Тунинг - какви са възможностите
|
|
eDaniel | Дата: Сряда, 11.09.2013, 22:30:24 | Message # 31 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Биска що се обаждаш... Ти си един от най-големите тунери
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Сряда, 11.09.2013, 22:43:06 | Message # 32 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 11.09.2013, 22:52:19 | Message # 33 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| А аз се чудех защо ми показва, че има правописна грешка..... явно Улягането не е присъщо за мен към този момент.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 11.09.2013, 22:52:33 | Message # 34 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ти не разбираш. Олегнал не е същото като улегнал. Олегнал е човек, който се занимава с тунинг но не иска да си признае. А улегнал е такъв, който просто лъже себе си, че има добро оправдание за да не се занимава с тунинг.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 11.09.2013, 23:32:01 | Message # 35 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| А сега де ,камъни в моята градинка :),улегнал ,олегнал ,ами случва се единственото място на което пиша на кирилица е тук .
Аз съм според Дани от Олегналите
Но Заппа е напълно прав с Олекването и Усядането има от мен +
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Четвъртък, 12.09.2013, 00:24:42 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 12.09.2013, 00:11:53 | Message # 36 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Аз след малко ще съм ЛегналУ кревата
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 12.09.2013, 13:11:12 | Message # 37 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Леле.леле как набрала скорост тази тема събирала прах повече от година
Quote (Hak) Докато като влезеш в тая тема - виждаш НАГЛЕДНО какво се е скапало и ако се поразровиш малко ще разбереш и защо и как. Според мен е особено полезно такова нещо и не трябва да се мисли за малоумие. :) А какво според теб е всички да ти казват че така не става,ама ти не , искам и аз сам да видя Виж сега колега, Хонда Прелюд, не е нов автомобил,почити всичко което можеш да се сетиш, е вече пробвано и направено много отдавна.Първоначално от реномираните тунинг фирми,след това от ентусиасти, които разполагат със достатъчно средства за да действат на принципа проба/грешка.Така че лимита на възможностите е ясен.Не че онези са някакви извънземни супер майстори, просто когато те са почнали да правят експерименти с тази кола в далечната 1992г, ти ,аз, а и 99,9% от всички останали сме я виждали само на снимка Това че 80% от мераклиите в България, не са си направили труда да поразровят и попрочетат в чуждите форуми си е тяхен проблем.Тунинга е доста скъпо занимание, и с пръдня боя не се прави! Повечето от проектите, които се започват у нас , не разполагат със финансовите средства, за да се направи един качествен проект.Понеже нещата не са направени както трябва,знаеш че ще се пребиеш и въпреки това пак скачаш.И после ,,Оле майко,що така стана" В другия по-рядко срещан случай, когато всичко е направено както трябва,обаче производителя на дадения тунинг кит (за който са дадени маса пари) е казал, буст максимално до.........,но ние нали всичко знаем по добре,решаваме: защо пък да не го дигнем още малко,после пак още малко, и в резултат каплъдъ моторчето Е, как според теб, трябва да нерека подобно поведение, освен малоумно!
Quote (Hak) Според майсторите с които комуникирам....ще си позволя да цитирам - "и от додж вайпър да ти сложим компа, тя колата ще си балансира нещата и пак няма да върви повече". Много бих искал да видя, как ще си балансира нещата и ако конкретния човек успее да запали (не с кибрит) колата ще му кажа ЕВАЛА Двигателя няма какво да балансира,компа е мозъка, той определя всичко. Твоите майстори са имали в предвид, че дори твоя мозък да ти казва че си 3 метра висок и можеш да тичаш с 100км в час, реално тялото ти не е такова!При нас хората подобно нещо се нарича лудост, психическо заболяване, шизофрения. При автомобила е горе долу същото Софтуера заложен в ЕКУ трябва да е такъв ,че да осигурява оптималната работа на наличния хардуер, т.е това какво имаш под капака определя какъв компютър (софтуер) да ползваш.Конкретния двигател не може да си надскочи възможностите,независимо какъв софтуер ще му сложиш,при неподходящ ефекта ще е като при луд човек Ще питаш за чип тунинга Има ефект, понеже заводските настройки са до извесна степен рестриктивни,с цел: еко норми, разход на гориво,ресурс на двигателя и доста други фактори.Но не мисли че с някакъв чип ще постигнеш кой знае какво, при нашите коли заводските настройки са много близо да максимално възможните.
Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 12.09.2013, 13:41:17 |
|
| |
dominiko | Дата: Четвъртък, 12.09.2013, 14:55:07 | Message # 38 |
Годан (5)
Град/Държава: Shumen/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 139
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Знаеш ли защо не ги слагат тези кутии на нормалните коли.(освен на мотоциклетите де) Правозъбовите кутии имат един единствен недостатък-ШУМНИ СА.Няма да ти се качва в колата после ако е само за писта,да Не са шумни - отвратителни са, вият като чакали(задната вие така, тя е правозъба). :D. Като коментирам като цяло имам предивид колата да е за състезание - просто силовия тунинг за мен води единствено и само до това, иначе е безмсмислено ей така да си даваш сам газ по улиците и да се вълнуваш(не че няма такива хора). Поздрави .
Редактирано от dominiko - Четвъртък, 12.09.2013, 14:56:45 |
|
| |
aλexandro | Дата: Петък, 13.09.2013, 10:09:04 | Message # 39 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Ако съм разбрал правилно темата, ще си позволя да постна една картинка от cb7tuner.com. Това ми е един от любимите форуми, когато става дума за F и H серия двигател. Там има много информация както за атмосферен, така и за турбо тунинг на H/F серия. Долната табличка описва един сетъп от реалния свят, предназначен за автомобил, който се кара всеки ден и да бъде достатъчно надежден и приятен. В голямата си част, тези неща са приложими и за H-серия.
С всичко това, стандартния F22A дава 152 WHP. За тези, дето мислят, че може да се пили главата без да се слагат раздвижени ролки, хората са направили три замервания на Mustang Dyno с различна настройка на валовете: +2 градуса и -2 градуса (двете по-слаби графики):
Автора на темата (един от най-кадърните във въпросния форум) казва, че в горния сетъп, могат да се внесат следните подобрения:
- скоростна кутия от H23 или H22 - Bisimoto Stage 2 валове - по-добър съединител - по-високо октаново число (по-горе описания сетъп е предвиден на се движи с А87) което ще позволи да се настрои по-агресивно време на запалване - пилене на главата за по-висока степен на сгъстяване, но ще има нужда от раздвижени ролки - Bisimoto изпускател - по-качествена работа по главата (явно има огромна разлика къде, как и кой ти портва главата)
Оригиналната тема: http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=96024 Там има също и клипче как върви колата от 40 м/ч с изреждане на 2, 3 и 4 предавка
Редактирано от aλexandro - Петък, 13.09.2013, 10:11:05 |
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 13.03.2015, 10:31:53 | Message # 40 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Обнових темата (пост 1) с още информация. Ако някой има идеи, предложения или иска нещо да бъде добавено моля пишете тук.
|
|
| |