• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Пропадане на обороти
MkillaДата: Петък, 24.08.2012, 14:10:04 | Message # 1
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Колеги малко жокери ако може защото вече ми писна от следното....
Проблем номер 1 : При включен климатик подам ли газ и след като си пусна крака от педала , оборотите падат много ниско и след това изравняват на 750.Няма ли начин да се компенсират по-бързо ? Имам чувството , че колата ще изгасне.Според мен не е нормално поради причината , че някой път не се усеща разлика в оборотите и се чудя какво става..?! Когато я взех и си беше с оригиналните ремъци , ролки и тн..пробвах специално климатика в движение и нямаше такива ядове ? Проблема е само на климатик.Когато съм без пуснат климатик нямам проблем с оборотите на автомобила.
Проблем номер 2 : След смяна на воден радиатор ( 1 година ) при включване на перката на водният радиатор има претрисане което се усеща като си на на ниски обороти без подаване на газ.Примерно на кръстовище си стоя и чакам на светофара и като се пусне перката се усеща претрисане за секунда-две.В движение когато подавам газ дори и да се пусне перката не се усеща нищо.Има ли някакви успокоителни тампони или дунапрени на радиатора да обират вибрации ? Единствено мернах в руският сайт където се проверяват парт номерата на частите, на снимката с воден радиатор има издължен предмет или елемент до самият радиатор на снимката който не се продава отделно и се чудя дали не трябва да има нещо такова ?
Та така моля за мнения какво да погледна.Не ми се говори за сервизи защото от 2 места ме резнаха като на едното отговора беше "Това не е проблем , така си е" а на второто "Нямам време но я да видим...Да , върви да си напълниш климатика" Не разбрах защо да го пълня като изстудява добре но както и да е..Благодаря за мненията предварително :)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 24.08.2012, 14:19:34
 
KONIДата: Петък, 24.08.2012, 14:52:24 | Message # 2
Годан (5)

Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
здравей колега.
И двата ти проблема идват от ниските обороти.
И при вкл. климатик и при пускане на перката се
получава недостиг на мощност.На другата ми кола
при вкл. на перката се получаваше пропадане на оборотите.
След почистване на стъпковото моторче тук (IACV) всичко се нормализира.
Пробвай с почистване на това IACV защото може би не може да компенсира
моментното натоварването в ниските обороти.
И за вентилатора да не би да не е оригиналния и да е по мощен и оттам
по голяма консумация на ток.Защото това претрисане се получава точно от
голям пусков ток.
 
MkillaДата: Петък, 24.08.2012, 15:11:00 | Message # 3
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Според мен са 2 отделни проблема.Оборотите на празен ход са бетон когато няма климатик и до сега съм нямал проблеми.Чистени са от Омбре и Throttle Wire и Air Boost-a профилактично след като му я бях оставил за проверка на ангренаж.Всичко е оригинално по системата без водният радиатор който купих чисто нов афтърмаркет и си го разпечатах от кашона в нас.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
NSBOPДата: Петък, 24.08.2012, 16:12:37 | Message # 4
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Quote
Симптом: Ниски обороти при загрял двигател (оборотите падат при включване на климатика/климатроника)
- проверете Air conditioning сигнала
- проверете EACV

В менюъла има инструкции как да провериш Air Conditioning сигнала. Довечера ще ти кача тази страница ако не можеш да го намериш.
Според мен е важно да провериш (да се убедиш) дали проблема с климатика се появява само като позагрее колата или и на тотално студена го прави.
Ако не го прави на студено, залагам, че проблема не е в EACV. Не съм спец, казвам си мнението :)


 
GarfiДата: Петък, 24.08.2012, 16:31:37 | Message # 5
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Проблема ти е един и същ за двете ситуации и се нарича EACV (имам предвид моторчето за празен ход не знам дали не беше IACV). На перката не и трябва тампон или каквото друго се сетиш, просто има голяма пускова консумация.
Кажи на аварийни светлини какво е положението? Заслушай се внимателно как леко се променят оборотите в момента на цъкане на релето.
 
NSBOPДата: Петък, 24.08.2012, 16:56:25 | Message # 6
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
EACV - Electronic Air Control Valve - това е начина, по който е описан този клапан в сервизното ръководство и също така в онлайн магазините на Honda
IACV - Idle Air Control Valve - също е правилно, но поне за Prelude никога не съм виждал Honda да го наричат така

На практика и двете са правилни, но първото е това, което се използва от Honda. Поправете ме ако греша.


 
KONIДата: Петък, 24.08.2012, 17:56:56 | Message # 7
Годан (5)

Град/Държава: Burgas/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 119
Статус: Офлайн
не е толкова важно как е точното име ясно е ,че говорим за едно и също нещо
по важно е колегата да открие причината и да си реши проблема.
и разбира се да сподели какво точно е било.
 
