• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Помощ за щеката на маслото
addictedДата: Четвъртък, 30.05.2013, 16:06:15 | Message # 1
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
Здравейте.От съвсем скоро и аз съм собственик на прелюд четвърта генерация с F20A4 мотор.Много му се радвам и ще го покажа в другият раздел когато му дойде времето.Обаче имам един проблем който малко ме притеснява.Гуменото уплътнение което ограничава до къде да се вкара щеката за маслото се е издънило и се движи свободно по щеката и не знам докъде трябва да я вкарам, и не мога правилно да отчета до къде ми е маслото.Ще помоля някой със същият мотор да измери разстоянието от белегът за минимално количество до най широката част на гуменото уплътнение, тази част която ограничава до къде да влиза щеката.Ще съм много благодарен на отзовалите се защото много ме притеснява въпроса с маслото.
Имам и други въпроси но тях малко по нататък, засега това ми е най важно.
Благодаря за помоща предварително.


 
eldesaДата: Четвъртък, 30.05.2013, 19:20:46 | Message # 2
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
Това да ти е проблема :) Аз съм с 5 генерация но със същия моторF20A4 и не би трябвало да има разлика alco
47см е от гуменото уплатнение ето ти и нагледно


двигателя ти събира 3.8 литра масло при нормален по големина маслен филтър
Приложени файлове: 9422212.jpg (212.3 Kb) · 8127042.jpg (198.2 Kb)




Редактирано от eldesa - Четвъртък, 30.05.2013, 19:34:06
 
addictedДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:11:19 | Message # 3
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
Много благодаря за светкавичната помощ.Гледам че започваш да я мериш не от 0 а от 1 см на релтката, но спрямо твоето измерване маслото ми е на максимума.Моето гумено уплътнени е с две удебеления, не с три едното някой го е отрязал защото явно не е влизала щеката(било се е раздуло) и сигурно точно тогава я е издънил.Сега ще измисля начин да си закрепя остатъците от въпросното уплътнение а не всеки път да меря с ролетката.

Сега по останалите въпроси.Понеже събирам пари за първоначалното обслужване а както знаете (а и аз вече) то вобще не е ефтино.Ето нещата който са в списъка на моя майстор ако и вие се сещате за нещо ми кажете да го добавим
Ангренажни ремъци 2 броя
Ролки мисля че и те бяха два броя
Водна помпа (писали сме най-скъпата мисля че беше Deiz)
Пистови ремъци два броя
Гарнитура за капака комплект с кръглите уплътнение (налива свещите с масло)
Гарнитура картер (тече)
Семеринг разпределителен вал
Въздушен филтър
Маслен филтър
Горивен филтър
Масло Bardahl - XTC 10W40
Свещи (незнам още какви)
Кабели (ако някой има оригинални в добро състояние за продаване да казва)

Има и някой други неща като задни накладки и разни дреболиики който не са наложителни но може и да се сменят(зависи как ще съм с парите)

Така и последен въпрос за този пост, понеже ми е клеясал заден ляв спирачен апарат още преди да купя колата, възможно ли е да е заминал лагера от нагряването?В момента колелото става осезаемо по топло от другото но не чак да пари.В събота мисля да разглобявам и да раздвижвам и ми трябва някой съвет и за тая работа.

Отново благодаря на всички отзовали се.Преди време ви се чудех как така сте толкова влюбени в колите си, сега вече знам тая кола грабва човек отвътре, и не го пуска вобще.


 
eldesaДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:18:27 | Message # 4
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
Quote (addicted)
Гледам че започваш да я мериш не от 0 а от 1 см на релтката,
Това е визуална измама тъй като ролетката е по високо от пръчката за масло.Разстоянието е точно 47см


 
addictedДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:21:45 | Message # 5
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
Добре.аз още не съм го мерил понеже при мен вали.Но съдейки колко по надолу беше забита при мен спрямо халката за която се вади смятам че всичко ще е наред.Само да спре да вали и ще проверя.А по горните въпроси нещо за добавяне?

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:40:43 | Message # 6
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Реглаж на клапани,така и така ще отваряте,тъпо ще е да не ги проверите.При теб са
in 0.23-0.28
ex 0.27-0.32
При студен мотор и температура на въздуха 20-25гр. Хлабината се мери между клапана и кобилицата.
свещи 1.0-1.1мм на кутията на въздушния филтър пише какви.

Масло скоростна кутия-задължително-едва ли е сменяно,спирачна течност и антифриз.на 2-3 год. се сменят.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 30.05.2013, 20:46:56
 
eldesaДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:43:49 | Message # 7
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
Quote (addicted)
Така и последен въпрос за този пост, понеже ми е клеясал заден ляв спирачен апарат още преди да купя колата
Раздвижването става като започнеш да прибираш буталото чрез въртене на буталото защото е на винт(да не вземеш да чукаш за да го прибираш).Натисни педала няколко пъти за да излезе (Сложи накадките за да не изкочи цялото бутало )и пак го прибираш.Направи го няколко пъти.
Имаш да развиеш 2 болчета на пластмасовия капаче което пази пружината и въжето на ръчната ,и още 2 болтчета под които има маншончета ,които са за втулките(водачите) по които се движи апарата за външната накладка.Като махнеш болчетата можеш да извадиш втулките чрез издърпване и да ги почистиш ,те трябва да се движат свободно като ги буташ или дърпаш.

Приложени файлове: 5937482.jpg (172.4 Kb)




Редактирано от eldesa - Четвъртък, 30.05.2013, 21:00:58
 
GarfiДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:45:29 | Message # 8
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Раздвижването на апарата става лесно. Най-често се спичат водачите, може да са им скъсани маншончеата, трябва да си видиш. Разглобяваш, махаш старата грес и смазваш. Ако е основното бутало, надигаш маншончето и пръскаш малко WD40 и го раздвижваш ( за разлика от предните буталца, задните са навити на резба и можеш да ги въртиш докато се раздвижат).
На твоите кабели какво им е? Имам едни оригинални за проба.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 30.05.2013, 20:52:18 | Message # 9
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Внимавай как и с какво раздвижваш-въртиш цилиндъра да не го надереш.Ако нямаш спешъл-тул го хващай съвсем в края

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
addictedДата: Четвъртък, 30.05.2013, 21:01:46 | Message # 10
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 346
Статус: Офлайн
За реглажа на клапаните сме го обсъдили с майстора и ще се направи.
За спирачките, ще внимавам като ги раздвижвам и ще се водя по сервизното ръководство за разглобяване и сглобяване.
За кабелите, най дългият малко треска от време на време, и дългата част която влиза навътре в главата се върти а на другите не е така, според майстора са се прецакали щото са стояли в масло.Притеснявам се за бобина или комутатор да не вземе да си отидат.
А лагера?Може ли да е заминал?Че е една шапка с пари да му се невиди.Сега се чува едно стържене при ниска скорост, при по висока го няма.
В събота ще се разбере де предполагам че като сваля апарата и накладките диска трябва да се върти свободно.


 
eldesaДата: Четвъртък, 30.05.2013, 21:10:02 | Message # 11
Джудан (10)

Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
Quote (addicted)
Сега се чува едно стържене при ниска скорост, при по висока го няма.
Според мен не е от лагера а от апарата(притиснал е какладката към диска).Като го раздвижиш мисля че ще изчезне.Виж от вътрешната страна на диска да няма налепено феродо от температурата.Ако има го премахни ,(при мен стърженето бе от това полепено феродо)
Ако е лагера при висока скорост няма да си чуеш и радиото от бучене. :)




Редактирано от eldesa - Четвъртък, 30.05.2013, 22:07:19
 
MkillaДата: Четвъртък, 30.05.2013, 21:44:51 | Message # 12
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
За ремъци ако ги купуваш от тук  вземи Continental а ролките INA.Gates нямат нищо общо с преди.Водна помпа гледай да не е само Saleri в кутийката :) За водната помпа горещо ти препоръчвам да е YAMADA или иначе казано оригиналната такава.Защо YAMADA ? Защото моята я смъкнахме след 165 000км работа , здрава и работеща без проблеми.Все още я пазя и се чудя дали да не си направя експеримент и да я сложа на следващото обслужване :) За справка колата ми е от 1ви собственик.За гарнитура на картера и на капака на клапаните не гледай марки.О-пръстените по възможност ги взем ОЕМ.Въздушен , горивен и маслен филтър марки има страшно много и общо взето каквото и да вземеш е все тая ( е гледай горивният да не е от 5 лева  ).Все пак оригинален маслен филтър в Бултрако е 20 лева а дихтунг на повечето филтри афтърмаркет няма в комплекта.Казвам ти го за да не ти протече масло от пробката след 2рата смяна и затова според мен си вземи няколко такива ( по 80 стотинки са бройката ).Горивният в Бултрако когато купувах последно миналата година за приятелче със Сивик ( еднакви са с прелюда филтрите ) беше 50 тина лева.Свещи си вземи оригинални от общите поръчки които се правят в другият хонда форум.Не си заслужава да се набиваш с френско NGK като можеш да имаш японско.Аз лично карам с Denso като не намирам никаква разлика с NGK.Кабели от тук не си купувай т.е или ги поръчай през някой сайт от чужбина или си карай с твоите старите.Ако поръчваш все пак гледай Magnecor , NGK , US-Racing ,  Sumitomo ( ОЕМ ) , като за мен последните са най-добрият вариант .Само имам въпрос а той е защо точно масло Bardahl ? Не казвам , че е лошо , напротив но според мен има по-добри от тях за близка до тяхната цена и вискозитет.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 30.05.2013, 21:53:53
 
vankataДата: Четвъртък, 30.05.2013, 21:55:13 | Message # 13
Шодан (1)

Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 12
Статус: Офлайн
Вдигни с крик колелото за което се съмнява6 4е е проблемният лагер завърти го на ръка и ако се 4ува стържещ звук и  след това проверка за луфт. Всичко това без да се свале гумата ако има луфт и стържещ звук смяна на главината. Сържещият звук може и да е от спирачният апарат.

Редактирано от vankata - Четвъртък, 30.05.2013, 22:04:36
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 30.05.2013, 22:55:48 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote (Mkilla)
( е гледай горивният да не е от 5 лева  )
То няма такава цена :D да де,образно го казваш.Горивния филтър е 20 и няколко лв.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Четвъртък, 30.05.2013, 23:10:41 | Message # 15
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Точно чаках да драснеш и да направиш корекции ако има нужда.Иначе да , образно казано 5 лева но пък на Симеон може да има и за по-малко :D

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda