Какво да гледаме при покупка на Прелюд
|
|
eDaniel | Дата: Петък, 28.10.2011, 01:13:15 | Message # 1 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Available to users only
プレリュード 夢のカ
Редактирано от NSBOP - Вторник, 23.04.2013, 10:19:55 |
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 28.10.2011, 13:45:29 | Message # 2 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| И неща които се отнасят както за прелюдите така и за останалите коли: Как да разберем дали километража е връщан. Огледайте внимателно винтчетата които са до километража за наранявания.Ако имат значи там е развивано. Огледайте волана от задната страна.Ако е изтъркан това значи,че колата е карана доста. Дръпнете и пуснете колана като наблюдавате връщането му.Ако то е бавно и трябва да му помагате значи отново експлоатацията му е била доста. Описаните износвания се получават след 225 000км.На моита пишеше толко,после се оказа,че е на над половин милион.
Проверете за дупки по генерацията като запушите с длан ауспуха,ако двигателят заглъхне всичко е наред. Можете да проверите дали всички цилиндри работят като задържите пред ауспуха парче хартия,ако отработените газове полюшват хартията равномерно всичко е наред.
Едва ли има кола за 4 5 хиляди която да издържи на всички проверки описани в темата,но,ако сте достатъчно нахален и търпелив да проверите всичко ще сте спокоен и ще можете да смъкнете повечко от цената.Аз за съжаление не можах.
|
|
| |
Garfi | Дата: Петък, 28.10.2011, 14:28:23 | Message # 3 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Ако не работи един от цилиндрите ще разбереш и без хартия, даже човек, който не разбира от коли като чуе двигатела, ще разбере, че нещо не е както трябва.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Петък, 28.10.2011, 19:52:21 | Message # 4 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Петък, 28.10.2011, 23:45:31 | Message # 5 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Благодаря на всички, които се включиха! В момента се опитвам да ъпдейтна първия пост с информацията, която сте ми дали. В процеса на добавяне правя леки промени - ако мислите, че те не са правилни пишете тук за да ги коментираме.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 29.10.2011, 23:03:10 | Message # 6 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (ZAPPA) Ходова част: Обичайното преглеждане, като за всеки друг автомобил – шарнири, биалетки, кормилни накрайници и разните тампони. Характерно, обаче за Прелюд е, че при преминаване на неравности (тип легнал полицай) може да чуете прискръцвания, дори прищраквания отзад/отгоре, а често и отпред. В същото време при преглед в сервиз цялата ходова част изглежда абсолютно здрава. Тези звуци идват от тампоните и едни втулки на амортисьорите, което може да се установи дори и при запазен екземпляр. В началото тези шумове се появяват при по – студено време, а при топло тотално отсъстват, просто защото материалите се разширяват и луфтовете изчезват. Частите не са скъпи, сменят се, само че разглобяването е доста. Но при всяко положение това не бива да ви отказва от покупката, даже е идеална основа за пазарлък smile Изключително трудно откриваемо се оказа това нещо в два сервиза в София, единия от които издиган в култ. Разделих се с над 300лв, за да ми сменяват какво ли не, докато открият проблема и съответно си смених тампоните и втулките сам.
Редактирано от Garfi - Събота, 29.10.2011, 23:03:48 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 30.10.2011, 21:09:07 | Message # 7 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Съжалявам Garfi, че са те изцакали с излишна смяна на части, ама тогава не е имало форум на Прелюд - феновете, и ето го резултата.
PRELUDE 2.2 TYPE S
Редактирано от ZAPPA - Неделя, 30.10.2011, 21:13:17 |
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 31.10.2011, 14:14:50 | Message # 8 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Мисля, че това с бавното връщане на колана не е вярно. В момента карам служебно мпс на 5 месеца на което колана се връща бавно и трябва да му се помага. Така е от както автомобил.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 31.10.2011, 15:26:34 | Message # 9 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Може би по-правилно е "не се връща" макар че на нашата чисто нова Тойота си се връща доста енергично.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Понеделник, 31.10.2011, 16:13:59 | Message # 10 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ами в такъв случаи проверете колана на задната или на пасажерската седалки.Ако и те са така значи коланите са си мудни.Но на прелюда на шофьрската седалка е муден,а на останалите се връща както го пуснеш.Механизмите за връщане се износват като го закопчаваш всеки ден и после трябва да се връща.А отзад и да седне някои рядко закопчава колана и е по-запазен.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Вторник, 01.11.2011, 01:28:57 | Message # 11 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Да, може би варианта със сравнението е най-добър. Така или иначе на задните седалки на Прелюд се сяда трудно и те се ползват рядко.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 02.11.2011, 23:43:54 | Message # 12 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| ZAPPA - Можеш ли да дадеш малко повече инфо за проблема с тампоните/втулките на амортисьорите защото и аз имам подобни звуци...
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 03.11.2011, 00:06:31 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Четвъртък, 03.11.2011, 00:16:30 | Message # 14 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Супер, това май ще е идеално попълнение за тази тема.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 03.11.2011, 01:34:25 | Message # 15 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Радикалното решение в което трябва да се вложат малко пари е: - комплект тампони (в комплекта влизат и втулките) - скоби за пружини - евентуално скоба за шарнир - максимум два часа
|
|
| |