Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Потропване в задницата
pikaso906Дата: Петък, 13.12.2013, 11:16:22 | Message # 31
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Евала,че си го открил проблема.Евтино ще се отървеш.

 
MkillaДата: Петък, 13.12.2013, 11:32:05 | Message # 32
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Тампоните които са "стопер" на пружината за които говори batkosio мислех да ги поръчвам още вчера от Германия.Цената на TRW е 38.00лв за 1 брой обаче е много малко вероятно да е в тях проблема.Моите не бяха скъсани когато ги оглеждахме както и не ми се стори да са много сплескани.Всъщност и тампоните + втулките които смених не бяха в лошо състояние но пуста краста всичко да е окей.Ще резна втулките при първа възможност и ще пиша по темата.Интересно ми е само тези "новите" втулки , които Хонда са пуснали точно с колко са по-къси ?! Аз лично мисля да скъся моите с около 2мм , защото толкова пишат колегите по чуждите форуми.Сервиз Юби Ко пак познаха от къде е тропането т.е и на един от майсторите му се чу , че е някаде отгоре но е лесно да се подведеш , че е амортисьор.Аз също се бях засилил натам което е нормално , защото кой да предполага , че са бъгави ОЕМ частите.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 11:33:03
 
HakДата: Петък, 13.12.2013, 13:00:06 | Message # 33
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 216
Статус: Офлайн
И аз следя темата с интере, защото точно се бях засилил да поръчвам оригинални тампони на амортисьорите, защото всички ми казват че е от там. Проблема е че при мен обаче скрибуца като каруца от както стана студено и се усеща не само по време на каране. Ако отвориш багажника, седнеш на него и започнеш да друсаш си скърцат стабилно. 

Също така ако се опитваш да затегнеш най-горната част (не знам как се казва) дето се дръжи контра с нея, пак скърца супер стабилно. >(
 
VIPER-CHДата: Петък, 13.12.2013, 15:24:11 | Message # 34
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Стопорния тампон на пружината не е основание да хлопа и няма нищо общо с малките тампони горе и стеблото на амортисьора и втулката.Гайката достатъчно натяга пружината и там винаги е под напрежение.
Quote Hak ()
Също така ако се опитваш да затегнеш най-горната част (не знам как се казва) дето се дръжи контра с нея, пак скърца супер стабилно.
Не е там скърцането ти,там по принцип хлопа.Малко вероятно е да скърца....все пак не ти пречи да смажеш леглата на тампоните с подходяща смазка на силиконова основа и да провериш дали съм прав :D все пак ще ти отпадне едно съмнение.
Това са си мои мнения....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Петък, 13.12.2013, 15:31:01 | Message # 35
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Ето и разликата м/у нови и смачкани стари тампони.

Приложени файлове: 6975437.jpg (85.1 Kb)
 
ZAPPAДата: Петък, 13.12.2013, 16:24:12 | Message # 36
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
MkillaДата: Петък, 13.12.2013, 17:00:02 | Message # 37
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Zappa , ако някаде сте коментирали за втулките сори ама не помня , честно.Затова пуснах и тема пък ако някой е знаел , че трябва да се режат все щеше да напише , нали така ? Това с подложките също е идея , наистина но до момента не бях видял тема в която да си написал , че си слагал подложки на прелюда ти , като и да е :) Иначе оргазъм въобще не изпитвам да ходя нито в Бт. нито в Ко обаче нямам гараж , нито повече инструменти да се занимавам по-сериозно пък и точно Ко , колкото пъти съм отишъл за някакво питане дори , никога не са ме връщали и винаги са се държали добре.Повечето сервизи записват час за след 3 дни минимум което мен лично много ме дразни НО... излязох от работа и отидох точно в КО.Помолих момчетата за да не им отнемам от работното време ( имаха 4 коли и чакаха още ) просто за инструменти за да си извадя втулките и да ги минат на шмиргела.Обясних на Миро защо искам да направим тази процедура и така.Дадоха всичко необходимо , извадих втулките които бяха високи 41мм според шублера.Направихме ги 39мм и ги монтирах отново.Благодарен съм им много , че отново НЕ МЕ таксуваха с дори 1 стотинка за това както и предният път за прегледа от къде точно тропа колата.

Резултат : тропането изчезна като тествах на няколко разбити улици за да съм сигурен.Определено съм доволен от крайният резултат и спестените пари които щях да дам за комплект амортисьори без да има нужда.Има леко скърцане но то го имам от както съм притежател на прелюда и отпред и отзад в студено време.Сменил съм всички възлови тампони от които би трябвало да изчезне но пак го има леко и то само при доста разбити улици и студ.Предполагам , че тук вече ще се окажат виновници разните тампони на долните носачи , дъртите биалетки и тн.. но важното е да няма ТРОПАНЕ :)

Дано темата е била полезна , защото аз се изкривих от четене и търсене на инфо няколко дни :)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 17:23:10
 
batkosioДата: Петък, 13.12.2013, 17:02:21 | Message # 38
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Супер!

 
VIPER-CHДата: Петък, 13.12.2013, 17:25:57 | Message # 39
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Mkilla ()
скърцоти и има както казва Lordini "кльок-туп"
Ама това ми хареса :D
пп.радвам се,че си премахнал хлопането,при теб е излязло най-евтиния и лесен вариант.Аз обаче имам два тампона за смяна на долните носачи B)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Петък, 13.12.2013, 19:33:14 | Message # 40
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Темата е полезна, преди да сменя тампоните бях резнал на струг втулките с 2мм, но нещата не се оправиха.Като ги сменях си поръчах нови тампони и нови втулки (престарал съм се явно) и сега в студеното пак тропа. Дано не съм изхвърлил старите втулки,ако не съм ще ги сложа и ще видим как ще е.Втулката може да се смени без да вдигаш колата на крик дори ,само отвърташ отгоре и я вадиш с горния тампон :)
 
ZAPPAДата: Петък, 13.12.2013, 19:47:43 | Message # 41
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
nightfighterДата: Петък, 13.12.2013, 19:53:37 | Message # 42
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
А с колко да я резнем втулката? От линка който Mkilla е показал дават 2 шайби х 1,5мм, значи 3мм би трябвало да е достатъчно, имам предвид за нови несмачкани тампони.
 
ZAPPAДата: Петък, 13.12.2013, 19:56:19 | Message # 43
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
GarfiДата: Петък, 13.12.2013, 20:50:50 | Message # 44
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
http://preludebg.com/forum/12-92-1

пост номер 6
 
MkillaДата: Петък, 13.12.2013, 20:57:57 | Message # 45
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Готини снимки извади Zappa :) Да , точно така изглеждат когато са ОЕМ преди скъсяването и са 1 в друг.Втулката като дължина беше 41мм.Навсякаде където четох , масово я скъсяват с 2мм , защото толкова била и ОЕМ-ската скъсена.Ще си поръчам къса втулка за тест когато ми останат излишни пари за да видя нагледно и да сравня.Иначе да , може да се сменят без да се разглобява амортисьора само е добре , да сте по-"дебели" , че при мен едната втулка влезе добре но от другата страна , долният тампон се размърда и слезе надолу.Трябваше буквално да се отпусна на багажника , за да се качи нагоре долният тампон и да вкарам втулката.

Втулка ОЕМ - 41мм - скъсих я на 39мм измерено с шублер и нямам тропане.

Иначе по принцип , задните тампони и горният и долният могат да се сменят без да се разглобява нищо , защото амортисьорите ни се прибират на ръка най-вероятно поради старост.Естествено имаше 2 epic fail-a :

1.Първият път майстора ги обърна което както каза Бисер е масова практика.
2.Вторият път с 1 приятел тръгнахме да ги сменяме.Почнаха се бири , лаф , момчето обръщаше волана на едно BMW 320 дошло от Англия и общо взето повече се смяхме и хранихме пластмасата на BMW която се бели само от допир и.... ги сложихме пак обратно тампоните........Направо откачих ама нямах нерви пак да ги обръщаме %)

Иначе за финал пак при майстора вдигнахме колата на крик и от 2-те страни.Развихме гайката и махнахме горният тампон.Чрез избутване надолу на втулката която 99.9% стои закачена на долният тампон , втулката и тампона в комплект излизат от чашката и когато поставихме пръст на стеблото на амортисьора и го прибрахме леко с ръка , втулката + долният тампон ни останаха в ръката :)
Поставянето е по същата процедура но по принцип въобще не е препоръчително особено за предните колела , защото може да се изметне пружината и да стане голям сакатлък.Та това си беше на наша отговорност и принципно не е правилно но е най-мързеливият начин.Ако е нов амортисьора надали ще може да се прибере на ръка но късмет :) Даже не трябват и скоби да се държи пружината свита отзад специално , тествахме го.
Та вече след 4 пъти вадене на втулки и тампони на тия амортисьори по 3 различни начина , мога да ги сглобя за норматив само да е по-топло времето :D


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 13.12.2013, 21:05:44
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda