Потропване в задницата
|
|
ZAPPA | Дата: Понеделник, 09.12.2013, 22:58:55 | Message # 16 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 10.12.2013, 00:20:09 | Message # 17 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Сменени са втулките и тампоните с ОЕМ и са смазани с течна грес на Bardahl Пак казвам , че е направено всичко и даже с новите тампони + втулки и там както си му е реда , нещата станаха по-зле а не по-добре.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 10.12.2013, 00:21:30 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 10.12.2013, 00:44:53 | Message # 18 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 10.12.2013, 01:27:36 | Message # 19 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Аз не сьм сменил втулкие защото мислех че няма какво да им се износи. Айде за пореден пьт ще ги свалям тия амортисьори. Вече толкова пьти ги свалям че не помня бройката ама поне нямат време да клеасат болтовете и гайките И не сьм ги смазвал с нищо. Ще тьрся силиконова грес както каза Запа. КАто се замисля потропването може да идва и от разбити водачи на спирачните апарати, от криви или изгнили топлинни щитове над трьбите на изпускателната генерация и гьрнето и трьбите да поторопват ако се опират в тях, може да има липсващи щипки на задната броня и праговете и те сьщо да потропват. Трябва да се гледа и проверява всичко .
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 10.12.2013, 01:51:29 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 10.12.2013, 01:47:18 | Message # 20 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 10.12.2013, 07:53:28 | Message # 21 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Много често срещано явление е да ги монтират на обратно тези тампони, по причина неизвестна за мен.
|
|
| |
Hak | Дата: Вторник, 10.12.2013, 10:12:13 | Message # 22 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 216
Статус: Офлайн
| Quote Garfi ( ) Много често срещано явление е да ги монтират на обратно тези тампони, по причина неизвестна за мен. Ами да ти кажа точно понеже ти ми спомена ... и аз нали поскърцвам в момента та попитах 2ма майстори. И двамата казаха че точно така се слагат. Ще взема да разтърся че ми е интересно сега
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 13.12.2013, 01:23:50 | Message # 23 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Pet peeve fix-it day today.
The BIG one: rear shock knock that we all know and love. Based on what a few people had said I decided to try the shortened collar fix. The short of it: take off the nut on the top of the shock, then the washer and rubber (pry it up with a screw driver or the like). Then grab the exposed collar with some plyers and pull it up. I then ground about 2mm off each collar with my dremel and put everything back together. Note that you may have to push the top of the shock around to center it before the collar will fit back in to place. You shouldn't be able to see any of the collar when you put the rubber bushing back over top of it. Tap everything down with a hammer before replacing the nut. And VOILA!
Може ли малко помощ за 2 изречения , защото не мога да си обясня какво е направил този човек.
- " Then grab the exposed collar with some plyers and pull it up. I then ground about 2mm off each collar with my dremel"
Какво ще рече , че е взел втулката и това "ground about 2mm off each collar with my dremel"?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 01:26:58 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 13.12.2013, 01:31:11 | Message # 24 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Значи ,че е скъсил втулката на тампона с 2мм. за да осигури по-дебели тампони т.е. ако си сложиш нови тампони-несмачкани ще е същия ефект
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 13.12.2013, 01:34:08 | Message # 25 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Нали си сложих НОВИ ОЕМ заедно с НОВИ ОЕМ ВТУЛКИ и ефекта е нулев.
Мерси Жоро ама докато не издиря проблема и някой който го е решил , няма да спя спокойно.Новите втулки ОЕМ са същите като старите на дължина , не са и милимунда по-къси.Ебати досиетата X !
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 01:35:29 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 13.12.2013, 01:47:03 | Message # 26 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Много ясно е,че ще са същите,нали са за прелюд Проблема при теб не е там като при него иначе като е там проблема-смачкани тампони и като скъсиш втулката ,става.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 13.12.2013, 02:10:22 | Message # 27 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Андроо, потропването е от егн то .кат удартеем почваме да потропваме кой ишиаз кой лумбаго така е .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 13.12.2013, 02:27:04 | Message # 28 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Мисля , че няма общо дали са нови , стари , ОЕМ и какви ли не тампоните а проблема е съвсем друг.Ето една добра тема точно за нас :
http://www.ludegeneration.co.uk/honda-p....39.html
Явно това е грешка на HONDA демек Прелюда не е чак толкова перфектен и каквито и части да слагаме , все ще си скрибуца и тропа като дърта каруца докато не се направи това което е написал този човек.Доста се порових по чуждите форуми и там масово се оплакват от точно това почукване и скрибуцане.Както каза и Жоро преди няколко дни , ще се сменят амортисьори до полуда и пак ще го има.
Превод на част от статията :
Many Prelude Owners ( 4-та и 5та gen. ) may have noticed a knocking noise form the rear whell arches when travelling over bumps.This seems to get worse as the weather gets colder.Honda in the US have acknowledged this fault and below is a cheap and relatively simple way of curing an annoying flaw.
The fault is caused by inadequate "bushing" in the upper part of the suspension strut ( shock absorber ).This is remedied by adding extra shims ( Halfords body repair washers ) to the upper strut assembly.
Много от собствениците на Prelude ( 4-та и 5-та генерация ) може да са забелязали , че имат чукане от задното окачване, когато минават по неравности.Това става по-лошо, когато времето стане студено.Honda в САЩ са признали тази грешка и предлагат евтин и сравнително лесен начин да поправи този досаден недостатък.
Повредата е причинена от дефектна втулка в горната част на подпората на амортисьора.Това се коригира чрез добавяне на допълнителни шайби (Halfords каросерийни шайби) към горната разпънка.
Нека някой по-добре подготвен с техническата част от мен да преведе стъпките , да качи картинката в темата и да обясни аджаба какво точно се прави от това , което е написал този човечец.
P.S Сега зацепвам защо на доста места по чуждите форуми чета , че скъсяват задните втулки и им се решава проблема с шума от задното окачване.Не винаги оригиналната част явно е "перфектна" ако ще да идва от Марс.
Освен това решение намирам и заменяема втулка от Хонда или иначе казано оправили са си "бъга" и са пуснали на пазара по-къса втулка за задните амортисьори на прелюдите.Тази обаче естествено е доста по-скъпа от "нашата" си.Цената в Щатите е 6.46$ докато старите ни втулки бяха по 0.50$ цента.В Европа и по точно в дилъра на Хонда в Лондон , цената е 6.65 евро което значи , че в Бултрако ще е около 12-13 лева бройката.
Ето новият номер на втулката която ни трябва :
Part NO.: 52728-S30-004 - COLLAR, RR. SHOCK ABSORBER MOUNT
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 03:27:47 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 13.12.2013, 03:26:47 | Message # 29 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| С две думи да подложиш още един тампон-гумена шайба или метална под единия тампон-ефекта като да отрежеш втулката.Аз така го разбирам
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 13.12.2013, 10:35:01 | Message # 30 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| А освен тампоните и втулката, някой от вас да смени гумената основа за пружината? При смачкана основа също се скъсява хода и може да тропа- аз например смених само втулките и тампоните, за малко се оправи, и сега пак тропа. И за левия тампон от носачите на схемата - останалите два тампона са същите като при 4 генерация, както и болтовете им, а болтовете на този тампон при двете генерации са с едни и същи размери- 14х77, макар и с различни номера. И тъй като за 4 генерация тампона го има оригинален, аз бих го взел за проба - 52354-SS0-023 BUSH A, RR. ARM (LOWER) $22.01
|
|
| |