• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
H22/23/F23 или т.нар. Frankenstein builds....
rollinДата: Събота, 15.12.2012, 18:41:53 | Message # 1
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Много ми се иска да направя нещо шантаво макар да не е изпитано до сега какво точно ще се получи...
Искам да постигна от мотора висок въртящ момент в ниски обороти и да няма въртене на над 8 000 оборота...
Все си мисля, че за да постигна това ще трябва да ползвам Х23 колянов вал с Х23 биели и Х22JDM бутала за сгъстяване (всичко това с Х22 глава).
Проблема е, че при ползване на тези компоненти буталата ще стърчат от блока близо 4десети което не е много добре.
Някой дали ще каже как този проблем може да бъде решен???

Има и др. вариант да намеря Ф23 биели и всичко ще заспи ама как се намират такива биели като тези мотори са супер рядки...

Търси се иначе сгъстяване на около 12:1
В краен случай ще си ползвам Х22 вала и биелите, но това не ми е много присърце....

Някой ако може да помогне ще се радвам да го изслушам :)

Иначе почти са събрани чарковете вече :)
Приложени файлове: 1690695.jpg (218.2 Kb)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от eDaniel - Неделя, 16.12.2012, 21:38:52
 
nightfighterДата: Събота, 15.12.2012, 21:34:31 | Message # 2
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
По въпроса за биели от F22 решението на проблема ти е много лесно :) Виж тук
Доколко успешни ще са тези интервенции е трудно да се прогнозира, струва ми се че се опитваш да носиш прекалено много дини под една мишница :)
 
NightRiderДата: Събота, 15.12.2012, 21:44:47 | Message # 3
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
аз лично ,на моята пък съм замислил бутала с 11,5 степен на сгъстяване и клапани на скунк2 с 0,5 та да постигна 12 степен .
тук





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
nightfighterДата: Събота, 15.12.2012, 22:50:02 | Message # 4
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Wiseco Pistons (as well as CP, JE, and many others) are 2618 Alloy. While this offers great strength and performance, it is not compatible with the fiber reinforced material that the factory H22 sleeves are made of. The use of any 2618 alloy piston in an H22 will require aftermarket sleeves. There is 1 aftermarket option for pistons that will work with factory H22A sleeves, please ask us about this option if you are trying to avoid having to use aftermarket sleeves.

Това са го написали в обяснението по долу на кита с буталата.Така че идеята ти никак не е евтина за изпълнение и с две думи си е таралеж в гащите :)
 
NightRiderДата: Събота, 15.12.2012, 23:33:04 | Message # 5
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
споко ,никой не е обещавал да е ефтино ,важен е крайния резултат ,а и кефа цена няма :)

Added (15.12.2012, 22:33:04)
---------------------------------------------
може и без нови ризи ето това например
тук





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
rollinДата: Неделя, 16.12.2012, 01:49:13 | Message # 6
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ф22 и Х23 са с еднакви на дължина биели, мене ми трябват биели от Ф23...

Що се отнася до купуване на афтърмаркет бутала за сега и дума не може да става понеже филма е голям...
А пък като гледам тея от снимките не виждам как точно ще сгъстят на 11,5:1 при положение, че са с равни чела :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Неделя, 16.12.2012, 01:50:19
 
NightRiderДата: Неделя, 16.12.2012, 04:24:42 | Message # 7
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
e тия на снимките са със степен най-много 9
ето с такива бях на сивика и нещата бяха супер
тук
за тях не ти трябват нито ризи ,нито биели афтърмаркет.





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Неделя, 16.12.2012, 04:30:11
 
rollinДата: Неделя, 16.12.2012, 13:01:44 | Message # 8
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Явно не ме разбирате какво искам да направя...
За да ползвам H23 колянов вал и каквито и да е H22 бутала ми трябват F23 биели понеже с H23 биели буталото стърчи над блока...

Другото което е H22 моторите са с 3 вида бутала:
P5M - това са най разредените бутала, ползват се при 185 конйовата версия - те са с равно чело
P13 - това са буталата които се ползват в т.нар. JDM версия или тея дето се въртят около 200 коня заводски(H22A и тн.) - те са с издадено чело на горе
P5P - това са т. нар. Type S бутала от H22A7/8 - те са с най много издадено чело на горе

За да мога да ползвам който и да е от този бутала на H23 вал ми трябват биели от F23

Иначе аз имам перфектни P13 бутала които са с малко по разредени от P5P(Type S) и ще ми си свършат идеална работа :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Неделя, 16.12.2012, 13:23:59 | Message # 9
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
А биелите от Ф23 ще станат ли на вала от Н23?

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Неделя, 16.12.2012, 21:34:06 | Message # 10
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Би трябвало :)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
aλexandroДата: Понеделник, 17.12.2012, 12:05:53 | Message # 11
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Предполагам знаеш, че биелите на Ф23 не са като на другите Ф и Х двигатели. Според това, което съм чел, по-скоро са като тези на К20/К24. Най доброто, което може да направиш е да вземеш целия блок от Ф23, който е 86 мм, престъргваш го на 87 и дори при това положение той носи на принудително пълнене. При това положение щеше да си решиш всички проблеми с А и Б стандарт бутала. Даже знам къде се продава въпросният блок, а ти може да питаш дори само за биелите. Ако спазариш целият блок ще си най-добре - 97 мм ход нямат конкуренция при въртящия момент. Проблема е, че с П13 бутала и Х22 глава ще дойде твърде сгъстена. Има една много хубава тема в honda-tech за точно такъв билд. Ако искаш ще я изровя

 
rollinДата: Понеделник, 17.12.2012, 12:36:17 | Message # 12
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
а каква е разликата в биелите?
Иначе да купувам блок и да го престъргвам... не ми се ще да правя такива операции.
Що се отнася до темата с удоволствие бих я прочел :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Понеделник, 17.12.2012, 12:37:10
 
aλexandroДата: Понеделник, 17.12.2012, 12:54:45 | Message # 13
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
http://honda-tech.com/showthread.php?t=1046336

Много жалко но снимките наскоро са изчезнали. Иначе това е темата. Малко съм се объркал - проекта е Ф23 блок/Х23 глава/Х22А4 бутала. Това означава, че при ползването на Х22 глава всичките проблеми с високата степен на сгъстяване, ще се решат. Последно когато съм отварял темата колата беше малко над 200 whp при около 0,5 бара. Това по спомен де. Много жалко за тази тема. Човека беше снимал точно Ф23 биелите и обясняваше защо са много добри




Редактирано от aλexandro - Понеделник, 17.12.2012, 12:55:27
 
aλexandroДата: Понеделник, 17.12.2012, 13:15:08 | Message # 14
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2180420

Ето и информация относно биелите от Ф23.

ПП: Сега забелязах „грешката” в заглавието. All-motor се нарича когато се прави пълен ребилд на целия мотор, най-често с афтърмаркет части, а не когато се събират неща от всички двигатели




Редактирано от aλexandro - Понеделник, 17.12.2012, 13:33:42
 
rollinДата: Понеделник, 17.12.2012, 21:01:45 | Message # 15
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Нещо не успявам да намеря точно това дето търся в тази тема или гугъл преводача прецаква превода ....
Я кажи ако си наясно каква точно е разликата м-ду Х23 и Ф23 биелите за да знам дали въобще да продължавам да търся такива :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda