Проблем с предно окачване
|
|
mom4i74 | Дата: Събота, 10.08.2013, 00:00:44 | Message # 31 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Има смисьл да отидеш на реглаж Саше. Ти няма да правиш нищо. На реглажа ще ти изправят и волана.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 10.08.2013, 00:54:14 | Message # 32 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Имам Стрът-бар,само не знам трябва ли да го натегна?В момента е застопорен така че влиза свободно при стъпила на гумите кола. Моя го натегнах съвсем леко
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
persssi | Дата: Събота, 10.08.2013, 10:27:38 | Message # 33 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Благодаря на всички за отговорите ! За гумите ще отида да ми проверят предните и евентуално да ги завъртят на точките и да ги балансират. Ще пробвам и Австрийските реглажи този или следващия месец, ако не са по 200 евро и ще пиша, дано резултата е положителен хехе, а живот и здраве, когато се прибера в БГ, ще огледаме по-обстойно откачването!
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 10.08.2013, 18:18:11 | Message # 34 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Има ли вариант като са слагали рейката да са преместили шлиците долу при карето? И като казах каре, може проблема за твърдия волан да е в него. Казвам го от опит.
|
|
| |
persssi | Дата: Събота, 10.08.2013, 20:50:56 | Message # 35 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Има ли вариант като са слагали рейката да са преместили шлиците долу при карето? И като казах каре, може проблема за твърдия волан да е в него. Казвам го от опит. Да, има вариант, даже мислехме килнатият волан да го оправим от там. Ти кое каре имаш предвид, което би могло да е причина за твърдия волан, може и тропането да е от някое каре.
|
|
| |
Garfi | Дата: Неделя, 11.08.2013, 12:36:35 | Message # 36 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Карето на кормилния прът. Намира се под един гумен маншон, и чрез това каре се прави чупката от кормилния прът към рейката.
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 11.08.2013, 12:46:34 | Message # 37 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote (Garfi) Карето на кормилния прът Аха, разбрах кое имаш предвид. Майсторите казаха, че първо него са проверили, но било ОК.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Неделя, 11.08.2013, 13:42:48 | Message # 38 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Ако искаш имам едно такова каре, мога да ти го подаря направо
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 11.08.2013, 13:46:01 | Message # 39 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote (ggushterov) Ако искаш имам едно такова каре, мога да ти го подаря направо Много благодаря за предложението, но и аз имам някъде резервно и по-добре да остане за друг колега, който има нужда.
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 20.10.2013, 21:53:28 | Message # 40 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| След многочасово пътуване София-Виена като цяло съм доволен от колата., вече не дърпа на никъде, не тропа не трака, та реших сам да си отговоря и дано съм полезен на някой друг с подобни проблеми.
Първо: почукването, когато дам на заден ход, беше, защото датчика на дросела се опираше в Type S стрът бара. Който реши да монтира такъв на F20A4 да има предвид, че той седи само на сантиметър от съответния датчик и поклащането на двигателя, когато давах на заден ход, поне при мен беше повече от този сантиметър.
Второ: относно дърпането на една страна, послушах съвета на колегата Mkilla (благодаря за мнението ) и отидох за реглаж на преден и заден мост в Бултрако. Там оправиха всички сходимости, ъгли и колата стана супер, дори воланът се върти много по-леко от преди. Рейката, която купих от Гущеров си е супер, за което благодарско и на него ! За съжаление предишните два реглажа, които направих и според които всичко беше ОК, си бяха чисто и просто пари за нищо.
Трето: Вибрациите във волана при определена скорост са били от гумите (лош баланс или криви джанти), защото със зимните е доста по добре.
П.С. Доволен съм и от разхода, който за първото засичане беше 6.8 при скорост 115,6 км/ч (благодарение на темпомата ), което си е супер.
|
|
| |