Sean__John Prelude BB3 1993
|
|
batkosio | Дата: Вторник, 04.09.2012, 21:47:03 | Message # 16 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Още веднъж поздравления за усилията! при смяната на спирачните дискове или нови, или почти нови, съвет!
|
|
| |
sean__john | Дата: Вторник, 04.09.2012, 21:51:02 | Message # 17 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Благодаря, колеги Има разлика, да. Пробвах колектора без плочката с пеперудите- колата имаше страхотни високи обороти, разликата беше огромна, но ниските наистина отслабват много, върнах си я на мястото, подвързах и вакуума да се отваря на 4000 оборота, и сега и ниските са й добре. А като си се развърти мотора набира много добре, доволен съм от крайния резултат, колата е много приятна за ежедневно каране.
Редактирано от sean__john - Вторник, 04.09.2012, 21:53:55 |
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 05.09.2012, 15:08:20 | Message # 18 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Освен вакуума, нали си вързал и кабелите? Иначе ще стоят постоянно отворени.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 05.09.2012, 21:36:54 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Кои кабели?Там има само вакум.Нещо не връзвам..
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
sean__john | Дата: Сряда, 05.09.2012, 21:53:39 | Message # 20 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Ние сме само с вакуум от диафрагмата на резонатора, той е и с кабели
|
|
| |
sean__john | Дата: Събота, 17.11.2012, 22:23:06 | Message # 21 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Част от плановете ми за колата се изпълниха, вече съм с по-къси и по-твърди пружини монтирани върху стокови амортисьори от Н22 5-та ген. Марката на пружините е неизвестна, особено след пясъкоструенето се заличиха всички следи от старата боя, ръжда и надписи по тях. Пребоядисах ги в червен цвят, като преди това предните бяха сини, а задните червени. Колата вече спира по-добре след раздвижване и смазване на задните спирачни апарати, подмяната на цялата спирачна течност по системата и монтирането на 280 мм дискове и супорти от Н23 на предницата. Макар и леко корозирали, дисковете и накладките към тях са почти нови, апаратите бяха в добро състояние и след леко смазване и боядисване заработиха безупречно. Монтираха ми и газовия инжекцион върху колектора от Н23-то. Успях да си закупя стелки за 5- та ген., които пасват перфектно върху пода на 4-та. Занапред ще има още скромни промени и ремонти.
Редактирано от eDaniel - Събота, 17.11.2012, 23:27:49 |
|
| |
sean__john | Дата: Събота, 17.11.2012, 22:24:18 | Message # 22 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Ето няколко снимки и на стелките.
Редактирано от eDaniel - Събота, 17.11.2012, 22:26:47 |
|
| |
nightfighter | Дата: Сряда, 12.12.2012, 16:06:22 | Message # 23 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Поздравления за ентусиазма! Гледам че си сменил джантите , лично на мен с белите повече ми харесваше
|
|
| |
sean__john | Дата: Сряда, 12.12.2012, 16:19:24 | Message # 24 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Скоро и генерация може да си имам на 55мм, мерси колега и аз с белите я харесвам повече но са 16-ки с летните ми гуми, на тия са ми монтирани зимните
|
|
| |
sean__john | Дата: Петък, 18.01.2013, 14:41:22 | Message # 25 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| И генерацията на 60мм вече е факт, с два резонатора и отворено краино гърне колата стана още по пъргава и приятна за каране, с монтирана тапа на гърнето колата е тиха като с Remosa който беше монтиран преди. При първа възможност ще сменя заводските колектори от Х23 със спортни такива, указа се че двойката преди меката връска е доста поизгнила и с множество дупки.
Редактирано от sean__john - Петък, 18.01.2013, 14:47:26 |
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 18.01.2013, 15:27:35 | Message # 26 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Поздравления!Ще можеш ли да покажеш как си направил тръбите? С колена ли ги прави или ти ги огъваха?
|
|
| |
sean__john | Дата: Петък, 18.01.2013, 15:49:09 | Message # 27 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Има и колена има и огъната тръба, като сменя и двойката отпред ще направя снимки на вече завършената генерация.
|
|
| |
sean__john | Дата: Вторник, 05.02.2013, 16:38:46 | Message # 28 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Генерацията е завършена на 100% но за съжаление нямам снимки, преди монтажа на спортния колектор имах големи затруднения с отмонтирането на стария и не ми беше до снимане.
Ето как изглеждаше колектора
и след като го завих с термо лентата
След малко каране и изгаряне на лентата тя придоби този цвят
Цялата генерация много подобри поведението на двигателя и в ниските и във високите обороти, старата двойка преди резонаторите е имала доста пробоини защото сега колата осезаемо утихна.
Редактирано от sean__john - Вторник, 05.02.2013, 16:44:43 |
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 05.02.2013, 20:28:52 | Message # 29 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Трябва ли ти хубава гарнитура за колектора в горната част на двуцевката?
|
|
| |
sean__john | Дата: Сряда, 06.02.2013, 00:23:30 | Message # 30 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Аз и преди двоиката и след нея дето ми трябваше гарнитура изрязах от хубав клингерит и намазах с грес издържаща на 1300 градоса, мисля че няма да имам проблеми.
|
|
| |