• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Какво да гледаме при покупка на Прелюд
eDanielДата: Петък, 28.10.2011, 01:13:15 | Message # 1
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Available to users only


プレリュード 夢のカ


Редактирано от NSBOP - Вторник, 23.04.2013, 10:19:55
 
pikaso906Дата: Петък, 28.10.2011, 13:45:29 | Message # 2
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
И неща които се отнасят както за прелюдите така и за останалите коли:
Как да разберем дали километража е връщан.
Огледайте внимателно винтчетата които са до километража за наранявания.Ако имат значи там е развивано.
Огледайте волана от задната страна.Ако е изтъркан това значи,че колата е карана доста.
Дръпнете и пуснете колана като наблюдавате връщането му.Ако то е бавно и трябва да му помагате значи отново експлоатацията му е била доста.
Описаните износвания се получават след 225 000км.На моита пишеше толко,после се оказа,че е на над половин милион.

Проверете за дупки по генерацията като запушите с длан ауспуха,ако двигателят заглъхне всичко е наред.
Можете да проверите дали всички цилиндри работят като задържите пред ауспуха парче хартия,ако отработените газове полюшват хартията равномерно всичко е наред.

Едва ли има кола за 4 5 хиляди която да издържи на всички проверки описани в темата,но,ако сте достатъчно нахален и търпелив да проверите всичко ще сте спокоен и ще можете да смъкнете повечко от цената.Аз за съжаление не можах.


 
GarfiДата: Петък, 28.10.2011, 14:28:23 | Message # 3
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Ако не работи един от цилиндрите ще разбереш и без хартия, даже човек, който не разбира от коли като чуе двигатела, ще разбере, че нещо не е както трябва.
 
ZAPPAДата: Петък, 28.10.2011, 19:52:21 | Message # 4
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Петък, 28.10.2011, 23:45:31 | Message # 5
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Благодаря на всички, които се включиха! В момента се опитвам да ъпдейтна първия пост с информацията, която сте ми дали. В процеса на добавяне правя леки промени - ако мислите, че те не са правилни пишете тук за да ги коментираме. rtfm


プレリュード 夢のカ
 
GarfiДата: Събота, 29.10.2011, 23:03:10 | Message # 6
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote (ZAPPA)
Ходова част:
Обичайното преглеждане, като за всеки друг автомобил – шарнири, биалетки, кормилни накрайници и разните тампони. Характерно, обаче за Прелюд е, че при преминаване на неравности (тип легнал полицай) може да чуете прискръцвания, дори прищраквания отзад/отгоре, а често и отпред. В същото време при преглед в сервиз цялата ходова част изглежда абсолютно здрава. Тези звуци идват от тампоните и едни втулки на амортисьорите, което може да се установи дори и при запазен екземпляр. В началото тези шумове се появяват при по – студено време, а при топло тотално отсъстват, просто защото материалите се разширяват и луфтовете изчезват. Частите не са скъпи, сменят се, само че разглобяването е доста. Но при всяко положение това не бива да ви отказва от покупката, даже е идеална основа за пазарлък smile

Изключително трудно откриваемо се оказа това нещо в два сервиза в София, единия от които издиган в култ. Разделих се с над 300лв, за да ми сменяват какво ли не, докато открият проблема и съответно си смених тампоните и втулките сам.


Редактирано от Garfi - Събота, 29.10.2011, 23:03:48
 
ZAPPAДата: Неделя, 30.10.2011, 21:09:07 | Message # 7
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Съжалявам Garfi, че са те изцакали с излишна смяна на части, ама тогава не е имало форум на Прелюд - феновете, и ето го резултата. biggrin

PRELUDE 2.2 TYPE S

Редактирано от ZAPPA - Неделя, 30.10.2011, 21:13:17
 
GarfiДата: Понеделник, 31.10.2011, 14:14:50 | Message # 8
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Мисля, че това с бавното връщане на колана не е вярно. В момента карам служебно мпс на 5 месеца на което колана се връща бавно и трябва да му се помага. Така е от както автомобил.
 
eDanielДата: Понеделник, 31.10.2011, 15:26:34 | Message # 9
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Може би по-правилно е "не се връща" макар че на нашата чисто нова Тойота си се връща доста енергично.


プレリュード 夢のカ
 
pikaso906Дата: Понеделник, 31.10.2011, 16:13:59 | Message # 10
Кудан (9)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
Ами в такъв случаи проверете колана на задната или на пасажерската седалки.Ако и те са така значи коланите са си мудни.Но на прелюда на шофьрската седалка е муден,а на останалите се връща както го пуснеш.Механизмите за връщане се износват като го закопчаваш всеки ден и после трябва да се връща.А отзад и да седне някои рядко закопчава колана и е по-запазен.

 
eDanielДата: Вторник, 01.11.2011, 01:28:57 | Message # 11
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Да, може би варианта със сравнението е най-добър. Така или иначе на задните седалки на Прелюд се сяда трудно и те се ползват рядко.


プレリュード 夢のカ
 
eDanielДата: Сряда, 02.11.2011, 23:43:54 | Message # 12
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
ZAPPA - Можеш ли да дадеш малко повече инфо за проблема с тампоните/втулките на амортисьорите защото и аз имам подобни звуци...


プレリュード 夢のカ
 
ZAPPAДата: Четвъртък, 03.11.2011, 00:06:31 | Message # 13
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Четвъртък, 03.11.2011, 00:16:30 | Message # 14
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Супер, това май ще е идеално попълнение за тази тема. victory


プレリュード 夢のカ
 
GarfiДата: Четвъртък, 03.11.2011, 01:34:25 | Message # 15
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Радикалното решение в което трябва да се вложат малко пари е:
- комплект тампони (в комплекта влизат и втулките)
- скоби за пружини
- евентуално скоба за шарнир
- максимум два часа
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda