• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Прелюдът угасна без причина ??!!
persssiДата: Четвъртък, 08.10.2015, 12:14:43 | Message # 1
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Здравейте Всички,
вчера Прелюдът неприятно ме изненада, като угасна без причина, както си стоях в задръстването. Това ми се случи 2 пъти в разстояние на 10 мин. След като гаснеше, запалваше без проблем.

Симптоми:
- Колата и двата пъти угасна изведнъж, за секунда. Имам предвид, че не се е задавили или започнала да се тресе, както, когато няма достатъчно гориво;
- От няколко месеца усещам сякаш леко претрисане, придърпване. Това е почти незабележимо и ту се появява, ту изчезва. Когато е горещо (лятото примерно) почти го няма или аз не го забелязвам. Откакто времето отново застудя, сякаш е доста повече и по-осезаемо от преди;
- Когато нивото на бензина падне до минимума (дори преди светването на лампата), сякаш придърпването е по-осезаемо.

Състояние:
- Двигател H22A7;
- Сменил съм кабелите на свещите с оригинални за мотора от Хонда преди около 20 000 км;
- Сменил съм свещите с оригинални за мотора от Хонда преди около 20 000 км.

Моля, за мнения и предположения!

Първото предположение ще си позволя да дам аз - бобината???


Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 12:15:04
 
batkosioДата: Четвъртък, 08.10.2015, 12:39:30 | Message # 2
BKDM

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
Бобина, комутатор, пукната дистрибуторна капачка. Бе споменал, че екрана ти в капачката е с дупка, да не би да са свързани нещата?

 
persssiДата: Четвъртък, 08.10.2015, 13:39:45 | Message # 3
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Капачката не е пукната.
Бобината е оригиналната към мотора или поне е достатъчно стара, че да изглежда по този начин, мисля че беше NGK. Свалена и почистена преди няколко месеца и при визуална инспекция изглежда наред.

Възможно е да са свързани, то и аз само гадая. Но пък високото напрежение не оказва ли влияние по-скоро във високите обороти. А на мен колата ми угасна намясто или при 2000 оборота. Току що я покараш и доста придърпва...

Възможно ли е да е от горивото и горивната помпа?


Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 13:42:22
 
bladesuxДата: Четвъртък, 08.10.2015, 13:58:37 | Message # 4
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
Проблема е електрически , резисторен блок ( особено ако е било дъждовно ) или бобина.
 
NSBOPДата: Четвъртък, 08.10.2015, 14:30:57 | Message # 5
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Комутатор залагам аз

 
persssiДата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:32:20 | Message # 6
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote NSBOP ()
( особено ако е било дъждовно )
Проблемът го има основно, когато е дъждовно.

А какви са симптомите, когато бобината започне да се прецаква?


Редактирано от persssi - Четвъртък, 08.10.2015, 15:33:06
 
bladesuxДата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:37:30 | Message # 7
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 167
Статус: Офлайн
Или при рязко даване на газ се дави , или докато се катериш по наклон започва да придърпва яко и да има missfire или както в повечето случай директно колата угасва :)
 
persssiДата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:47:38 | Message # 8
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
При мен придърпва, когато карам на равно и не с големи обороти, примерно 2000 - 2500 независимо от предавката.
 
NSBOPДата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:48:50 | Message # 9
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
При мен бобината или работи, или не работи. Никога не е давала каквито и да било признаци, че замине. Сменял съм бобина три пъти общо :) Не казвам, че може да няма и друг вариант, но поне аз не съм го видял в моя опит с бобините.

 
Maverik999Дата: Четвъртък, 08.10.2015, 15:55:50 | Message # 10
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Аз залагам на бобината. Сложи за проба друга преди да търсиш другаде причината.

HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
NSBOPДата: Четвъртък, 08.10.2015, 16:00:27 | Message # 11
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Сашо, ти не сменява ли бобина вече?

 
persssiДата: Петък, 09.10.2015, 08:10:28 | Message # 12
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Смених я, но по ред причини я махнах след това и сега съм си със старата. Ще взема делко за проба и ще видя дали ще е ОК. Кофти е, че проблемът го няма винаги и не мога да съм сигурен, от какво е точно, а да си купувам само части, които после се оказват неналежащи за смяна, не ми се ще.

Може ли проблемът да е от горивната помпа или вода и боклуци в резервоара???
 
NSBOPДата: Петък, 09.10.2015, 09:12:04 | Message # 13
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Quote persssi ()
Проблемът го има основно, когато е дъждовно.

За мен това си е електрически проблем.


 
GK007Дата: Петък, 09.10.2015, 11:09:04 | Message # 14
Рокудан (6)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 159
Статус: Офлайн
И аз го имах този проблем при дъждовно го бях забелязал. Веднъж пак при силен дъжд просто спря и умря. Излезе бобината! Доста често срещан проблем е. Успех
 
GarfiДата: Петък, 09.10.2015, 12:14:32 | Message # 15
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Да, вчера беше дъждовно в София и не е случайно, че е станало тогава. Има пряка връзка м/у влагата и електрическата система на колата. Ако можем да се отървем от българското мислене за отстраняване на даден проблем и се пречупим и дестваме като в белите страни бих казал да пробваш с друго делко с всичките му чаркове в него. Също така бих изключил кабелите, защото ако са те, най-много да попрекъсва на някакви обороти но категорично няма да угасне двигателя.

Горивния филтър не е причина за тези проблеми още повече, че няма връзка с влажното време но е хубаво да се смени.
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda