Борба с ръждата по задните вежди
|
|
Mkilla | Дата: Вторник, 24.09.2013, 11:10:30 | Message # 31 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Щом казваш Честно казано съм виждал повече 4-та ген с изгнили вежди а не 5-та.Както и да е , щом е същото
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nurs | Дата: Вторник, 24.09.2013, 13:43:03 | Message # 32 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
| Колеги следя темата и забелязах,че някой колега беше обяснил какво точно е корозията на металите...искам да добавя също,че корозия може да има само когато материалите са с различна електроотрицателност и както беше казал колегата солите които хвърлят зимата ускоряват процеса (емисията на електроните).Ефекта е същия в акомулаторите ....та имах един преподавател който ми преподаваше дисциплини свързани с инспекция и борба с корозията,акумолатори и др. Тогава с него коментирахме корозията по автомобилите и тои ми каза метод които теоретично би свел корозията до минимум ,който се състоеше в това....на подходящо място да се зачисти до метал и се направи заземка която наи-добре през цялото време или по-лесния вариант когато е паркитана за вечерта да се заземява.Това според него би изравнило потенциалите и емислията на електроните би спряла (все едно на акумолатора клетките са накъсо свързани тогава на клемите ще има 0V.Това още може да се види при автобуси и камиони но там всички знаем защо се прави.
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 24.09.2013, 14:22:57 | Message # 33 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Mkilla, много е просто, единия модел е 6г. по-стар или иначе казано 6 зими.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 24.09.2013, 14:27:21 | Message # 34 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
|
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
|
|
persssi | Дата: Понеделник, 21.10.2013, 22:53:26 | Message # 37 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Идеята да използвам горния кит беше, за да загладя хоризонталните участъци на веждите и да ги направя по-полегати, така че да не се задържа там кал и влага. Горе долу се получиха нещата, но най-важното е да останат ката и китът да не се разлепи с времето. Реших да рискувам, пък каквото стане :).
Това е и крайният резултат:
и веждите отвътре
|
|
| |
persssi | Дата: Понеделник, 21.10.2013, 22:55:51 | Message # 38 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Багажникът не се нуждаеше от боядисване, но не се сдържах !
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 21.10.2013, 23:31:59 | Message # 39 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Браво за труда Дано си изшкурил добре ръждите , защото така ги запечатваш и тя си работи но ти не я виждаш.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 22.10.2013, 00:24:29 | Message # 40 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Mkilla, Нали това и е специалното на тази боя, да влезе в химична реакция с корозията и да спре развитието и. Иначе Persssi да беше мазал с латекс
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 22.10.2013, 00:29:06 | Message # 41 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Garfi ( ) да влезе в химична реакция с корозията и да спре развитието и. Това вярваш ли го на 100% ,щото аз не Както каза чичо Заппа,жена и ръжда тръгне ли,няма спиране
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
persssi | Дата: Вторник, 22.10.2013, 08:41:28 | Message # 42 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) Дано си изшкурил добре ръждите , защото така ги запечатваш и тя си работи но ти не я виждаш. Само съм почистил с телена четка и после с шкурка, но не без следа. В предписанията за нанасяне на боята препоръчват да има ръжда по метала, защото така адхезията е по-добра и захващането е по-здраво. А дали отдолу си работи... да работи, да работи, колко да си работи .
Quote Garfi ( ) Нали това и е специалното на тази боя, да влезе в химична реакция с корозията и да спре развитието и Има такива бои, които реагират химически с ръждата. Не мога точно да опиша химичния процес, който протича тогава, но най-общо отдават електрони или нещо такова. Според фирмата, производител на моята боя, този метод не е най-добрия, защото след определено време, действието му намалява. Боята на POR15 действа изцяло на механичен принцип. Захваща се много добре и в дълбочина за метала и така става устойчива на механични въздействия. От друга страна структурата й е плътна и не пропуска никаква влага. Така би трябвало да спира достъпа на влага и кислород до метала, да го предпазва и да спира развитието на корозията.
Това, което не съм спазил е, че не трябва да се боядисва върху друга боя, а само върху гол метал и ръжда, но това е положението, аз не можах да махна предишната.
Ще видим какво ще се получи след зимата, това ще е най добрата проверка.
|
|
| |