Прелюдът угасна без причина ??!!
|
|
persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 12:14:43 | Message # 1 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Здравейте Всички, вчера Прелюдът неприятно ме изненада, като угасна без причина, както си стоях в задръстването. Това ми се случи 2 пъти в разстояние на 10 мин. След като гаснеше, запалваше без проблем.
Симптоми: - Колата и двата пъти угасна изведнъж, за секунда. Имам предвид, че не се е задавили или започнала да се тресе, както, когато няма достатъчно гориво; - От няколко месеца усещам сякаш леко претрисане, придърпване. Това е почти незабележимо и ту се появява, ту изчезва. Когато е горещо (лятото примерно) почти го няма или аз не го забелязвам. Откакто времето отново застудя, сякаш е доста повече и по-осезаемо от преди; - Когато нивото на бензина падне до минимума (дори преди светването на лампата), сякаш придърпването е по-осезаемо.
Състояние: - Двигател H22A7; - Сменил съм кабелите на свещите с оригинални за мотора от Хонда преди около 20 000 км; - Сменил съм свещите с оригинални за мотора от Хонда преди около 20 000 км.
Моля, за мнения и предположения!
Първото предположение ще си позволя да дам аз - бобината???
Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 12:15:04 |
|
| |
batkosio | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 12:39:30 | Message # 2 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Бобина, комутатор, пукната дистрибуторна капачка. Бе споменал, че екрана ти в капачката е с дупка, да не би да са свързани нещата?
|
|
| |
persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 13:39:45 | Message # 3 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Капачката не е пукната. Бобината е оригиналната към мотора или поне е достатъчно стара, че да изглежда по този начин, мисля че беше NGK. Свалена и почистена преди няколко месеца и при визуална инспекция изглежда наред.
Възможно е да са свързани, то и аз само гадая. Но пък високото напрежение не оказва ли влияние по-скоро във високите обороти. А на мен колата ми угасна намясто или при 2000 оборота. Току що я покараш и доста придърпва...
Възможно ли е да е от горивото и горивната помпа?
Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 13:42:22 |
|
| |
bladesux | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 13:58:37 | Message # 4 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
| Проблема е електрически , резисторен блок ( особено ако е било дъждовно ) или бобина.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 14:30:57 | Message # 5 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Комутатор залагам аз
|
|
| |
persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:32:20 | Message # 6 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote NSBOP ( ) ( особено ако е било дъждовно ) Проблемът го има основно, когато е дъждовно.
А какви са симптомите, когато бобината започне да се прецаква?
Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 15:33:06 |
|
| |
bladesux | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:37:30 | Message # 7 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
| Или при рязко даване на газ се дави , или докато се катериш по наклон започва да придърпва яко и да има missfire или както в повечето случай директно колата угасва
|
|
| |
persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:47:38 | Message # 8 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| При мен придърпва, когато карам на равно и не с големи обороти, примерно 2000 - 2500 независимо от предавката.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:48:50 | Message # 9 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| При мен бобината или работи, или не работи. Никога не е давала каквито и да било признаци, че замине. Сменял съм бобина три пъти общо Не казвам, че може да няма и друг вариант, но поне аз не съм го видял в моя опит с бобините.
|
|
| |
Maverik999 | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:55:50 | Message # 10 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
| Аз залагам на бобината. Сложи за проба друга преди да търсиш другаде причината.
HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
|
|
| |
NSBOP | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 16:00:27 | Message # 11 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Сашо, ти не сменява ли бобина вече?
|
|
| |
persssi | Дата: Петък, 09.10.2015, 08:10:28 | Message # 12 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Смених я, но по ред причини я махнах след това и сега съм си със старата. Ще взема делко за проба и ще видя дали ще е ОК. Кофти е, че проблемът го няма винаги и не мога да съм сигурен, от какво е точно, а да си купувам само части, които после се оказват неналежащи за смяна, не ми се ще.
Може ли проблемът да е от горивната помпа или вода и боклуци в резервоара???
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 09.10.2015, 09:12:04 | Message # 13 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Quote persssi ( ) Проблемът го има основно, когато е дъждовно. За мен това си е електрически проблем.
|
|
| |
GK007 | Дата: Петък, 09.10.2015, 11:09:04 | Message # 14 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 159
Статус: Офлайн
| И аз го имах този проблем при дъждовно го бях забелязал. Веднъж пак при силен дъжд просто спря и умря. Излезе бобината! Доста често срещан проблем е. Успех
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 09.10.2015, 12:14:32 | Message # 15 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Да, вчера беше дъждовно в София и не е случайно, че е станало тогава. Има пряка връзка м/у влагата и електрическата система на колата. Ако можем да се отървем от българското мислене за отстраняване на даден проблем и се пречупим и дестваме като в белите страни бих казал да пробваш с друго делко с всичките му чаркове в него. Също така бих изключил кабелите, защото ако са те, най-много да попрекъсва на някакви обороти но категорично няма да угасне двигателя.
Горивния филтър не е причина за тези проблеми още повече, че няма връзка с влажното време но е хубаво да се смени.
|
|
| |