от eDaniel - Събота, 17.11.2012, 23:27:49
 
sean__johnДата: Събота, 17.11.2012, 22:24:18 | Message # 22
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Ето няколко снимки и на стелките.

Приложени файлове: 1878827.jpg (150.6 Kb) · 2045869.jpg (191.1 Kb) · 1168949.jpg (110.9 Kb) · 4376207.jpg (251.6 Kb)


Редактирано от eDaniel - Събота, 17.11.2012, 22:26:47
 
nightfighterДата: Сряда, 12.12.2012, 16:06:22 | Message # 23
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Поздравления за ентусиазма! Гледам че си сменил джантите , лично на мен с белите повече ми харесваше :)
 
sean__johnДата: Сряда, 12.12.2012, 16:19:24 | Message # 24
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Скоро и генерация може да си имам на 55мм, мерси колега и аз с белите я харесвам повече но са 16-ки с летните ми гуми, на тия са ми монтирани зимните :)
 
sean__johnДата: Петък, 18.01.2013, 14:41:22 | Message # 25
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
И генерацията на 60мм вече е факт, с два резонатора и отворено краино гърне колата стана още по пъргава и приятна за каране, с монтирана тапа на гърнето колата е тиха като с Remosa който беше монтиран преди. При първа възможност ще сменя заводските колектори от Х23 със спортни такива, указа се че двойката преди меката връска е доста поизгнила и с множество дупки.

Приложени файлове: 2831799.jpg (177.2 Kb) · 8363075.jpg (125.6 Kb) · 8158676.jpg (240.4 Kb) · 5029590.jpg (219.0 Kb) · 1753783.jpg (171.9 Kb)


Редактирано от sean__john - Петък, 18.01.2013, 14:47:26
 
nightfighterДата: Петък, 18.01.2013, 15:27:35 | Message # 26
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Поздравления!Ще можеш ли да покажеш как си направил тръбите? С колена ли ги прави или ти ги огъваха?
 
sean__johnДата: Петък, 18.01.2013, 15:49:09 | Message # 27
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Има и колена има и огъната тръба, като сменя и двойката отпред ще направя снимки на вече завършената генерация. :)

Приложени файлове: 2655405.jpg (160.1 Kb)
 
sean__johnДата: Вторник, 05.02.2013, 16:38:46 | Message # 28
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Генерацията е завършена на 100% но за съжаление нямам снимки, преди монтажа на спортния колектор имах големи затруднения с отмонтирането на стария и не ми беше до снимане.

Ето как изглеждаше колектора



и след като го завих с термо лентата



След малко каране и изгаряне на лентата тя придоби този цвят



Цялата генерация много подобри поведението на двигателя и в ниските и във високите обороти, старата двойка преди резонаторите е имала доста пробоини защото сега колата осезаемо утихна.
Приложени файлове: 0400527.jpg (141.6 Kb) · 3759550.jpg (162.9 Kb) · 8569309.jpg (221.2 Kb)


Редактирано от sean__john - Вторник, 05.02.2013, 16:44:43
 
GarfiДата: Вторник, 05.02.2013, 20:28:52 | Message # 29
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Трябва ли ти хубава гарнитура за колектора в горната част на двуцевката?
 
sean__johnДата: Сряда, 06.02.2013, 00:23:30 | Message # 30
Йондан (4)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
Аз и преди двоиката и след нея дето ми трябваше гарнитура изрязах от хубав клингерит и намазах с грес издържаща на 1300 градоса, мисля че няма да имам проблеми. :)
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda