Потропване в задницата
|
|
pikaso906 | Дата: Петък, 13.12.2013, 11:16:22 | Message # 31 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Евала,че си го открил проблема.Евтино ще се отървеш.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 13.12.2013, 11:32:05 | Message # 32 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Тампоните които са "стопер" на пружината за които говори batkosio мислех да ги поръчвам още вчера от Германия.Цената на TRW е 38.00лв за 1 брой обаче е много малко вероятно да е в тях проблема.Моите не бяха скъсани когато ги оглеждахме както и не ми се стори да са много сплескани.Всъщност и тампоните + втулките които смених не бяха в лошо състояние но пуста краста всичко да е окей.Ще резна втулките при първа възможност и ще пиша по темата.Интересно ми е само тези "новите" втулки , които Хонда са пуснали точно с колко са по-къси ?! Аз лично мисля да скъся моите с около 2мм , защото толкова пишат колегите по чуждите форуми.Сервиз Юби Ко пак познаха от къде е тропането т.е и на един от майсторите му се чу , че е някаде отгоре но е лесно да се подведеш , че е амортисьор.Аз също се бях засилил натам което е нормално , защото кой да предполага , че са бъгави ОЕМ частите.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 11:33:03 |
|
| |
Hak | Дата: Петък, 13.12.2013, 13:00:06 | Message # 33 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 216
Статус: Офлайн
| И аз следя темата с интере, защото точно се бях засилил да поръчвам оригинални тампони на амортисьорите, защото всички ми казват че е от там. Проблема е че при мен обаче скрибуца като каруца от както стана студено и се усеща не само по време на каране. Ако отвориш багажника, седнеш на него и започнеш да друсаш си скърцат стабилно.
Също така ако се опитваш да затегнеш най-горната част (не знам как се казва) дето се дръжи контра с нея, пак скърца супер стабилно.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 13.12.2013, 15:24:11 | Message # 34 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Стопорния тампон на пружината не е основание да хлопа и няма нищо общо с малките тампони горе и стеблото на амортисьора и втулката.Гайката достатъчно натяга пружината и там винаги е под напрежение.Quote Hak ( ) Също така ако се опитваш да затегнеш най-горната част (не знам как се казва) дето се дръжи контра с нея, пак скърца супер стабилно. Не е там скърцането ти,там по принцип хлопа.Малко вероятно е да скърца....все пак не ти пречи да смажеш леглата на тампоните с подходяща смазка на силиконова основа и да провериш дали съм прав все пак ще ти отпадне едно съмнение. Това са си мои мнения....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 13.12.2013, 15:31:01 | Message # 35 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ето и разликата м/у нови и смачкани стари тампони.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 13.12.2013, 16:24:12 | Message # 36 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 13.12.2013, 17:00:02 | Message # 37 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Zappa , ако някаде сте коментирали за втулките сори ама не помня , честно.Затова пуснах и тема пък ако някой е знаел , че трябва да се режат все щеше да напише , нали така ? Това с подложките също е идея , наистина но до момента не бях видял тема в която да си написал , че си слагал подложки на прелюда ти , като и да е Иначе оргазъм въобще не изпитвам да ходя нито в Бт. нито в Ко обаче нямам гараж , нито повече инструменти да се занимавам по-сериозно пък и точно Ко , колкото пъти съм отишъл за някакво питане дори , никога не са ме връщали и винаги са се държали добре.Повечето сервизи записват час за след 3 дни минимум което мен лично много ме дразни НО... излязох от работа и отидох точно в КО.Помолих момчетата за да не им отнемам от работното време ( имаха 4 коли и чакаха още ) просто за инструменти за да си извадя втулките и да ги минат на шмиргела.Обясних на Миро защо искам да направим тази процедура и така.Дадоха всичко необходимо , извадих втулките които бяха високи 41мм според шублера.Направихме ги 39мм и ги монтирах отново.Благодарен съм им много , че отново НЕ МЕ таксуваха с дори 1 стотинка за това както и предният път за прегледа от къде точно тропа колата.
Резултат : тропането изчезна като тествах на няколко разбити улици за да съм сигурен.Определено съм доволен от крайният резултат и спестените пари които щях да дам за комплект амортисьори без да има нужда.Има леко скърцане но то го имам от както съм притежател на прелюда и отпред и отзад в студено време.Сменил съм всички възлови тампони от които би трябвало да изчезне но пак го има леко и то само при доста разбити улици и студ.Предполагам , че тук вече ще се окажат виновници разните тампони на долните носачи , дъртите биалетки и тн.. но важното е да няма ТРОПАНЕ
Дано темата е била полезна , защото аз се изкривих от четене и търсене на инфо няколко дни
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 17:23:10 |
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 13.12.2013, 17:02:21 | Message # 38 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Супер!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 13.12.2013, 17:25:57 | Message # 39 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) скърцоти и има както казва Lordini "кльок-туп" Ама това ми хареса пп.радвам се,че си премахнал хлопането,при теб е излязло най-евтиния и лесен вариант.Аз обаче имам два тампона за смяна на долните носачи
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 13.12.2013, 19:33:14 | Message # 40 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Темата е полезна, преди да сменя тампоните бях резнал на струг втулките с 2мм, но нещата не се оправиха.Като ги сменях си поръчах нови тампони и нови втулки (престарал съм се явно) и сега в студеното пак тропа. Дано не съм изхвърлил старите втулки,ако не съм ще ги сложа и ще видим как ще е.Втулката може да се смени без да вдигаш колата на крик дори ,само отвърташ отгоре и я вадиш с горния тампон
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 13.12.2013, 19:47:43 | Message # 41 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 13.12.2013, 19:53:37 | Message # 42 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| А с колко да я резнем втулката? От линка който Mkilla е показал дават 2 шайби х 1,5мм, значи 3мм би трябвало да е достатъчно, имам предвид за нови несмачкани тампони.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 13.12.2013, 19:56:19 | Message # 43 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 13.12.2013, 20:50:50 | Message # 44 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| http://preludebg.com/forum/12-92-1 пост номер 6
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 13.12.2013, 20:57:57 | Message # 45 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Готини снимки извади Zappa Да , точно така изглеждат когато са ОЕМ преди скъсяването и са 1 в друг.Втулката като дължина беше 41мм.Навсякаде където четох , масово я скъсяват с 2мм , защото толкова била и ОЕМ-ската скъсена.Ще си поръчам къса втулка за тест когато ми останат излишни пари за да видя нагледно и да сравня.Иначе да , може да се сменят без да се разглобява амортисьора само е добре , да сте по-"дебели" , че при мен едната втулка влезе добре но от другата страна , долният тампон се размърда и слезе надолу.Трябваше буквално да се отпусна на багажника , за да се качи нагоре долният тампон и да вкарам втулката.
Втулка ОЕМ - 41мм - скъсих я на 39мм измерено с шублер и нямам тропане.
Иначе по принцип , задните тампони и горният и долният могат да се сменят без да се разглобява нищо , защото амортисьорите ни се прибират на ръка най-вероятно поради старост.Естествено имаше 2 epic fail-a :
1.Първият път майстора ги обърна което както каза Бисер е масова практика. 2.Вторият път с 1 приятел тръгнахме да ги сменяме.Почнаха се бири , лаф , момчето обръщаше волана на едно BMW 320 дошло от Англия и общо взето повече се смяхме и хранихме пластмасата на BMW която се бели само от допир и.... ги сложихме пак обратно тампоните........Направо откачих ама нямах нерви пак да ги обръщаме
Иначе за финал пак при майстора вдигнахме колата на крик и от 2-те страни.Развихме гайката и махнахме горният тампон.Чрез избутване надолу на втулката която 99.9% стои закачена на долният тампон , втулката и тампона в комплект излизат от чашката и когато поставихме пръст на стеблото на амортисьора и го прибрахме леко с ръка , втулката + долният тампон ни останаха в ръката Поставянето е по същата процедура но по принцип въобще не е препоръчително особено за предните колела , защото може да се изметне пружината и да стане голям сакатлък.Та това си беше на наша отговорност и принципно не е правилно но е най-мързеливият начин.Ако е нов амортисьора надали ще може да се прибере на ръка но късмет Даже не трябват и скоби да се държи пружината свита отзад специално , тествахме го. Та вече след 4 пъти вадене на втулки и тампони на тия амортисьори по 3 различни начина , мога да ги сглобя за норматив само да е по-топло времето
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 21:05:44 |
|
| |