MkillaДата: Петък, 24.08.2012, 19:43:06 | Message # 8
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Сега ставам , че се трупясах след работа и гледам колко сте писали.Отивам да проверя как е като е изстинала да пусна климатика и ще драсна веднага.

Added (24.08.2012, 19:43:06)
---------------------------------------------
Така , студен двигател е трудно казано но беше изстинал та като запалих мотора оборотите бяха около 1400-1450 и след пускането на климата станаха 1250-1300.Подадох газ и пак ги върна на 1250-1300 без да пропада като със загряването на мотора почнаха да си падат както си трябва.След като достигна работна температура след подаване на газ и отпускане на педала на газта пак пропадаха до към второто деление от началото на оборотомера.Жалко , че нямам с какво да направя клип в момента и да го кача.Тествах и с аварийките но си мисля , че ако има проблем с тоците щеше да се отрази и с работата на фаровете ? Пуснах аварийните светлини , пуснах и фаровете и няма пропадане и си кове оборотите както трябва.Направо шах и мат >(

NSBOP Ако може постни страничката или поне ми кажи на коя страница като номер се намира за да видя и там какво пише...
Garfi слушах братче и само си слушам.Съседа вика "Кво се цъклиш на 30 градуса вътре?" хахаха :)
Кони Давай още мнения :)


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 24.08.2012, 19:47:31
 
VIPER-CHДата: Петък, 24.08.2012, 20:36:38 | Message # 9
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
При ел консумация товариш алтернатора съответно и мотора а като включиш климатика(компресора) стават две точки товар към мотора,така че е малко различно това тестване с ел консуматори според мен.
И аз мисля,че проблема ти е в EACV-то.Също си прегледай вакумите-маркучите ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Събота, 25.08.2012, 02:01:50 | Message # 10
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Приложени файлове: 4111030.jpg (119.9 Kb)



プレリュード 夢のカ
 
MkillaДата: Събота, 25.08.2012, 14:16:56 | Message # 11
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Така , проблем номер 2 вече е разгадан..Днес мерихме с приятелче при включен двигател зареждането според мултицета е 14.00-14.1V което е добре.При изключен двигател акумулатора показа 12.85V което не знам как е но самото притрисане е от горните тампони които държат радиатора и направо щях да припадна.Вдигнах капака на сивика на приятелчето и при него радиатора не трепва а при мен като го размърдам и има доста луфт та ще си поръчам тампоните ( по 2.30 $ за брой , парт номер 74173-SJ4-000 или направо ще сложа по-дебел термошлаух там за да се ограничи резонанса.Остава климатика....Мерси eDaniel обаче не съм на ясно с тези схеми....Би ли разяснил като имаш време какво точно да направя ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
GarfiДата: Събота, 25.08.2012, 19:47:40 | Message # 12
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Mkilla, моля те не влизай във филми и излишни разходи. Тези тампони са си така, радиатора стои свободно в тях. Какво общо има зареждането на акумулатора с проблемите ти. Когато перката се включи както казах по-горе тя има голяма консумация, пада напрежението в акумулатора и работата на алтернатора е да задъжи волтажа на 14v и съответно се натоварва двугателя, падат оборотите и тук е момента в който IACV-то трябва да подаде въздух във всмукателя и да задържи празния ход. Когато IACV-то е зацапано не може да реагира достатачно бързо и работи с известно закъснение и се получава притрисане на двигателя при моментна голяма консумация.
Ако някой мисли, че съм написъл нещо невярно нека ме поправи.
 
VIPER-CHДата: Събота, 25.08.2012, 20:26:37 | Message # 13
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Моите тампони на радиатора си бяха така хлабави но им сложих парче тънкостенен маркуч и се стегна.После видях на една петица,че са хлабави а мена рече че всите са така но моите имаха повечко луфт.Аз обаче не виждам логиката и предпочитам да са плътни вместо радиатора да хлопа 0.5см :D
Претрисането не ти е от тези тампони.Да не ти е разбалансирана перката на вентилатора?Има ли луфт в оста-лагерите(втулки)Здраво ли е хваната перката за радиатора....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ZAPPAДата: Събота, 25.08.2012, 20:55:36 | Message # 14
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Събота, 25.08.2012, 22:08:18 | Message # 15
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Mkilla, ела утре на срещата и ще сравним тампоните ти с другите и ще видим как седи радиатора спрямо твоя. Тъкмо ще разчешем езиците и за празния ход защото и аз имам какво да кажа :)


プレリュード 夢のカ
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda