Въпрос за суперчарджър на двигател х22а2
|
|
Garfi | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 00:20:14 | Message # 16 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
|
|
|
| |
rollin | Дата: Четвъртък, 10.10.2013, 05:38:19 | Message # 17 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Ако ще се турбинира варианта е Ф22 с Х22 глава степента на сгъстяване пада до 8.4:1 с оем гарнитура
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 15.10.2013, 08:13:03 | Message # 18 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Чувал съм, че и ф20 се разрежда когато и се сложи х23 кратуна. Иначе универсалния вариант е Eaton, често го закачат на мястото на климатичния компресор. По новите модели даже са с електромагнитна шайба, като на климатичния компресор и "зацепва" само когато е натиснат педала на газта, т.е не надува когато дросела е затворен.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Вторник, 15.10.2013, 09:32:51 | Message # 19 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Аз все още не съм открил къде се продават.Освен два в ибеи втора ръка.Някой да има такава информация?
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 15.10.2013, 12:23:01 | Message # 20 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Итън можеш да намериш от мерцедес или мини, които се продават на части.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Вторник, 15.10.2013, 13:06:35 | Message # 21 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ето въпросния Итън.Благодаря. http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm От Буик 3,8 литра.. Става за двигатели до 4 литра. Отлично състояние на ротори и лагери. Изключително надеждна техника- използва се фабрично от много марки -Мерцедес ,Нисан , Мини Купър. 1300ЛВ
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 15.10.2013, 13:14:52 | Message # 22 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| И 45 ще ти върши работа за малък надув, и се намират тук от 400лв до 600лв втора ръка.
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Вторник, 15.10.2013, 14:42:11 | Message # 23 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ооо супер,тъкмо се бях отчаял.Поспри сърце мое.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 15.10.2013, 16:42:51 | Message # 24 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Суперчарджър, а Стискаме палци!
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Вторник, 15.10.2013, 19:21:27 | Message # 25 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Първо се налага ребилд на двигателя и после се захващам пък каквото стане.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 23:22:59 | Message # 26 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Дали ще надуваш с турбо, с чарджър или ако искаш с вентилатор от духалка, за двигателя няма значение. Важна е стойността на надналягането , начина по който се постига няма отношение към издръжливоста на мотора. Съответно, трябва да решаваш същите проблеми,като при турбо. Quote pikaso906 ( ) ребилд на двигателя Доста скъп, ще излезе този ребилд!Добре е да го знаеш,предварително Иначе вариянта на чарджъра, който се слага на мястото на пленума,най много ми харесва!На малка степен на надналягане, ще бъде едно прекрасно и лесно изпълнимо засилване на двигателя.Мисля че Х23 блок с х22 глава ще паснат перфектно. Жалко че вероятно ще е доста скъп този чарджер
|
|
| |
NSBOP | Дата: Сряда, 16.10.2013, 13:33:52 | Message # 27 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Андро, споменаваш "налага" ребилд... Какво е станало?
Веско и на мен този тип чарджър най ми допада
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 21:32:03 | Message # 28 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Предвидил съм чарджър "итън M45",които се монтира на мини купър S 1.6,мерцедес и нисан,както препоръча колегата Garfi.Идеята за този чарджър ми се стори удачна,защото по характеристики го дават за двигатели от 1.1 до 2.0 и аз с 2.2 смятам,че ще бъде безопасно.Точно като за евридеика със стокова карантия.Ще се наложи малко преправяне което за опитен стругар не би било проблем.Като цена се движат между 300 и 600лв. в България и чужбина.Ребилда се налага,защото сегментите ми се предадоха и пуши като локомотив.Така и така ще се отваря ще сменя и лагерите,гумички на клапаните и семерингите. Както и задължителните неща:болтове на главата гарнитурата и почистването и.
Редактирано от pikaso906 - Четвъртък, 17.10.2013, 21:59:06 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 21:40:12 | Message # 29 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) вариянта на чарджъра, който се слага на мястото на пленума,най много ми харесва Това какво значи? Отгоре върху смукателя ли? На мен там най-ми харесва.Най просто е и бута въздуха директно.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 17.10.2013, 22:39:24 | Message # 30 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote pikaso906 ( ) Както и задължителните неща:болтове на главата Това не се сменя като при някои други марки,поне така пише при прелюда ама ако ти се дават още 280лв....
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |