| 
				
				Прелюдът угасна без причина ??!!
				 | 
 | 
 | persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 12:14:43 | Message # 1 |  
 Хачидан (8) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 549 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Здравейте Всички,   вчера Прелюдът неприятно ме изненада, като угасна без причина, както си стоях в задръстването. Това ми се случи 2 пъти в разстояние на 10 мин. След като гаснеше, запалваше без проблем. 
   Симптоми:   - Колата и двата пъти угасна изведнъж, за секунда. Имам предвид, че не се е задавили или започнала да се тресе, както, когато няма достатъчно гориво;   - От няколко месеца усещам сякаш леко претрисане, придърпване. Това е почти незабележимо и ту се появява, ту изчезва. Когато е горещо (лятото примерно) почти го няма или аз не го забелязвам. Откакто времето отново застудя, сякаш е доста повече и по-осезаемо от преди;   - Когато нивото на бензина падне до минимума (дори преди светването на лампата), сякаш придърпването е по-осезаемо. 
   Състояние:   - Двигател H22A7;   - Сменил съм кабелите на свещите с оригинални за мотора от Хонда преди около 20 000 км;   - Сменил съм свещите с оригинални за мотора от Хонда преди около 20 000 км. 
   Моля, за мнения и предположения! 
   Първото предположение ще си позволя да дам аз - бобината???
 
 Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 12:15:04  |  
|   | 
 |    | 
 | batkosio | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 12:39:30 | Message # 2 |  
 BKDM 
  
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 915 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Бобина, комутатор, пукната дистрибуторна капачка. Бе споменал, че екрана ти в капачката е с дупка, да не би да са свързани нещата?
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 13:39:45 | Message # 3 |  
 Хачидан (8) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 549 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Капачката не е пукната.   Бобината е оригиналната към мотора или поне е достатъчно стара, че да изглежда по този начин, мисля че беше NGK. Свалена и почистена преди няколко месеца и при визуална инспекция изглежда наред. 
   Възможно е да са свързани, то и аз само гадая. Но пък високото напрежение не оказва ли влияние по-скоро във високите обороти. А на мен колата ми угасна намясто или при 2000 оборота. Току що я покараш и доста придърпва... 
   Възможно ли е да е от горивото и горивната помпа?
 
 Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 13:42:22  |  
|   | 
 |    | 
 | bladesux | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 13:58:37 | Message # 4 |  
| 
 Рокудан (6) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 167 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Проблема е електрически , резисторен блок ( особено ако е било дъждовно ) или бобина.
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 14:30:57 | Message # 5 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Комутатор залагам аз
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:32:20 | Message # 6 |  
 Хачидан (8) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 549 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote NSBOP (  )  ( особено ако е било дъждовно )   Проблемът го има основно, когато е дъждовно. 
   А какви са симптомите, когато бобината започне да се прецаква?
 
 Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 15:33:06  |  
|   | 
 |    | 
 | bladesux | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:37:30 | Message # 7 |  
| 
 Рокудан (6) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 167 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Или при рязко даване на газ се дави , или докато се катериш по наклон започва да придърпва яко и да има missfire или както в повечето случай директно колата угасва  
 |  
|   | 
 |    | 
 | persssi | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:47:38 | Message # 8 |  
 Хачидан (8) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 549 
 
Статус: Офлайн 
 
 | При мен придърпва, когато карам на равно и не с големи обороти, примерно 2000 - 2500 независимо от предавката.
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:48:50 | Message # 9 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | При мен бобината или работи, или не работи. Никога не е давала каквито и да било признаци, че замине. Сменял съм бобина три пъти общо   Не казвам, че може да няма и друг вариант, но поне аз не съм го видял в моя опит с бобините.
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | Maverik999 | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:55:50 | Message # 10 |  
 Годан (5) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 145 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Аз залагам на бобината. Сложи за проба друга преди да търсиш другаде причината.
  HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 16:00:27 | Message # 11 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Сашо, ти не сменява ли бобина вече?
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | persssi | Дата: Петък, 09.10.2015, 08:10:28 | Message # 12 |  
 Хачидан (8) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели 
Съобщения: 549 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Смених я, но по ред причини я махнах след това и сега съм си със старата. Ще взема делко за проба и ще видя дали ще е ОК. Кофти е, че проблемът го няма винаги и не мога да съм сигурен, от какво е точно, а да си купувам само части, които после се оказват неналежащи за смяна, не ми се ще. 
   Може ли проблемът да е от горивната помпа или вода и боклуци в резервоара???
 |  
|   | 
 |    | 
 | NSBOP | Дата: Петък, 09.10.2015, 09:12:04 | Message # 13 |  
 МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка 
Съобщения: 2055 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Quote persssi (  )  Проблемът го има основно, когато е дъждовно.      За мен това си е електрически проблем.
 
  
 |  
|   | 
 |    | 
 | GK007 | Дата: Петък, 09.10.2015, 11:09:04 | Message # 14 |  
| 
 Рокудан (6) 
  
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали 
Съобщения: 159 
 
Статус: Офлайн 
 
 | И аз го имах този проблем при дъждовно го бях забелязал. Веднъж пак при силен дъжд просто спря и умря. Излезе бобината! Доста често срещан проблем е. Успех
 |  
|   | 
 |    | 
 | Garfi | Дата: Петък, 09.10.2015, 12:14:32 | Message # 15 |  
 just driver 
  
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели 
Съобщения: 2104 
 
Статус: Офлайн 
 
 | Да, вчера беше дъждовно в София и не е случайно, че е станало тогава. Има пряка връзка м/у влагата и електрическата система на колата. Ако можем да се отървем от българското мислене за отстраняване на даден проблем и се пречупим и дестваме като в белите страни бих казал да пробваш с друго делко с всичките му чаркове в него. Също така бих изключил кабелите, защото ако са те, най-много да попрекъсва на някакви обороти но категорично няма да угасне двигателя. 
   Горивния филтър не е причина за тези проблеми още повече, че няма връзка с влажното време но е хубаво да се смени.
 |  
|   | 
 |    |