Помощ за щеката на маслото
|
|
Mkilla | Дата: Петък, 31.05.2013, 12:42:05 | Message # 16 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| На колегата му вадя и цени да не си помисли че обслужването е хиляди левове или майстора да му е казал нереални цифри:
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.0 i 16V (BB3)
1.Номер : CT799 CONTITECH зъбен ремък - цена : 35.20лв. ( ангренажен ремък ) 2.Номер : CT800 CONTITECH зъбен ремък - цена : 26.00лв. ( ремък вал ) 3.Номер : 4PK1028 CONTITECH многоклинов(пистов) ремък - цена : 13.60лв. ( серво-помпа ) 4.Номер : 5PK950 CONTITECH многоклинов(пистов) ремък - цена : 19.20лв. ( генератор ) 5.Номер : 531 0131 20 INA обтящна ролка, зъбен ремък - цена 65.80лв. ( ангренаж ремък ) 6.Номер : 531 0132 20 INA обтящна ролка, зъбен ремък - цена 60.40лв. ( вал ) Ролките на SKF са с подобни цени , да не казвам същите но аз бих сложил INA. 7.OEM Номер : 19200-POA-003 - водна помпа.Това ти е оригиналният номер по който да си търсиш водна помпа от тук.Помисли си добре преди да боднеш помпа различна от оригиналната.Забравих да добавя , че помпа от Акорд 2.0 147кс англишманка е еднаква с на прелюд 2.0 F20A4 макар , че парт номерата на повечето места са различни.Вече е пробвано на Акорд на приятелче.Цените на оригиналните помпи имаха не малка разлика от тук а са еднакви... 8.Номер : 864.090 ELRING гарнитура, капак на цилиндрова глава - цена 17.40лв. 9.Номер : 864.080 ELRING уплътнение, маслена вана (картер) - цена 31.00лв. 10.Номер : FT5407 COOPERSFIAAM FILTERS маслен филтър - цена 9.90лв. 11.Номер : HA-8610 AMC Filter въздушен филтър въздушен филтър - цена 24.20лв. 12.Номер : FT5306 COOPERSFIAAM FILTERS горивен филтър - цена 35.60лв. 13.ОЕМ Номер : 98079-561-4G - PLUG, SPARK (ZFR6F-11) (NGK) 98079-561-5G - PLUG, SPARK (KJ20CR-L11) (DENSO) Това са ти ОЕМ номерата на свещите.Цената средно за 4 броя е м/у 32-3лв до 40.00лв за 4 броя. 14.ОЕМ Номер 12342-PT0-000 - О-пръстени ( горни ) свещи.Мисля , че бяха около 10тина лева бройката в Бултрако.( пълно безумие е за мен 10 лева за бройка но..) Обади се на Мони - MS auto.Има координатите тук в сайта.
Нещата наистина не са малко но гледай да ги смениш за да нямаш проблеми.Ако са ти наред кабелите просто не ги пипай.Не знам защо си решил да ги сменяш ?! Ако си работят , не прекъсва колата ( от тях ) , не свети в тъмното като коледна елха не ги пипай.По-добре смени капачката и палеца според мен а и те са си консуматив.Аз лично бих сменил още - антифриз , спирачна течност и хидравлична течност ако не знам кой я е карал колата преди мен а и да знам , поне ще съм сигурен , че всичко ще ми е наред по автомобила и няма да го мисля следващите няколко години.Ако нещо съм изпуснал ще го добави VIPER-CH
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 31.05.2013, 12:57:32 |
|
| |
eldesa | Дата: Петък, 31.05.2013, 13:14:38 | Message # 17 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) Ако нещо съм изпуснал ще го добави VIPER-CH :D Пак се закачате вие двамката.Ще ми е интересно на националната ако се съберете, какъв ли спор ще водите Оставете си някоя тема за тогава Все пак в спора се ражда истината
Редактирано от eldesa - Петък, 31.05.2013, 13:18:54 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 31.05.2013, 13:50:42 | Message # 18 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Па може за фусти да отворим тема,то във форума само бутала и гуми чекнем
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 31.05.2013, 13:59:25 | Message # 19 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Аз го казах напълно сериозно без да се "закачам".Наистина е тъпо да го набутат колегата с части и поне да знае клиентските цени когато купува нещо извън магазините.Майсторите обикновенно си слагат и те % в/у частите което е безумно.А VIPER-CH като майстор може да има наблюдения в/у други марки предлагани на БГ пазара и да ме поправи.Нямам намерение да се закачам с никой но пък споровете които водим някой път са и конструктивни и весели ( в повечето случаи )
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Петък, 31.05.2013, 14:01:09 |
|
| |
eldesa | Дата: Петък, 31.05.2013, 19:15:17 | Message # 20 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Па може за фусти да отворим тема,то във форума само бутала и гуми чекнем :D Харесва ми ,дано да сте на едно мнениеQuote (Mkilla) Нямам намерение да се закачам с никой но пък споровете които водим някой път са и конструктивни и весели ( в повечето случаи ) :D Така е ,весело е
Редактирано от eldesa - Петък, 31.05.2013, 19:17:55 |
|
| |
addicted | Дата: Неделя, 02.06.2013, 11:21:54 | Message # 21 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| Цените на частите са точно същите а можеби и малко надолу.Заедно с маслото, без кабели за свещите правят почти 500 лева за който аз още не съм подготвен.Старите свещи бяха много зле и временно сложихме едни GM двуполюсни. дли това би могло да се окаже проблем?А за кабелите както казах малко по нагоре на най-дългия часта която влиза навътре в главата се върти свободно за разлика от останалите на който не е така и смятам че това е проблем.
Да му се невиди и време само вали колкото да ме намкри и немога да разглобя задните спирачки (нямам гараж) веднъж да спре и съм ги разчарковал.По прочетеното тук и в сервизното ръководство съдя че трябва да ги раздвижвам с въртене, но да внимавам да не надера цилиндърчето(не трябва да ги хващам с клещи явно). И един бърз въпрос, трябва ли да ми светне някаква лампа като се износят накладките?Нямам ABS колата е 1994 г. с клима.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 02.06.2013, 13:15:13 | Message # 22 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Дам , това са клиентските цени.Добре е да ти направи отстъпка от цените на частите, ако ли не...Само не знам защо ти се захващаш да ги раздвижваш като така и така ще носиш колата на майстор да сменя всичко.Остави му я и си гледай кефа.Вземи си ремонтни комплекти ако са толкова спекли и направо му кажи да ти ги раздвижи той.Аз където не разбирам гледам да не пипам , защото едно е теорията но съвсем друго практиката.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 02.06.2013, 13:18:08 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 02.06.2013, 13:39:06 | Message # 23 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| По отношение на ролките Ина ,аз сьщо не бих сложил никога такива. За раздвижването на задните апарати е нужно само да развиеш долния или горния болт на тялото сьс цилиндьра и да навьртиш буталото с някоя широка права отверка. Може да сложош и някоя тьнка кавадратна трьба или тялото на отверката за по голямо рано ако влиза в прорезите на буталцето. Обикновенно като са запекли трудно трьгват но с по голямо рабо трьгват. Като ги изкараш и навьртиш няколко пьти си готов След една година пак сьщата процедура. Сьщо така корозират леглата леглата кьдто лягат накладките или самите накладки и почват да не се движат и да заклинват. Почистваш и леглата, проверяваш дали се движат водачите и всичко е шест
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 02.06.2013, 13:40:39 |
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 02.06.2013, 13:45:34 | Message # 24 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Само за инфо Момчи , защо не би ? Имам преки наблюдения към INA последните 6-7 месеца и мога да кажа само добри неща специално за ролките.Самият факт , че ги монтират на автомобили няколко пъти по-скъпи от прелюдите и се карат бая време говори само добри неща.Същото важи и за ремъци Contitech.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 02.06.2013, 13:46:30 |
|
| |
addicted | Дата: Неделя, 02.06.2013, 13:53:04 | Message # 25 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| Значи преди малко се чепках по колата.Свалих пластмасовият предпазител, и с изненада открих че предишният собственик е преебал болтовете на апарата (12-ките) та сега нещата или отиват към сервиз кадето да ги развият, или трябва да си купя такава вложка за развиване на прецакани болтове, като гледам ще има място за такава. Опитах се да развия по малко прецаканата с едно звездогаечно ключе, амагоркото не издържа.Окъпах всичко във WD-40 и сложих пластмасата.Ако не ползвам ръчната не се спича толкова, амадръпна ли я почва да вие.Колелото няма никакъв луфт което ме успокоява че лагера е здрав.
Ако имате предложение как да ги развия без въпросната вложка давайте.Аз не се сетих за достатъчно надежден начин с който да не я прецакам докрай.
Дали някаде ще мога да намеря нови такива болтове?
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 02.06.2013, 14:19:17 | Message # 26 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (addicted) Ако имате предложение как да ги развия без въпросната вложка давайте. Примерно секач и чук!Болчетата са си стандартни,резбата е ситна, мисля че е 1,25 но не съм сигурен.Може да намериш такива в магазин за крепежни елементи,поразпитай там и вземи от качествените от усилена стомана.
|
|
| |
addicted | Дата: Неделя, 02.06.2013, 14:23:08 | Message # 27 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
| Не ми се треска с секача по "новата" ми кола.Майстора ще се справи предполагам.Сиг и той ще треска със секача ама поне да не съм там да го гледам.
А да знаете от къде в София мога да купя някакви "спортни" кабели?(Видях такива тук в една друга тема, дебели червени)
И дали двуполюсните GMсвещи могат да създадат някакви проблеми?(Само временни са)
Редактирано от addicted - Неделя, 02.06.2013, 14:25:23 |
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 02.06.2013, 14:28:15 | Message # 28 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Като не ти се чука със секача, опитай с малък тръбен ключ.Продават се и едни, които не са точно тръбен,( не знам как се казва този модел) но са подобни на стандартния тръбен и са доста малки по размери.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 02.06.2013, 18:32:13 | Message # 29 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ми не!Най-добрия начин е да вземеш гайки 14мм слагаш ги на главата болта,заваряш с телоподаващото и развиваш.Това с чук и секач не го препоръчвам а с тръбен съм сигурен,че ще е невъзможно.
Момчи Ina e много добра ролка и вътре винаги е качествен лагер като NTN,NSK,SKF... понякога пише само Ина но лагера е марков.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 02.06.2013, 20:55:22 | Message # 30 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Едно време бях чел по чуждите форуми имаха чести проблеми с ролки на Ина. Явно са се променили нещата и са си оправили качеството:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Неделя, 02.06.2013, 20:55:51 |
|
| |